Slowpokewrote:Ey man, is C2 gebanned ofzo?
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Hahaha, weet ik veel!wrote:Slowpokewrote:Ey man, is C2 gebanned ofzo?
Maar wel rustig hier
-
KHardtraxxer
- 414 posts member since 2011
- last seen Oct 2014
Ik weet niks van een date???wrote:Je gaat m'n date met Kees niet afpakken he!wrote:friezen zijn leipe mensen
volgende maand naar Kees toe en fries leren
Allemaal naar Overstuurd?wrote:Je gaat m'n date met Kees niet afpakken he!wrote:friezen zijn leipe mensen
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Jongens, ontzettend bedankt voor de steun die ik gekregen heb. Het gaat al wat beter met mezelf, zit lekkerder in m'n vel. Ik ben op dit moment werkloos, dus vandaar dat ik voorlopig geen feestjes meer gaan bezoeken, ik ben de laatste weken ontzetend druk met solliciteren geweest, maar helaas nog geen succes. Ik hoop dat dit zo snel mogelijk goed komt, zodat ik mijn schulden kan afbetalen en daarna weer naar feestjes kan gaan!
Jaaa! al betwijfel ik of wootum gaatwrote:Allemaal naar Overstuurd?wrote:Je gaat m'n date met Kees niet afpakken he!wrote:friezen zijn leipe mensen
-
E
Laat maar weten als ik je kan helpen. welke richting van werk zoek je?wrote:Jongens, ontzettend bedankt voor de steun die ik gekregen heb. Het gaat al wat beter met mezelf, zit lekkerder in m'n vel. Ik ben op dit moment werkloos, dus vandaar dat ik voorlopig geen feestjes meer gaan bezoeken, ik ben de laatste weken ontzetend druk met solliciteren geweest, maar helaas nog geen succes. Ik hoop dat dit zo snel mogelijk goed komt, zodat ik mijn schulden kan afbetalen en daarna weer naar feestjes kan gaan!
Vad förväntar du dig då? Limburg?wrote:https://partyflock.nl/artist/71228:En_er_gy.html
Herkomst: Zweden
-
E
Hij is ook limburger...wrote:Hey Limburger, jou punt?wrote:hey belg, rustig aan. hij luistert veel muziek om alle tracks te kennen om mee te doen bij herken de track.
vervolgens wint ie
Samen een keer een biertje doen?
wrote:Samen een keer een biertje doen?
Zie PM!wrote:Laat maar weten als ik je kan helpen. welke richting van werk zoek je?wrote:Jongens, ontzettend bedankt voor de steun die ik gekregen heb. Het gaat al wat beter met mezelf, zit lekkerder in m'n vel. Ik ben op dit moment werkloos, dus vandaar dat ik voorlopig geen feestjes meer gaan bezoeken, ik ben de laatste weken ontzetend druk met solliciteren geweest, maar helaas nog geen succes. Ik hoop dat dit zo snel mogelijk goed komt, zodat ik mijn schulden kan afbetalen en daarna weer naar feestjes kan gaan!
Ons nieuwste lid is Haattraxxgebruiker
Welke troll komt er nu weer aan
-
E
Onze verloren zoon!wrote:Ons nieuwste lid is Haattraxxgebruiker
KABOEM!
Ik wou het eigenproductie gedeelte niet vervuilen met mijn zooi, dus plaats ik het maar even hier:
View on YouTube
*Edit: hij doet het niet?
View on YouTube
Zo welwrote:Ik wou het eigenproductie gedeelte niet vervuilen met mijn zooi, dus plaats ik het maar even hier:
View on YouTube
-
E
geen beveiligde verbinding gebruiken aub.wrote:Ik wou het eigenproductie gedeelte niet vervuilen met mijn zooi, dus plaats ik het maar even hier:
View on YouTube
-
E
-
E
FF thunderdome cd aan.
-
G
dat is echt zon kut cdwrote:FF thunderdome cd aan.
-
J
Van mij mag het onderhand wel eens gaan dooien buiten
van mij niet, wil vrijdag nog kunnen schaatsen!wrote:Van mij mag het onderhand wel eens gaan dooien buiten
-
J
Fuck you dan maar met je schaatsenwrote:van mij niet, wil vrijdag nog kunnen schaatsen!wrote:Van mij mag het onderhand wel eens gaan dooien buiten