Het zijn altijd dezelfde mensenwrote:Zo dan, ik ben een avondje weg en een haattsunami heeft hier huisgehouden
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Waaronder jijwrote:Het zijn altijd dezelfde mensenwrote:Zo dan, ik ben een avondje weg en een haattsunami heeft hier huisgehouden
-
A
Normaal ben ik er ook niet zo vies van, maar dat van gister dat was beneden mijn niveau.wrote:Het zijn altijd dezelfde mensenwrote:Zo dan, ik ben een avondje weg en een haattsunami heeft hier huisgehouden
-
E
fack, net alles geschreven voor een module voor radio, kwakt de laptop uit, niks gesaved.... 
-
C
And so a mod has spoken:
Achterlijk topic. Echt jammer dat het zo ver moet gaan hier op Hardtraxx, Rawbin ga je diep schamen, samen met de rest die hieronder ook gewoon op deze post in gaat.
+1wrote:And so a mod has spoken:
Achterlijk topic. Echt jammer dat het zo ver moet gaan hier op Hardtraxx, Rawbin ga je diep schamen, samen met de rest die hieronder ook gewoon op deze post in gaat.
lekker slim om dit hier nog eens te plaatsen. Zo houd het dus nooit opwrote:And so a mod has spoken:
-
C
In topic zelf kun je niet meer reageren.wrote:lekker slim om dit hier nog eens te plaatsen. Zo houd het dus nooit op
-
J
Maar hier wel 
-
C
juuuuuist...wrote:Maar hier wel
Jij snapt het echt niet hewrote:In topic zelf kun je niet meer reageren.wrote:lekker slim om dit hier nog eens te plaatsen. Zo houd het dus nooit op
Als je niet meer een pispaaltje wil zijn, hou er dan ook over op en leer gewoon even je bek te houden. Misschien dat het dan wat sneller overwaait.wrote:In topic zelf kun je niet meer reageren.wrote:lekker slim om dit hier nog eens te plaatsen. Zo houd het dus nooit op
-
E
mag ik?
Jij mag helemaal niets.wrote:mag ik?
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 8 days ago
Hij is ook een eerlijke banaan geworden

-
E
wrote:Jij mag helemaal niets.wrote:mag ik?
Tjongejonge, ik ben een paar dagen weg en gelijk breekt de pleuris uit.
Verlaat ons dan ook niet zomaarwrote:Tjongejonge, ik ben een paar dagen weg en gelijk breekt de pleuris uit.
wrote:Tjongejonge, ik ben een paar dagen weg en gelijk breekt de pleuris uit.

-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Als een geit
Voor wie een leuk muziekje wel, zever ik hier ff wat neer: http://bmleventsradio.listen2myradio.com/