Oh ik zie hem nog vaak genoeg hoorwrote:Je mist m hé...
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
zelfdewrote:Dit dus.wrote:Sweet Pounder
Na die 4 onvoldoendes van vorige week heb ik deze week een 9,1, 9,3 en 9,8 gescoord 
-
J
Studiebol
-
J
Dat is lang geleden dat ik zuke hoge cijfers haalde op school 
Alleen topo's op de basisschool xDwrote:Dat is lang geleden dat ik zuke hoge cijfers haalde op school
-
J
Soms mis ik die goede oude tijd op de middelbare wel, blikjes Fernandes in de pauze, broodjes kipburger, tafelvoetbal
Good old times
Good old times
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
wrote:blikjes Fernandes in de pauze
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 13 days ago
Middelbare school iedere pauze frikandelbroodjes en energydrink halen bij de C1000 
En het huiswerk was toen lekker sommetjes uit het werkboek maken, en gewoon proefwerken waarvoor je de stof moest lezen en dan was je klaar, is nu wel anders helaas. 
Haha ik altijd bij de Albert Heijn XL.wrote:Middelbare school iedere pauze frikandelbroodjes en energydrink halen bij de C1000
-
G
die XL heeft ook niet echt goed gewerkt voor jou danwrote:Haha ik altijd bij de Albert Heijn XL.wrote:Middelbare school iedere pauze frikandelbroodjes en energydrink halen bij de C1000
De frikandelbroodjes van super de boer waren altijd het lekkerst 
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Die van de appie tot half 2010 waren het lekkerst
toen gingen ze er opeens een andere saus in doen maar alsnog zijn ze heerlijk
-
N
Dan haal ik toch liever een zak puntbroodjes en een pak van twintig frikandellen voor in totaal 3 euro ofzo.
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Je bedoelt bladerdeeg, frikandellen en currywrote:Dan haal ik toch liever een zak puntbroodjes en een pak van twintig frikandellen voor in totaal 3 euro ofzo.
Zelfgemaakte zijn het lekkerst en elke josti kan het maken.
-
N
Dat kan, maar zoveel moeite heb ik niet over voor een vette hap 
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Kost 5 minuutjes en dan ook opwarmenwrote:Dat kan, maar zoveel moeite heb ik niet over voor een vette hap
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
okwrote:Dan haal ik toch liever een zak puntbroodjes en een pak van twintig frikandellen voor in totaal 3 euro ofzo.
-
N
Dit is toch het zevertopic of niet jonguh?wrote:okwrote:Dan haal ik toch liever een zak puntbroodjes en een pak van twintig frikandellen voor in totaal 3 euro ofzo.
Frikandelbroodjes halen bij de AH samen met een energiedrankje

-
N
En dan stoer gaan hangen met je maten. Lang leve de basisschool!wrote:Frikandelbroodjes halen bij de AH samen met een energiedrankje![]()
![]()
![]()