Dat je daar uberhaupt aan denkt, vies Helmondertje
Van mij mag de lente weer beginnen
Van mij mag de lente weer beginnen
Hap hapwrote:Heb je dat geteld..?wrote:Waarvan 1998 in het Welk Nummer Luister Je Nu topic
Wie is Eva H?wrote:Jullie doen de naam van deze topic wel eer aan zeg
Prima, begin jij?wrote:Anders kunnen we het ook over voetbal hebben?
wrote:Wie is Eva H?wrote:Jullie doen de naam van deze topic wel eer aan zeg
allemaal kut voetballers die er niks van bakkenwrote:Inter is echt een kutclub.wrote:Prima, begin jij?wrote:Anders kunnen we het ook over voetbal hebben?
De voorzitter van steaua heeft MEERDERE stekkers los zittenwrote:wrote:Prima, begin jij?wrote:Anders kunnen we het ook over voetbal hebben?
ze bakken er de laatste jaren ook niks meer van en ik denk dat het binnenkort is afgelopen daarwrote:
Inderdaad, club zonder historie ook.
HELMOND SPORT OOK OOIT !!!!!!!!wrote:Wat zitten jullie nu allemaal te koekenInter is de beste club ter wereld, ze hebben 4 jaar geleden namelijk nog van Barca gewonnen hoor!!!
Overkomt jou wel erg vaak, zeg je wat van het gespam in dat cijfer topic, lutser!!!!wrote:Dubbelpost hilarisch dit
Ik doe het stiekem, jij bent te duidelijk. Meer je posts verspreiden man.wrote:Overkomt jou wel erg vaak, zeg je wat van het gespam in dat cijfer topic, lutser!!!!wrote:Dubbelpost hilarisch dit
Ik wil uniek zijn, hou het in 3 topics lieverwrote:Ik doe het stiekem, jij bent te duidelijk. Meer je posts verspreiden man.wrote:Overkomt jou wel erg vaak, zeg je wat van het gespam in dat cijfer topic, lutser!!!!wrote:Dubbelpost hilarisch dit
Wat een baas is datwrote:Die René van der Gijp![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()