wrote:De onderschriften/signatures op het forum zijn uitgezet, het kwam de overzichtelijkheid in topics en de laadtijden daarvan niet ten goede.
In je profiel kan je nog links en informatie neerzetten die je met anderen wilt delen!
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
S
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Ik wil mijn epische Jefskii quote terug. 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
He dat was me nog niet eens opgevallen hahahahahahahaha
haha
haha
Ergens heeft Jor-D wel gelijk hoor. al die soundcloud dingen en dingen in je onderschrift is ook een bende.
-
G
stond ik eindelijk in een onderschrift, haalt ie ze wegwrote:Whatthafackskebeurt met onderschrift?
-
J
Ik wil het onderschrift terug, toen kon je nog zien hoe grappig ik kon zijn 
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Nu de postcount nog weg 
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
View on YouTubewrote:Nu de postcount nog weg
-
G
en dan alle ledenwrote:Nu de postcount nog weg
-
J
Ja
-
J
Surprise me
-
G
half half doen dan?wrote:Of eerst hardtraxx en dan alle leden?
Gewoon eerst jullie weg doen ook goed? 
-
J
Hell no
Gewoon als onderschrift alleen tekst, maximaal 2 regels, toestaan.
wrote:Gewoon als onderschrift alleen tekst, maximaal 2 regels, toestaan.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Nee gewoon niks. Het boeit denk niemand dat je een of ander quasi grappig stukje tekst onder je berichten hebt...wrote:wrote:Gewoon als onderschrift alleen tekst, maximaal 2 regels, toestaan.
Hoeft toch niet grappig te zijn? ik had bijvoorbeeld 'to be the best, u got to beat the best' daar is niks grappig aan hoor..wrote:Nee gewoon niks. Het boeit denk niemand dat je een of ander quasi grappig stukje tekst onder je berichten hebt...wrote:wrote:Gewoon als onderschrift alleen tekst, maximaal 2 regels, toestaan.
View on YouTubewrote:Hoeft toch niet grappig te zijn? ik had bijvoorbeeld 'to be the best, u got to beat the best' daar is niks grappig aan hoor..
Origineel hoorwrote:View on YouTubewrote:Hoeft toch niet grappig te zijn? ik had bijvoorbeeld 'to be the best, u got to beat the best' daar is niks grappig aan hoor..
jwz, gay onderschrift boywrote:Origineel hoor![]()