View on YouTube
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Filmpjej is als leuk gemarkeerd door The Machine dus ik ff kijken is het zo'n droog filmpje 
View on YouTube
View on YouTube
wie laat er nou een magnetron uitwrote:Filmpjej is als leuk gemarkeerd door The Machine dus ik ff kijken is het zo'n droog filmpje
View on YouTube
Appels en paneermeel vergelijkenwrote:Dat is ook 12% minder. Of speel jij jouw Hardstyle platen ook altijd op 132 BPM af?wrote:Da's maar 12 punten onder het gemiddelde heur
Maar ik bedoel vooral dat je niet zwakbegaafd bent als je 88 hebt, je bent toch ook niet hoogbegaafd met 112?
Er zijn heel veel mensen met een IQ van 88 of lager.
Sowieso moet je die bnn IQ test niet serieus nemen, meeste mensen komen er veel hoger op uit dan het hoort. M'n moeder had vorig jaar iets in de 150, en die is slim, maar niet zo slim als een Einstein oid.
Als ik alle verschillende iq-tests moet gelove schommel ik ook tussen 90 en 150 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
wrote:Filmpjej is als leuk gemarkeerd door The Machine dus ik ff kijken is het zo'n droog filmpje
View on YouTube
Bij man bijt hond zie ik ook vaak van die rare dingen maar dit is wel heel gestoordwrote:Filmpjej is als leuk gemarkeerd door The Machine dus ik ff kijken is het zo'n droog filmpje
View on YouTube
115wrote:http://iqtest.bnn.nl/
waarbij ik sommige vragen te laat had door een irritante laptop mousepad
-
J
121 heb ik
-
THardtraxxer
- 251 posts member since 2012
- last seen Oct 2013
Zo was ik toen ik Internet Explorer per ongeluk aanklikte

-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
1tje hoger dan mij.wrote:121 heb ik
-
J
Hahahahaha wat ben jij dom dan!!!!!! 
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 3 days ago
Hahaha herkenbaarwrote:Zo was ik toen ik Internet Explorer per ongeluk aanklikte
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
Ja maar mijn computer liep vast en ik moest plassen en er viel drinken over mijn toetsenbord en toen belde er iemand maar er stond ook nog iemand voor de deur en dus. Anders was ik echt wel hoger dan jou!!!!!!!!!wrote:Hahahahaha wat ben jij dom dan!!!!!!
-
J
Het zijn allemaal leugens 
-
KHardtraxxer
- 414 posts member since 2011
- last seen Oct 2014
Malware gevonden als ik het lekkere wijven topic aanklik, was te verwachten!
echt heel erg herkenbaarwrote:Hahaha herkenbaarwrote:Zo was ik toen ik Internet Explorer per ongeluk aanklikte
Voor wie een fijn brakke vrijdagmiddag muziekje zoekt: http://bmleventsradio.listen2myradio.com/
Nu nog System:Overload, daarna kom ik en daarna nog een uurtje Maxtreme! Voor de lekkere mainstream hardcore knallertjes.
Nu nog System:Overload, daarna kom ik en daarna nog een uurtje Maxtreme! Voor de lekkere mainstream hardcore knallertjes.
-
E
Herrie
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Ik kan niet wachten tot mensen op Hardtraxx permaban's gaan krijgen.
zal wel niet gebeuren anders wordt hardtraxx straks nog een serieus muziek forumwrote:Ik kan niet wachten tot mensen op Hardtraxx permaban's gaan krijgen.
Kunne we niet zo een driehoek zoals die van lyst maken?
--------------Liefhebber------------------
Hater--------------------------------Troll
--------------irritante vent------------------
--------------Liefhebber------------------
Hater--------------------------------Troll
--------------irritante vent------------------
Last edited by nielstil on , edited 2 times in total.
-
N
Ja, dat zou leuk zijn.
-
E
Ik ben een liefhebber