A
XtD wrote:
Almighty wrote:http://lmgtfy.com/?q=animated+gif+resizer
Jij bent toch veel beter dan google, daarom vraag ik t aan jou :P
1 van de eerste 3 hits is de goeie, plaatje uploaden en pixels op 80 x 80 zetten en Aspect Ratio uitvinken :)
Hardtraxxer
417 posts member since 2012
last seen Aug 2015
JEFSKIII wrote:
VALEO wrote:
JEFSKIII wrote:Wisten jullie dat ik trouwens zin heb om nieuwe schoenen te kopen? :cool:
/care
:mad:
:P
J
John de Mol heeft er persoonlijk voor gezorgd dat Sandra van Nieuwland eruit moest in de halve finale van The Voice of Holland. Dat vermoedt professioneel jurylid Henkjan Smits, zei hij woensdag op Radio 1.

Smits beschuldigd De Mol ervan de uitslag te hebben gemanipuleerd. "John heeft gezegd: 'Wat er ook gebeurt, die Sandra van Nieuwland flikkert eruit in de halve finale!' En terecht! Omdat John de Mol maar één ding wil: spannende televisie, een spannende finale."

Wat een triest kutventje die John de Mol. :lol:
A
TVOH :')
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
JEFSKIII wrote:John de Mol heeft er persoonlijk voor gezorgd dat Sandra van Nieuwland eruit moest in de halve finale van The Voice of Holland. Dat vermoedt professioneel jurylid Henkjan Smits, zei hij woensdag op Radio 1.

Smits beschuldigd De Mol ervan de uitslag te hebben gemanipuleerd. "John heeft gezegd: 'Wat er ook gebeurt, die Sandra van Nieuwland flikkert eruit in de halve finale!' En terecht! Omdat John de Mol maar één ding wil: spannende televisie, een spannende finale."

Wat een triest kutventje die John de Mol. :lol:
Zeer triest, een lekkere milf is toch spannende tv :drool:
J
Ik keek dat vooral voor die Sandra, milf + geweldige stem. heeft een Platina, en scoorde alleen maar nummer 1 hits als enigste.
Dan moet er toch een beetje een belletje gaan rinkelen waarom ze er ineens uit lag, omdat ze anders toch wel ging winnen.
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Al die troep is al vooraf bepaald joh :lol:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
tommetjeuh wrote:Al die troep is al vooraf bepaald joh :lol:
Inderdaad, één grote poppenkast daar.
A
Het grote almachtig zever topic #2
Natoer
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
hmm mn broodje smaakt nu echt stuk beter, heb je nog meer van die geile plaatjes? kan ik straks ook nog ff lekker rukken
A
Die beestjes kunnen ook in meel en tarweproducten zitten
J
In mien breut dus euk, wat kut zeg
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2018
In mijn poep dus ook?
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
JEFSKIII wrote:Ik keek dat vooral voor die Sandra, milf + geweldige stem. heeft een Platina, en scoorde alleen maar nummer 1 hits als enigste.
Dan moet er toch een beetje een belletje gaan rinkelen waarom ze er ineens uit lag, omdat ze anders toch wel ging winnen.
Das diegene met al die covers op de radio? Wat kan ik me daar dood aan ergeren, klinkt voor geen meter xd
J
tommetjeuh wrote:In mijn poep dus ook?
Kijk je nooit naar je drolletjes of er van die wormpjes inzitten? Eet maar eens rauw gehakt dan
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2018
JEFSKIII wrote:
tommetjeuh wrote:In mijn poep dus ook?
Kijk je nooit naar je drolletjes of er van die wormpjes inzitten? Eet maar eens rauw gehakt dan
Nee ik maak wel fotos
J
XtD wrote:
JEFSKIII wrote:Ik keek dat vooral voor die Sandra, milf + geweldige stem. heeft een Platina, en scoorde alleen maar nummer 1 hits als enigste.
Das diegene met al die covers op de radio? Wat kan ik me daar dood aan ergeren, klinkt voor geen meter xd
Tenminste een mooie stem.

Ik vind die Ben Saunders dan weer HE-LUH-MOAL niks.
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Blehh gezakt voor eerste keer praktijkexamen van auto. Het ging allemaal erg goed voor mijn gevoel, geen enkele grote fout gemaakt of een ingrijp gehad. Maar ik reed wat te wild blijkbaar.. te gehaast op kruispunten etc.. Stapte echt met een heel goed gevoel de auto uit na het examen maar die kerel dacht er anders over. -.-
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
View on YouTube
J
Wat een foeilelijk wijf, kut accent
E
zal wel uit 020 of 010 komen.
J
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Ik vind het wel een leuke meid. Lelijk zeker niet.
J
Wat een flinke longen zeg.
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 19 days ago
Hardstyle Yearmix op BBC Radio 1 door kutski, leuk maar niet speciaal :P

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 13 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026