Staat tussen de 10 genomineerden van mooiste goal van het jaar.wrote:Verklaar je nader.wrote:dat goal van dat dametjes is trouwens ook onnozel, keepster voert niks uit met d'r tieten
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
yes wildstylers op 3fm

De goal die door de vrouwelijke speler is gemaakt was opzich een prima schot, maar de reactie van de keepster sloeg kant noch wal. Wanneer een bal van om en nabij de 30/40 meter richting de kruising vliegt (en met deze snelheid) zal de keepster genoeg tijd hebben om rustig naar de hoek te lopen. Wanneer zij dan zo'n 30 centimeter de lucht in springt zal zij deze gewoon moeten kunnen vangen, ervan uitgaand dat de keepster minimaal 1,60m lang zal zijn en de goal niet hoger is dan 2 meter en 44 centimeter!wrote:Verklaar je nader.wrote:dat goal van dat dametjes is trouwens ook onnozel, keepster voert niks uit met d'r tieten
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Weet iemand welke film dit is, met die boogschutter die tussen de blaadjes een hert neerschiet vgm. Kan me hem vaag herinneren maar de titel niet 
Edit: Heb hem al!
K
robin hood?wrote:Weet iemand welke film dit is, met die boogschutter die tussen de blaadjes een hert neerschiet vgm. Kan me hem vaag herinneren maar de titel niet
N
Hardtraxx Addict
last seen 1 day ago
Book of Eliwrote:robin hood?wrote:Weet iemand welke film dit is, met die boogschutter die tussen de blaadjes een hert neerschiet vgm. Kan me hem vaag herinneren maar de titel niet
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Dikke film is dat 
N
Hardtraxx Addict
last seen 1 day ago
Met een best wel leuke twist op het eindewrote:Dikke film is dat
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 10 days ago
Falcao wint m tochwrote:echt sick!
jammer dat woensdag de kandidaten al waren gekozen voor doelpunt van het jaar.
N
Hardtraxx Addict
last seen 1 day ago
Met welk doelpunt?wrote:Falcao wint m tochwrote:echt sick!
Gaat wel godverdommelekker hier sinds er een bepaald persoon terug is..
meteen al die frustratie
meteen al die frustratie
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Blame it on the boogiewrote:Gaat wel godverdommelekker hier sinds er een bepaald persoon terug is..
meteen al die frustratie

F
Hardtraxx Veteran
6063 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Kidding me? Die oppermachtige omhaal vanaf randje 16.wrote:Met welk doelpunt?wrote:Falcao wint m tochwrote:echt sick!
Die met links in de rechterbovenhoek was ook wel gruwelijk mooi 
Vind ik persoonlijk een mooiere.
Deze dus:
View on YouTube
Deze dus:
View on YouTube
G
lekker rustig ook nu er een ander lid weg iswrote:Gaat wel godverdommelekker hier sinds er een bepaald persoon terug is..
meteen al die frustratie
C
Je haalt me de woorden uit de mond...wrote:lekker rustig ook nu er een ander lid weg iswrote:Gaat wel godverdommelekker hier sinds er een bepaald persoon terug is..
meteen al die frustratie
alhoewel, weg.....?
KOEKOEK!wrote:Die met links in de rechterbovenhoek was ook wel gruwelijk mooi
Deze dus:
View on YouTube
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Maar dat maakt niet uit! Maar dat maakt niet uit!wrote:Die met links in de rechterbovenhoek was ook wel gruwelijk mooi
Deze dus:
View on YouTube
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Wees er trots opwrote:iemand NOS nieuws gekeken? Moord hier in de wijk
C
Hij is er trotser op dan wij zijn op jouw aanwezigheid hierwrote:Wees er trots opwrote:iemand NOS nieuws gekeken? Moord hier in de wijk
wrote:Hij is er trotser op dan wij zijn op jouw aanwezigheid hierwrote:Wees er trots opwrote:iemand NOS nieuws gekeken? Moord hier in de wijk
Neem je jezelf serieus ja?wrote:Hij is er trotser op dan wij zijn op jouw aanwezigheid hierwrote:Wees er trots opwrote:iemand NOS nieuws gekeken? Moord hier in de wijk
ik ben er trotser op dat hij zegt tegen project141 dat hij 'er trots op moet zijn'(sarcastische opmerking van wout), dan dat jij wout loopt af te kraken op iets waar hij volkomen gelijk in heeft!wrote:Hij is er trotser op dan wij zijn op jouw aanwezigheid hierwrote:Wees er trots opwrote:iemand NOS nieuws gekeken? Moord hier in de wijk