Lekker dagje opdrachten voor school maken...
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
S
Thank God Its Friday 
Jonge koekert. het is maandag.wrote:Thank God Its Friday
Trolololo
-
S
Weet niet wat ik hier nu weer van moet vinden, haha of
?
Jongens,
Ik ben even een tijdje afwezig in verband met privé problemen. Zit nu even in een moeilijke tijd en hoop er zo snel mogelijk uit te komen. Dit zal helaas niet zo 1,2,3 gebeuren. Het duurt ook nog wel even voor ik weer op een feestje te vinden ben helaas. Ik denk ik laat het even weten voor de geïnteresseerde.
Ik ben even een tijdje afwezig in verband met privé problemen. Zit nu even in een moeilijke tijd en hoop er zo snel mogelijk uit te komen. Dit zal helaas niet zo 1,2,3 gebeuren. Het duurt ook nog wel even voor ik weer op een feestje te vinden ben helaas. Ik denk ik laat het even weten voor de geïnteresseerde.
Sterkte man! Whatever it is, ik hoop dat het goed komt.wrote:Jongens,
-
E
Sterkte kerel,wrote:Jongens,
ALs er iets is, weet je ons te vinden!
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 8 days ago
Hoe kan dat nou? En ik maar denken dat het altijd gezellig en leuk is in Helmond 
-
J
Mij part gooien ze Helmond helemaal plat, woon toch voort in Best
Sorry Joris
Sorry Joris
Sterkte kerel! Hopelijk tot gauw!wrote:Jongens,
-
E
Biscuit... the fuck is dit nou weer?? 
-
J
Herrie
-
E
franse herrie.wrote:Biscuit... the fuck is dit nou weer??
en een lolly.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Frenchcore.wrote:Biscuit... the fuck is dit nou weer??
Frenchcore > Alles.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Nee.wrote:Frenchcore.wrote:Biscuit... the fuck is dit nou weer??
Frenchcore > Alles.
-
E
wrote:Frenchcore.wrote:Biscuit... the fuck is dit nou weer??
Frenchcore > Alles.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
God no.
-
J
Zoiets kan je toch niet mooi vinden?
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Jawel. Beste genre wat er is.wrote:Zoiets kan je toch niet mooi vinden?
-
G
ga mee naar BKJN dan?wrote:Frenchcore.wrote:Biscuit... the fuck is dit nou weer??
Frenchcore > Alles.
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Is dat dit weekend? Dan kan ik nietwrote:ga mee naar BKJN dan?wrote:Frenchcore.wrote:Biscuit... the fuck is dit nou weer??
Frenchcore > Alles.
-
G
jA!wrote:Is dat dit weekend? Dan kan ik niet
nou gvd alex! tis ook altijd heetzelde he!
achja...
sneeuwballen gevecht in brda!
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
ja en hard bass ook al verkochtwrote:jA!wrote:Is dat dit weekend? Dan kan ik niet
nou gvd alex! tis ook altijd heetzelde he!