Het is garpwrote:Leuke grap!wrote:Geen handjesklappen, geen hartjesmaken, niet stilstaan en vooral geen Niels Geuzebroek
B
Hardtraxx Addict
1622 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Sorrywrote:Het is garpwrote:Leuke grap!wrote:Geen handjesklappen, geen hartjesmaken, niet stilstaan en vooral geen Niels Geuzebroek
Ja want alles wat hier verder staat is boeiend? 
Zo'n set in je sig slaat ook echt nergens op.wrote:Ja want alles wat hier verder staat is boeiend?
E
Zal ik het dan speciaal voor jou weg halen alex? wordt je dan blij?wrote:Zo'n set in je sig slaat ook echt nergens op.wrote:Ja want alles wat hier verder staat is boeiend?
Eerst word je goed spellen.wrote:Zal ik het dan speciaal voor jou weg halen alex? wordt je dan blij?wrote:Zo'n set in je sig slaat ook echt nergens op.wrote:Ja want alles wat hier verder staat is boeiend?
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Stephanie mag een nieuwe douchekop kopen

S
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Idd verloedering van de taalwrote:Eerst word je goed spellen.wrote:Zal ik het dan speciaal voor jou weg halen alex? wordt je dan blij?wrote:
Zo'n set in je sig slaat ook echt nergens op.
can chebeuren tog, een tiepfoudje...wrote: Idd verloedering van de taal
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Rare evolutie, word schrijven waar het wordt is en wordt waar het word moet zijnwrote:Of gewoon een evolutie van taal.
S
Helemaal bark van een hele dag hout zagen en klieven 
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Ik heb spoetnik. 
Damn, dat heb ik lang nie gehad.wrote:Ik heb spoetnik.
Ik heb een chocolade letter
Real madrid - Atletico madrid
zin in! 
Last edited by nielstil on , edited 1 time in total.
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater willen jullie liken? 
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Nee.
hahaha uberhaupt, weet niet wie die ontwerpen heeft gelegd, Maaar JEZUS ze zij nstuk voor stuk gruwelijk lelijk
E
heb je jezelf al in de spiegel bekeken?wrote:hahaha uberhaupt, weet niet wie die ontwerpen heeft gelegd, Maaar JEZUS ze zij nstuk voor stuk gruwelijk lelijk