Zit er in zo'n wrap meer kcal dan in een Big Mac. What the fuck!? 
905 Kilocalorieën dan, je weet wat ik bedoelwrote:big tasty heeft sowieso meer kaloriën pik
905 Kilocalorieën dan, je weet wat ik bedoelwrote:big tasty heeft sowieso meer kaloriën pik
Voor mij blijft dat de big tasty, die sauswrote:McKroket blijft het lekkerst
Kunt ook zonder bestellen.wrote:Ik heb nog nooit een Big Tasty oid gehad gezien ik dat konijnenvoer er allemaal niet bij hoef
2 McKroketwrote:Al jaren een standaard menu bij de mc
2 Hamburgers
Grote friet
2 saus
Als ik extra honger heb Kip6 met een bakje saus erbij
Nog nóóit Cheeseburger, ChickenMcWrap of McKroket oid op. Geen Big Mac, alleen het bovenstaande.
Sow man, je lijkt wel een Hardstyler, wijken ook nooit van het standaard recept af :S :S :S :Swrote:Al jaren een standaard menu bij de mc
2 Hamburgers
Grote friet
2 saus
Als ik extra honger heb Kip6 met een bakje saus erbij
Nog nóóit Cheeseburger, ChickenMcWrap of McKroket oid op. Geen Big Mac, alleen het bovenstaande.
Patat vs. frietwrote:Krijgen we die discussie weer.... het is friet. Patat is gay.
Ik ookwrote:Ik pak idd ook altijd Big TastyToen ie een tijdje er niet was en die smerige vervanger (ben de naam al weer kwijt) er was, heb ik de Mac geboycot. Wat een rebel ben ik.
wrote:Krijgen we die discussie weer.... het is friet. Patat is gay.

Zonne mona gezindspudding?wrote:als ik echt een maaltijd neem bij de mac is t hetvolende;
1 bigmac menu, 2 hamburgers en een toetje. maar dat is wel max
Mijn record is nog altijd 2 bt's, 2 hamburgers, een qp, een mcchicken en een halve big Macwrote:Vriend van mij at 3 big tasty's op in een kwartier. Dik 2700 calorieën, echt een vetkees. Dat kan je ook wel zien xD