Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HAHAHA :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat filmpje kan ik altijd zo van genieten! dat moet geëerd worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jordifcg schreef:
Dat filmpje kan ik altijd zo van genieten! dat moet geëerd worden

Helemaal mee eens :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Krijg ook een instand smile als ik op die gast op de achtergrond let :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 16:37 
 
Hardtraxx Veteran

jordifcg schreef:
Krijg ook een instand smile als ik op die gast op de achtergrond let :lol:

Dat is nando :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

fernaando
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 16:42 
 
Hardtraxx Veteran

Lijkt me leuk om nog eens met Nando te gaan springen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 16:47 
 
Hardtraxx Veteran

jordifcg schreef:
Dat filmpje kan ik altijd zo van genieten! dat moet geëerd worden

Je weet dat je nu met Mr Lellebel en Nando als avatar rondloopt, he? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoi
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als deze jongons zo heerlijk kunnen losgaan lijkt het me een eer om ze op me ava te hebben :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 16:54 
 
Hardtraxx Veteran

jordifcg schreef:
Als deze jongons zo heerlijk kunnen losgaan lijkt het me een eer om ze op me ava te hebben :thumbup:

Nando kan dat wel, lellebel loopt het hele feest alleen maar andermans oksels te ruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lellebel doet dat alleen voor de camera..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Filmpje? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
jordifcg schreef:
Als deze jongons zo heerlijk kunnen losgaan lijkt het me een eer om ze op me ava te hebben :thumbup:

Nando kan dat wel, lellebel loopt het hele feest alleen maar andermans oksels te ruiken.

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 17:06 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

PNXRMX gaat daar harder los dan David en Nando hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 17:08 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
PNXRMX gaat daar harder los dan David en Nando hoor

Filmpje ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 17:09 
 
Hardtraxx Veteran

Hahaha mooi dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 17:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
wootum schreef:
PNXRMX gaat daar harder los dan David en Nando hoor

Filmpje ?

In Jordyfcg z'n ava
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij krijgt bijna rake klappe vriend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 18:18 
 

Wat doe je daar nou, Nan
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jo nando & lellebel. eeuh. :/
DM mij even waar je dat pep weghaalt






@mods dit is natuurlijk niet serieus
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 18:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Wat doe je daar nou, Nan

Stompt iemand op de grond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 18:39 
 

jordifcg schreef:
Jo nando & lellebel. eeuh. :/
DM mij even waar je dat pep weghaalt






@mods dit is natuurlijk niet serieus

Moet je khadber even pm´n.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 19:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

me gusta schreef:
jordifcg schreef:
Jo nando & lellebel. eeuh. :/
DM mij even waar je dat pep weghaalt






@mods dit is natuurlijk niet serieus

Moet je khadber even pm´n.


Khadber pfff...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 20:05 
 
Hardtraxx Addict

Waarom gaan er in eens extreem veel meisjes op vakantie?


Edit*
Een vriendin van me heeft het uitgelegd, mannen verenigt U!

Het is weer eens tijd om met alle vrouwen te strijden tegen borstkanker. We herinneren ons allemaal nog wel het spel dat we vorig jaar deden en waarbij we allemaal de kleur van onze BH of plek waar we het liefst onze handtas lieten op Facebook postten. Vorig jaar haalde deze actie zelfs het nieuws! Zegt tegen geen enkele man waar we dit jaar mee bezig zijn! Dit jaar dien je de maand en de dag waarop je geboren bent te kiezen en dit bericht ALLEEN aan vrouwen door te sturen. In je status dient bv te staan: "Ik ga 21 dagen naar México". Je geboortedat geeft aan hoeveel dagen je gaat. Januari: México. Februari: Las Vegas. Maart: Miami. April: Dominicaanse Republiek. Mei: Frankrijk. Juni: Puerto Rico. Juli: China. Augustus: Rusland. September: New York. Oktober: Jamaica. November: Canada. December: Tokyo.

--------------------

Wat een onzin zeg, doneer gewoon lekker 5 euro als je iets tegen borstkanker wilt doen...
Vorige  1 ... 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic