Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 23 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 21 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
camiloPW wrote:Hé wat jammer. Na 2.5 jaar wil ik ook wel is een keer veteran zijn. Zo docht ik tenminste mijn aantal post een beetje te verhogen...
Je hebt nog een lange weg te gaan
Hardtraxxer
835 posts member since 2010
last seen Oct 2015
Als de wereld vergaat...
Blijft het internet/data nog bestaan?
Hardtraxxer
874 posts member since 2011
last seen Jun 2026
ja hoe dan
Hardtraxxer
last seen Oct 2015
elroyce wrote:ja hoe dan
Wat 'ja hoe dan' ?
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Frazyr wrote:Als de wereld vergaat...
Blijft het internet/data nog bestaan?
Nee alle computers gaan ook naar de klote dus alles servers inclusief opslagmedia dus nee het zal niet bestaan.
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Alles lekker op USB's zetten.
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Qlown wrote:Alles lekker op USB's zetten.
Het grote almachtig zever topic #2
Hardtraxxer
874 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Ja of gewoon draadloos, dat is ook wel bestand tegen een beetje aardbeving me dunkt.
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Hoofdcoach wrote:
Qlown wrote:Alles lekker op USB's zetten.
[img]-[/img]
:"D
Hardtraxx Addict
1781 posts member since 2008
last seen 8 minutes ago
camiloPW wrote:Hé wat jammer. Na 2.5 jaar wil ik ook wel is een keer veteran zijn. Zo docht ik tenminste mijn aantal post een beetje te verhogen...
ik ook wel een keer na 4,5 jaar ;)
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Project 141 wrote:Maar is het echt vanavond om 00.00 alles naar de klote? Of gaan we geleidelijk ofzo, continent per continent bijvoorbeeld?
Brabant gaat eerst.
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
:kiss:
A
De wereld vergaat niet hoor
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
In dat geval duurt het wel erg lang voordat Stijn me weer aardig vindt. :)
A
Project 141 wrote:Hoe weet jij dat nou.
Omdat het al de een en twintigste is in Australie
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Project 141 wrote:Maar is het echt vanavond om 00.00 alles naar de klote? Of gaan we geleidelijk ofzo, continent per continent bijvoorbeeld?
Geleidelijk... je hebt tijdzones. Zelfs de tijd waar allebei je handen zich bevinden verschillen van elkaar (tenzij je ze boven elkaar houdt) :cool: al zal dat enkele nanoseconden zijn.
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Wtf ik kan dus tijdreizen door te lopen :oh:
Jongens ik wil nog niets beweren maar ik denk dat dit een superkracht is en ik ben uitverkoren om de mensheid te redden van de ondergang op 21-12
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
tommetjeuh wrote:Wtf ik kan dus tijdreizen door te lopen :oh:
Jongens ik wil nog niets beweren maar ik denk dat dit een superkracht is en ik ben uitverkoren om de mensheid te redden van de ondergang op 21-12
Ja als je precies richting het westen beweegt met de snelheid van de tijdverschuiving is staat de bij jou tijd stil :cool: tijdreizen kan ook dan moet je sneller gaan dan de verschuiving naar het westen, dan ga je terug in de tijd :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: ga je naar het oosten dan ga je naar de toekomst
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2018
Wtff mannn we moeten nieuws bellen wow deze ontdekking laat mijn pannetje ontploffen zo ziek
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
tommetjeuh wrote:Wtff mannn we moeten nieuws bellen wow deze ontdekking laat mijn pannetje ontploffen zo ziek
Ssst niet doorveretllten is fuckignj geheim
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2018
Ah shit kut beter verwijderd een post deze mods
Hardtraxxer
last seen Oct 2015
tommetjeuh wrote:Wtff mannn we moeten nieuws bellen wow deze ontdekking laat mijn pannetje ontploffen zo ziek
Je weet net niks :)

Bel maar als je erachter bent hoe je sneller als het licht reist.. Dan zou je pas trucjes kunnen uithalen.
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Frazyr wrote:

Bel maar als je erachter bent hoe je sneller als het licht reist.. Dan zou je pas trucjes kunnen uithalen.
Kan ik ook whatsappen? ik bel amper
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2018
Frazyr wrote:

Hey bedankt voor je toevoeging maar zoals pijnlijk duidelijk was waren we niet al te serieus, je post bevat geen onbekende informatie voor mij.
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Project 141 wrote:shit man kut einde van de wereld hopelijk rijden de treinen nog wel op tijd :cry:
Zou toch wat zijn om je laatste momenten op deze wereld te moeten doorbrengen in een trein met vertraging xd Ik heb voor de grap paar meisjes gevraagd of ze een triootje wel zagen zitten lekker een laatste keertje gek doen. Helaas zagen ze mijn plannen niet zo zitten :/