Haha ik kan me dat echt niet voorstellenwrote:ZO herkenbaarwrote:Towerburger![]()
Mijn Record is een Tasty + Italian Special + Grote Friet.
Als je er hebt gewerkt is alles niet meer te pruimen
Maar t zal vast wel gaan vervelen na een paar dagen
Haha ik kan me dat echt niet voorstellenwrote:ZO herkenbaarwrote:Towerburger![]()
Mijn Record is een Tasty + Italian Special + Grote Friet.
Als je er hebt gewerkt is alles niet meer te pruimen
Truewrote:Als ik nou echt ergens niet wil werken, dan is het wel de McDonalds.![]()
Verleiding is dan te groot om afentoe wat te knabbelen te pakken.
Ik zei het gisteren al tegen Tommetjeuh joh.wrote:Je hebt het nog niet eerder gezegd dus hoe kan je iets herhalen wat nog niet gezegd is?!?!?!?!wrote:Ik herhaal dat mensen hier gediagnosticeerd dienen te worden met zwakzinnigheid.
Vooral die scheitdrukte lijkt me erg, als je ziet hoeveel man er altijd werkt en elkaar in de weg loopt.wrote:Truewrote:Als ik nou echt ergens niet wil werken, dan is het wel de McDonalds.![]()
Verleiding is dan te groot om afentoe wat te knabbelen te pakken.niet voor de verleiding maar meer die irritante piepjes enzo alles on demand moeten leveren / maken
Oke sorry lief boompje!wrote:Ik zei het gisteren al tegen Tommetjeuh joh.wrote:Je hebt het nog niet eerder gezegd dus hoe kan je iets herhalen wat nog niet gezegd is?!?!?!?!wrote:Ik herhaal dat mensen hier gediagnosticeerd dienen te worden met zwakzinnigheid.
Ik werd gek van jouw ietwat overbodige opmerking in het Drugs Topic, maar dat ging ook na een tijdje weg.wrote:Vooral die scheitdrukte lijkt me erg, als je ziet hoeveel man er altijd werkt en elkaar in de weg loopt.wrote:Truewrote:Als ik nou echt ergens niet wil werken, dan is het wel de McDonalds.![]()
Verleiding is dan te groot om afentoe wat te knabbelen te pakken.niet voor de verleiding maar meer die irritante piepjes enzo alles on demand moeten leveren / maken
Daar word ik al gek van
xoxowrote:
Oke sorry lief boompje!
Nope... Hard Bass. Of sla jij die overwrote:
Op Loudness?
Geen kaartje en dus ws overslaan hahawrote:Nope... Hard Bass. Of sla jij die overwrote:
Op Loudness?
Als ex-medewerker ben ik het wel deels met al die punten eens.wrote:Als ik nou echt ergens niet wil werken, dan is het wel de McDonalds.![]()
Verleiding is dan te groot om afentoe wat te knabbelen te pakken.
Inderdaad, die saus is goddelijkwrote: Ik snoepte vooral van die Big Tasty Saus, jezus wat is dat lekker
Als 20 Jarige verdiende ik 6,90 + 0,50 bonus. dus 7,40 in het uur.wrote:Wat verdiende dat eigelijk zo bij de McDonalds dan als ik vragen mag?
Ben ik wel benieuwd naar.
Ik verdien 12,56 netto, en ben 23wrote:Weet niet wat jij verdient met een bijbaantje, want 7,40 is gemiddeld denk ik op die leeftijd hoor. Ik verdien nu op mijn 19de 7,00 euro per uur.wrote:Dat mensen daar hun nest voor uitkomen.
Is dit netto of bruto trouwens?
Hard werken, weinig verdienen.wrote:Ik verdien 74,35 netto, ik krijg het alleen niet.
je moet wel zien dat 23 dde leeftijd is waar je de maximum hebt behaald toch? ik verdien vergeleken met jullie nog een stuk minder! rond de 5,00e maar daar komt nog 25 tot 100% bij aangezien 's avonds en zondags werk. en ik krijg nog vervoerskosten, dus uiteindelijk wordt het wel wat meer. maar omdat ik nog geen 23 ben kan ik geen loonsverhoging krijgen naar prestatie.wrote:Noem je het nog wel echt een bijbaantje?wrote:Ik verdien 12,56 netto, en ben 23wrote:
Weet niet wat jij verdient met een bijbaantje, want 7,40 is gemiddeld denk ik op die leeftijd hoor. Ik verdien nu op mijn 19de 7,00 euro per uur.Ik werk nog steeds simpel bij een supermarkt namelijk.
Ik kreeg op mn 17e al 7 euro per uur. Glastuinbouw hewrote:Weet niet wat jij verdient met een bijbaantje, want 7,40 is gemiddeld denk ik op die leeftijd hoor. Ik verdien nu op mijn 19de 7,00 euro per uur.wrote:Dat mensen daar hun nest voor uitkomen.
Is dit netto of bruto trouwens?
probeer hier maar een krantenwijk te nemenwrote:Je bent 19 en je krijgt 5.00? Dat is wel weinig ja.
Kun je volgens mij beter een krantenwijk nemen.
Nou meneer de koekepeer, laten we zeggen er zitten 4 weken in een maand. 40 uur per week. geeft 160 uur.wrote:Ik ben 21 en werk bij Bavaria.
40uur per week, en zit op een goede 1375 per maand netto. En dan heb ik nog een fase A contract, B is weer een stukkie hoger.
Maar wat mn precieze uurloon is weet ik niet precies.
Horeca/Winkel is niet echt een vetpot.
Maar 7 euro per uur voor iemand van 19 is wel aardig dacht ik zo.