Gewoon vivaldi luisteren dan.
View on YouTube
View on YouTube
Dit is echt gruwelijk fijn. Productiviteit gaat omhoog hier
Dat soort spul heb ik ook altijd opstaan inderdaad, werkt zo goed
nee van zoveel water drinken ga je om de 5 minuten plassenwrote:van zoveel regen en water geluiden ga je toch om de 5 minuten plassen?
Dat is maar een sprookje.wrote:van zoveel regen en water geluiden ga je toch om de 5 minuten plassen?
Hangt er vanaf: als jij altijd plast met veel geluid, dus gespetter of gedruppel, dan zal dat inderdaad zo zijn. Dat komt door dat je hersenen het gespetter en plassen met elkaar in verband brengen.wrote:van zoveel regen en water geluiden ga je toch om de 5 minuten plassen?
Dat klinkt best logischwrote:Hangt er vanaf: als jij altijd plast met veel geluid, dus gespetter of gedruppel, dan zal dat inderdaad zo zijn. Dat komt door dat je hersenen het gespetter en plassen met elkaar in verband brengen.wrote:van zoveel regen en water geluiden ga je toch om de 5 minuten plassen?
Dus weet je ook gelijk hoe je het kan voorkomen.
Dat was gister avond op Slam FM, tering wat een misselijk stuk muziek
COROCOCO!!wrote:GLUGLUGLUGLU
I've spread the virus.wrote:COROCOCO!!wrote:GLUGLUGLUGLU
Ja en wat voor een, ik zit nu gewoon de heletijd ''GLUGLUGLU''wrote:I've spread the virus.wrote:COROCOCO!!wrote:GLUGLUGLUGLU
BRUM BRUM BRUMwrote:Ja en wat voor een, ik zit nu gewoon de heletijd ''GLUGLUGLU''