en dan kan het zijn of zijn pa dronken is of gewoon blauw zoals de blue man groupwrote:of hij vergat een I en was de vraag is pa blauw?wrote:of een spa/welness/sauna die blauw heetwrote:je bent een plaatsnaam met een kleur
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
S
Wie weet 
En dan sta je in de partyflock knip 
G
of... het is een afkorting... S.P.A.B.L.A.U.W.wrote:Of hij vergat een i en er stond eigenlijk is spabla uw? dus of die spabla van u is
maar wat betekend het...
super penetrante asociale belachelijke lelijke achtelijke uitdagende waus

S
Nowp.
G
seems legitwrote:super penetrante asociale belachelijke lelijke achtelijke uitdagende waus
G
toeval?

Krijg je een mail van bol.com dat de vrachtwagen van Ubisoft is gestolen, waardoor AC3 niet vandaag, maar misschien over 2 dagen, en anders pas rond 4 december. 
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Hahaha hier moet ik toch wel om lachenwrote:Krijg je een mail van bol.com dat de vrachtwagen van Ubisoft is gestolen, waardoor AC3 niet vandaag, maar misschien over 2 dagen, en anders pas rond 4 december.
Ergens vond ik het zelf ook best komisch, vrachtwagen jatten 
C
Pff, PSV
Heb je plekken gewonnen, Ere Noord (aan het veld), maar maakte niks uit.
of je nu dichtbij of veraf zat, 't was allebei slecht.
Wel lekker frustraties op Manolev en Engelaar eruit gegooid... HEERRRLIJK!
Dat zijn de ekte ekte. Je eigen spelers de dood in wensen. :')wrote:Pff, PSV![]()
Typisch PSV-publiek tho, dus neem het je niet kwalijk.
Na m'n Prophet momentje ga ik slapen, tabee !
C
Niet de dood in wensen, ho, maar als je ziet hoe manolev en engelaar hun acties maken.. pff, dan zie ik bij de lokale voetbalclub mannetjes van 9 nog beter doen dan hem..wrote:Dat zijn de ekte ekte. Je eigen spelers de dood in wensen. :')wrote:Pff, PSV![]()
Manolev als die de man dekt met bal in de lucht, loopt ie, kijkt ie (Staat stil), loopt ie weer
en engelaar speelde als een NATTE krant, zoals gewoonlijk
wrote:Niet de dood in wensen, ho, maar als je ziet hoe manolev en engelaar hun acties maken.. pff, dan zie ik bij de lokale voetbalclub mannetjes van 9 nog beter doen dan hen..wrote:Dat zijn de ekte ekte. Je eigen spelers de dood in wensen. :')wrote:Pff, PSV![]()
Manolev als die de man dekt met bal in de lucht, loopt ie, kijkt ie (Staat stil), loopt ie weer
en engelaar speelde als een NATTE krant, zoals gewoonlijk
C
Je hebt gelijk... dacht enkelvoud...
dan was het hijwrote:Je hebt gelijk... dacht enkelvoud...
kom ik net effe weer op het idee Underworld - Born Slippy aan te zetten kom ik een hele set van hun tegen met beeld
maar eens gaan kijken en luisteren 
View on YouTube
View on YouTube
C
dan hij / dan hem.. kan beidewrote:dan was het hijwrote:Je hebt gelijk... dacht enkelvoud...
Nee, als iets hetzelfde is dan krijg je 'hem', dus: Even goed als hem.
Als iets kleiner/beter/groter/mooier whatever is krijg je 'hij', dus: Beter dan hij.
Maar wat maakt het ook uit, het is een forum over muziek niet over Nederlandse taal.
Als iets kleiner/beter/groter/mooier whatever is krijg je 'hij', dus: Beter dan hij.
Maar wat maakt het ook uit, het is een forum over muziek niet over Nederlandse taal.
A
PSV 
C
ja, na gister was dat ook mijn gedachte... pff, wanne braswrote:PSV