Gruwelijk al die ruimtes en planeten 
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
A
Zo dan, hele zieke beelden op yt uit Syrie.. Staat op Geenstijl.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Geen lekkere beelden nee. 
A
Dat kind dat ineens omvalt in het begin, brr. Hele hoofd lag open
jezus idd..wrote:Dat kind dat ineens omvalt in het begin, brr. Hele hoofd lag open
Nou even wachten tot er olie gevonden wordt.. doet de rest van de wereld er ook wat aan
A
En dan komt er toch wel weer een grondstof die olie in gaat halen in waarde.wrote:jezus idd..wrote:Dat kind dat ineens omvalt in het begin, brr. Hele hoofd lag open![]()
Nou even wachten tot er olie gevonden wordt.. doet de rest van de wereld er ook wat aan
Leuk artikel trouwens:
http://www.trouw.nl/tr/nl/4492/Nederlan ... gzat.dhtml
Waar gaat dit over xDD epic shit hiero haha

hahaha sow egt he!wrote:Waar gaat dit over xDD epic shit hiero haha![]()
Als ik weer ff wat humor in het leven nodig heb (xD) kijk ik hier ff rond, kan hard lachen om sommige gifjes etc. xD
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Geweldig. Met jou?
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
wrote:Magigarp used splash, nothing happened.
Twee minuten later:
...

G
wrote:wrote:Magigarp used splash, nothing happened.
Twee minuten later:
...
om para van te wordenwrote:Gruwelijk al die ruimtes en planeten
Zieke beelden inderdaad. Misschien moet Nederland even een reddingsoperatie bewerkstelligen dat kost ons maar een helikopter.
H
Hardtraxxer
115 posts member since 2012
last seen Dec 2012
Tja, zieke beelden. Maar zodra ik al dat volk dan weer ineens allah hakbar hoor zeggen heb ik ineens een stuk minder medelijden.wrote:Dat kind dat ineens omvalt in het begin, brr. Hele hoofd lag open
wrote:Tja, zieke beelden. Maar zodra ik al dat volk dan weer ineens allah hakbar hoor zeggen heb ik ineens een stuk minder medelijden.wrote:Dat kind dat ineens omvalt in het begin, brr. Hele hoofd lag open

dan is het opeens meer ok dat een kind zonder aanleiding het leven verliest aan een precisie bom

Last edited by mrazura on , edited 4 times in total.
H
Hardtraxxer
last seen Dec 2012
Oké, man.wrote:wrote:Tja, zieke beelden. Maar zodra ik al dat volk dan weer ineens allah hakbar hoor zeggen heb ik ineens een stuk minder medelijden.wrote:Dat kind dat ineens omvalt in het begin, brr. Hele hoofd lag open![]()
![]()
H
Hardtraxxer
last seen Dec 2012
Ja, want blijkbaar was dat kind gelovig en geloof is iets voor domme mensen.wrote: dan is het opeens meer ok dat een kind zonder aanleiding het leven verliest aan een precisie bom
EDIT: Nja oké, dit was misschien een beetje lomp verwoord maar in principe vind ik dat wel ja.
H
Hardtraxxer
last seen Dec 2012
Oké, doei.wrote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ga eens deaud
H
Hardtraxxer
last seen Dec 2012
Waarom gedraag je je zo gefrustreerd?wrote:nou hup, rot op dan
wrote:Ja, want blijkbaar was dat kind gelovig en geloof is iets voor domme mensen.wrote: dan is het opeens meer ok dat een kind zonder aanleiding het leven verliest aan een precisie bom
EDIT: Nja oké, dit was misschien een beetje lomp verwoord maar in principe vind ik dat wel ja.
Zelfs een baksteen heeft meer emotionele intelligentie dan jou dan.