ik ben er nogroberttt wrote:Nou dan moet ik ook maar weg, aangezien mijn post maatjes nu weg zijn![]()
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Mol wrote:Zeverspammodus; ik verkoop een bigass subwoofer!
Rockford Fosgate P1 Subwoofer Set (12 inch) incl. versterker & kabels
@ mol ik kan zoiets wel gebruiken ik denk er over na
-
G
gelukkig zijn ik, chukkie, wes, raw, olijf, en nog veel meer er nogroberttt wrote:Nou dan moet ik ook maar weg, aangezien mijn post maatjes nu weg zijn
btw, doen ze netjes:
View on YouTube
Nou :p ik geef ze wel gelijk.Project 141 wrote:U 4 real?roberttt wrote:Nou dan moet ik ook maar weg, aangezien mijn post maatjes nu weg zijn
edit: waarschijnlijk niet aan je post in ' genietmomentjes' te zien
Wat ben ik voor kansloos persoon bedenk ik me eigenlijk. Kansloos 24/7 op hardtraxx zitten :') Dus ja :p
-
G
boeie, je houd er wel wat aan over, connecties en vriendenroberttt wrote:Nou :p ik geef ze wel gelijk.Project 141 wrote:U 4 real?roberttt wrote:Nou dan moet ik ook maar weg, aangezien mijn post maatjes nu weg zijn
Wat ben ik voor kansloos persoon bedenk ik me eigenlijk. Kansloos 24/7 op hardtraxx zitten :') Dus ja :p
-
RHardtraxx Veteran
maar is patt ook serieus weg?roberttt wrote:Nou :p ik geef ze wel gelijk.Project 141 wrote:U 4 real?roberttt wrote:Nou dan moet ik ook maar weg, aangezien mijn post maatjes nu weg zijn
Ja die is weg,
En heb er inderdaad vriendjes aan over gehouden, maar dat zijn Stampmaatjes die min 100km verderop wonen. Gaat er meer om dat ik me sociale leven hier heb verprutst. Komt niet door Hardtraxx, maar wel door Hardstyle
En door mijn eigen discipline.
En heb er inderdaad vriendjes aan over gehouden, maar dat zijn Stampmaatjes die min 100km verderop wonen. Gaat er meer om dat ik me sociale leven hier heb verprutst. Komt niet door Hardtraxx, maar wel door Hardstyle
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Mooi filmpjeKSwoosh wrote:gelukkig zijn ik, chukkie, wes, raw, olijf, en nog veel meer er nogroberttt wrote:Nou dan moet ik ook maar weg, aangezien mijn post maatjes nu weg zijn
btw, doen ze netjes:
View on YouTube
-
RHardtraxx Veteran
zat er wel een klein beetje aan te komen imo, maar zou HS niet de schuld geven, want is tog jou verantwoordelijkheidroberttt wrote:Ja die is weg,
En heb er inderdaad vriendjes aan over gehouden, maar dat zijn Stampmaatjes die min 100km verderop wonen. Gaat er meer om dat ik me sociale leven hier heb verprutst. Komt niet door Hardtraxx, maar wel door HardstyleEn door mijn eigen discipline.
maar beters gaat er niemand meer van HT af zoals Rico & Patt, straks dan mag ik eenmaal naar feesten, en dan heb ik geen stamp maatjes over
Hihihih over jailbait gesproken, laatst had het zusje van een klasgenote van me zichzelf topless in de spiegel gefotografeerd, en het op Twitter gezet. 
Wtf gebeurd er allemaal, leegloop van HT ofzo? 
-
G
oplossing voor hun:tommetjeuh wrote:wat een gedoe.. zoals swoosh zij kan je hier wel degelijk dingen aan overhouden
maar vooral is het een leuk tijdverdrijf als je je verveelt. als je jezelf zo slecht onder controle kan houden door niet van ht af te kunnen en daardoor stopt kan je net zo goed je internet stoppen.. kom op zeg..
download de firefox addon Blocksite en voer bij Block adress in:
*
-
RHardtraxx Veteran
gimme gimme gimmehidde wrote:Hihihih over jailbait gesproken, laatst had het zusje van een klasgenote van me zichzelf topless in de spiegel gefotografeerd, en het op Twitter gezet.
maak je niet drukRAW-vizion wrote:zat er wel een klein beetje aan te komen imo, maar zou HS niet de schuld geven, want is tog jou verantwoordelijkheidroberttt wrote:Ja die is weg,
En heb er inderdaad vriendjes aan over gehouden, maar dat zijn Stampmaatjes die min 100km verderop wonen. Gaat er meer om dat ik me sociale leven hier heb verprutst. Komt niet door Hardtraxx, maar wel door HardstyleEn door mijn eigen discipline.
![]()
maar beters gaat er niemand meer van HT af zoals Rico & Patt, straks dan mag ik eenmaal naar feesten, en dan heb ik geen stamp maatjes over
-
RHardtraxx Veteran
waarom zou je?roberttt wrote:Ik ga gewoon stoppen met Hardstyle bam. !
was denk ik niet serieusRAW-vizion wrote:waarom zou je?roberttt wrote:Ik ga gewoon stoppen met Hardstyle bam. !
-
RHardtraxx Veteran
HC is deudroberttt wrote:Ga over op Hardcore