Nee ze staan gewoon van oorsprong op imgur.
Dat is inderdaad niet levenlooswrote:Jammer joh, ik ben niet zo levenloos om heel r/reactionsgifs door te zoeken. Ik heb er een database voor.
Dat is inderdaad niet levenlooswrote:Jammer joh, ik ben niet zo levenloos om heel r/reactionsgifs door te zoeken. Ik heb er een database voor.
+1wrote:Dat is inderdaad niet levenlooswrote:Jammer joh, ik ben niet zo levenloos om heel r/reactionsgifs door te zoeken. Ik heb er een database voor.
ik heb hem zelf niet gemaakt iig.wrote:Dat is inderdaad niet levenlooswrote:Jammer joh, ik ben niet zo levenloos om heel r/reactionsgifs door te zoeken. Ik heb er een database voor.
View on YouTubewrote:Goedemorgen!
Dialect,wrote:Ik wou dit eigenlijk in het brabant topic zetten maar hij was al dicht
Brabants is een accent dus als je schrijft zie je geen verschil :'(
En het mooie is nog. Het is weer jou schuld.wrote:Ohjee, de hype is los hoor!
Hipster ben je ook he. Alle credits naar jou jongen.wrote:Ohjee, de hype is los hoor!
Als ik er ook 48 mag. Dan heb ik dit jaar gehaald.wrote:Hipster ben je ook he. Alle credits naar jou jongen.wrote:Ohjee, de hype is los hoor!
wrote:sukkeltjes
eens,wrote:sukkeltjes
En ik ben er niet eens bij betrokken, raar gevoel ditwrote:eens,wrote:sukkeltjes
wat een triest gedoe weer
graag en dan ook gelijk een poll wie er gebanned mag wordenwrote:Tijd voor een tief eens op topic...