vroeger was frikadel wel goed en nu ineens niet meerwrote:Uiteraard, moest je nog twijfelen?
Ik twijfelde toch een beetje aan jouw kennis
vroeger was frikadel wel goed en nu ineens niet meerwrote:Uiteraard, moest je nog twijfelen?
Gast in de tijd dat het nog frikadel heette zat jij nog in de luiers.wrote:vroeger was frikadel wel goed en nu ineens niet meerwrote:Uiteraard, moest je nog twijfelen?![]()
wrote:Spablauw wat doe je? Spablauw stopt.
HAHAHA GOEIEwrote:wrote:wrote:Biscuit wat doe je? Biscuit stop
Ik was naar hem toe gelopen en had gezegd dat ik er woondewrote:hé jammer nou... Is winston van de postcode loterij bij je in de straat. belt tie bij het verkeerde huis aan...
Beste.wrote:Hela curry ?! Zegt jullie dat niets?
oliehoorn all the waywrote:Hela curry ?! Zegt jullie dat niets?
Vroeger bestond jij nog niet!wrote:vroeger was frikadel wel goed en nu ineens niet meerwrote:Uiteraard, moest je nog twijfelen?![]()
Van welke producer is dit nummer nu dan?wrote:live draaien op http://cdrv.listen2myradio.com/
Waar kan ik deze shoutbox vinden?wrote:je kan beter in shoutbox komen, daar zeggen we wel welke nrs het zijn, hier kijk ik niet altijd.
ga met uw muis naar rechterbovenhoek en klik op shoutbox.wrote:Waar kan ik deze shoutbox vinden?wrote:je kan beter in shoutbox komen, daar zeggen we wel welke nrs het zijn, hier kijk ik niet altijd.
Ah oké bedanktwrote:ga met uw muis naar rechterbovenhoek en klik op shoutbox.wrote:Waar kan ik deze shoutbox vinden?wrote:je kan beter in shoutbox komen, daar zeggen we wel welke nrs het zijn, hier kijk ik niet altijd.
Thijs probeert iedereen voor de gek te houdenwrote:Waar kan ik deze shoutbox vinden?
wrote:Thijs probeert iedereen voor de gek te houdenwrote:Waar kan ik deze shoutbox vinden?

wrote:Yo kswooshie: