Je hebt nog een lange weg te gaanwrote:Hé wat jammer. Na 2.5 jaar wil ik ook wel is een keer veteran zijn. Zo docht ik tenminste mijn aantal post een beetje te verhogen...
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Als de wereld vergaat...
Blijft het internet/data nog bestaan?
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Nee alle computers gaan ook naar de klote dus alles servers inclusief opslagmedia dus nee het zal niet bestaan.wrote:Als de wereld vergaat...
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Alles lekker op USB's zetten.
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
wrote:Alles lekker op USB's zetten.

Ja of gewoon draadloos, dat is ook wel bestand tegen een beetje aardbeving me dunkt.
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
:"Dwrote:[img]-[/img]wrote:Alles lekker op USB's zetten.
ik ook wel een keer na 4,5 jaarwrote:Hé wat jammer. Na 2.5 jaar wil ik ook wel is een keer veteran zijn. Zo docht ik tenminste mijn aantal post een beetje te verhogen...
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Brabant gaat eerst.wrote:Maar is het echt vanavond om 00.00 alles naar de klote? Of gaan we geleidelijk ofzo, continent per continent bijvoorbeeld?
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
-
A
De wereld vergaat niet hoor
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
In dat geval duurt het wel erg lang voordat Stijn me weer aardig vindt. 
-
A
Omdat het al de een en twintigste is in Australiewrote:Hoe weet jij dat nou.
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Geleidelijk... je hebt tijdzones. Zelfs de tijd waar allebei je handen zich bevinden verschillen van elkaar (tenzij je ze boven elkaar houdt)wrote:Maar is het echt vanavond om 00.00 alles naar de klote? Of gaan we geleidelijk ofzo, continent per continent bijvoorbeeld?
Wtf ik kan dus tijdreizen door te lopen 
Jongens ik wil nog niets beweren maar ik denk dat dit een superkracht is en ik ben uitverkoren om de mensheid te redden van de ondergang op 21-12
Jongens ik wil nog niets beweren maar ik denk dat dit een superkracht is en ik ben uitverkoren om de mensheid te redden van de ondergang op 21-12
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Ja als je precies richting het westen beweegt met de snelheid van de tijdverschuiving is staat de bij jou tijd stilwrote:Wtf ik kan dus tijdreizen door te lopen
Wtff mannn we moeten nieuws bellen wow deze ontdekking laat mijn pannetje ontploffen zo ziek
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Ssst niet doorveretllten is fuckignj geheimwrote:Wtff mannn we moeten nieuws bellen wow deze ontdekking laat mijn pannetje ontploffen zo ziek
Ah shit kut beter verwijderd een post deze mods
Je weet net nikswrote:Wtff mannn we moeten nieuws bellen wow deze ontdekking laat mijn pannetje ontploffen zo ziek
Bel maar als je erachter bent hoe je sneller als het licht reist.. Dan zou je pas trucjes kunnen uithalen.
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Kan ik ook whatsappen? ik bel amperwrote:Je weet net nikswrote:Wtff mannn we moeten nieuws bellen wow deze ontdekking laat mijn pannetje ontploffen zo ziek![]()
Bel maar als je erachter bent hoe je sneller als het licht reist.. Dan zou je pas trucjes kunnen uithalen.
Hey bedankt voor je toevoeging maar zoals pijnlijk duidelijk was waren we niet al te serieus, je post bevat geen onbekende informatie voor mij.wrote:Je weet net nikswrote:Wtff mannn we moeten nieuws bellen wow deze ontdekking laat mijn pannetje ontploffen zo ziek![]()
Zou toch wat zijn om je laatste momenten op deze wereld te moeten doorbrengen in een trein met vertragingwrote:shit man kut einde van de wereld hopelijk rijden de treinen nog wel op tijd