ik ben er nogwrote:Nou dan moet ik ook maar weg, aangezien mijn post maatjes nu weg zijn![]()
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
wrote:Zeverspammodus; ik verkoop een bigass subwoofer!
Rockford Fosgate P1 Subwoofer Set (12 inch) incl. versterker & kabels
@ mol ik kan zoiets wel gebruiken ik denk er over na
G
gelukkig zijn ik, chukkie, wes, raw, olijf, en nog veel meer er nogwrote:Nou dan moet ik ook maar weg, aangezien mijn post maatjes nu weg zijn
btw, doen ze netjes:
View on YouTube
Nou :p ik geef ze wel gelijk.wrote:U 4 real?wrote:Nou dan moet ik ook maar weg, aangezien mijn post maatjes nu weg zijn
edit: waarschijnlijk niet aan je post in ' genietmomentjes' te zien
Wat ben ik voor kansloos persoon bedenk ik me eigenlijk. Kansloos 24/7 op hardtraxx zitten :') Dus ja :p
G
boeie, je houd er wel wat aan over, connecties en vriendenwrote:Nou :p ik geef ze wel gelijk.wrote:U 4 real?wrote:Nou dan moet ik ook maar weg, aangezien mijn post maatjes nu weg zijn
Wat ben ik voor kansloos persoon bedenk ik me eigenlijk. Kansloos 24/7 op hardtraxx zitten :') Dus ja :p
R
Hardtraxx Veteran
maar is patt ook serieus weg?wrote:Nou :p ik geef ze wel gelijk.wrote:U 4 real?wrote:Nou dan moet ik ook maar weg, aangezien mijn post maatjes nu weg zijn
Ja die is weg,
En heb er inderdaad vriendjes aan over gehouden, maar dat zijn Stampmaatjes die min 100km verderop wonen. Gaat er meer om dat ik me sociale leven hier heb verprutst. Komt niet door Hardtraxx, maar wel door Hardstyle
En door mijn eigen discipline.
En heb er inderdaad vriendjes aan over gehouden, maar dat zijn Stampmaatjes die min 100km verderop wonen. Gaat er meer om dat ik me sociale leven hier heb verprutst. Komt niet door Hardtraxx, maar wel door Hardstyle
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Mooi filmpjewrote:gelukkig zijn ik, chukkie, wes, raw, olijf, en nog veel meer er nogwrote:Nou dan moet ik ook maar weg, aangezien mijn post maatjes nu weg zijn
btw, doen ze netjes:
View on YouTube
R
Hardtraxx Veteran
zat er wel een klein beetje aan te komen imo, maar zou HS niet de schuld geven, want is tog jou verantwoordelijkheidwrote:Ja die is weg,
En heb er inderdaad vriendjes aan over gehouden, maar dat zijn Stampmaatjes die min 100km verderop wonen. Gaat er meer om dat ik me sociale leven hier heb verprutst. Komt niet door Hardtraxx, maar wel door HardstyleEn door mijn eigen discipline.
maar beters gaat er niemand meer van HT af zoals Rico & Patt, straks dan mag ik eenmaal naar feesten, en dan heb ik geen stamp maatjes over
Hihihih over jailbait gesproken, laatst had het zusje van een klasgenote van me zichzelf topless in de spiegel gefotografeerd, en het op Twitter gezet. 
Wtf gebeurd er allemaal, leegloop van HT ofzo? 
G
oplossing voor hun:wrote:wat een gedoe.. zoals swoosh zij kan je hier wel degelijk dingen aan overhouden
maar vooral is het een leuk tijdverdrijf als je je verveelt. als je jezelf zo slecht onder controle kan houden door niet van ht af te kunnen en daardoor stopt kan je net zo goed je internet stoppen.. kom op zeg..
download de firefox addon Blocksite en voer bij Block adress in:
*
R
Hardtraxx Veteran
gimme gimme gimmewrote:Hihihih over jailbait gesproken, laatst had het zusje van een klasgenote van me zichzelf topless in de spiegel gefotografeerd, en het op Twitter gezet.
maak je niet drukwrote:zat er wel een klein beetje aan te komen imo, maar zou HS niet de schuld geven, want is tog jou verantwoordelijkheidwrote:Ja die is weg,
En heb er inderdaad vriendjes aan over gehouden, maar dat zijn Stampmaatjes die min 100km verderop wonen. Gaat er meer om dat ik me sociale leven hier heb verprutst. Komt niet door Hardtraxx, maar wel door HardstyleEn door mijn eigen discipline.
![]()
maar beters gaat er niemand meer van HT af zoals Rico & Patt, straks dan mag ik eenmaal naar feesten, en dan heb ik geen stamp maatjes over
R
Hardtraxx Veteran
waarom zou je?wrote:Ik ga gewoon stoppen met Hardstyle bam. !
was denk ik niet serieuswrote:waarom zou je?wrote:Ik ga gewoon stoppen met Hardstyle bam. !
R
Hardtraxx Veteran
HC is deudwrote:Ga over op Hardcore