Roberttt niet cockblocken!wrote:wrote:Avond Angela!![]()
![]()
![]()
Die jongen was net zo goed bezig.
Roberttt niet cockblocken!wrote:wrote:Avond Angela!![]()
![]()
![]()
Hier ook!!!wrote:Goedenavond !!!! Alles goed met iedereen ????
Hier wel hoor !!!!
Lose your mind.wrote:Hier ook!!!wrote:Goedenavond !!!! Alles goed met iedereen ????
Hier wel hoor !!!!
logisch als je blij bent dat de concurrentie punten laat liggen, maar dat is feyenoord laatste jaren niet geweest, tot vorig seizoen. laat staan ado, utrecht heeft toevallig dit jaar een goed seizoen.wrote:Bij Twente zijn we hier bij verlies van Ajax, net zo blij als bij verlies van PSV / Feyenoord / Vitesse (dit jaar). Puur omdat het gunstig is voor onze eigen ranglijst. Wie ons aanpraat dat we geilen op Ajax-haat heeft het echt te hoog in zijn bolletje zitten, en zetten zichzelf toch iets te graag in het middelpunt van de aandacht :')
Over andere clubs kan ik dan weer niet oordelen, weet wel dat Den Haag en Utrecht er vaak bovenmatig blij mee zijn.
Neewrote:Goedemorgen !!!!!iedereen er zin in vandaag ?????
NO.wrote:Goedemorgen !!!!!iedereen er zin in vandaag ?????
Vond ik ook niet toen ik het las, maar ja.........wrote:nietlief
Veel succes dan maar!!!wrote:NO.wrote:Goedemorgen !!!!!iedereen er zin in vandaag ?????
Ontzettend kut tentamen straks vrees ik
Dank u. Ik hoop op een voldoendewrote:Veel succes dan maar!!!wrote:NO.wrote:Goedemorgen !!!!!iedereen er zin in vandaag ?????
Ontzettend kut tentamen straks vrees ik
Ik helaas ook. Internetstandaardenwrote: Ontzettend kut tentamen straks vrees ik
Ik kon naar Aruba, maar tijdens de 2e loting niet doorgekomen en zit nu in Arnhem :')wrote:Stage is een vorm van moderne slavernij.wrote:Ik heb lekker wel genoeg te doen op stage, lekker puh
Alleen geldt deze week even niet dat ik hard moet werken.
Ik loop stage in Barcelona, houd me dan niet gevangen op het kantoor en laat me de stad in gaan.
Vorige week ja. Deze week uitloopweek en volgende week feedbackweek op de gemaakte tentamens.wrote:net tentamens gehad?wrote:Vrij tot 19 november. Als een baas.