HAHAHA 
Dat filmpje kan ik altijd zo van genieten! dat moet geëerd worden
Helemaal mee eenswrote:Dat filmpje kan ik altijd zo van genieten! dat moet geëerd worden
Krijg ook een instand smile als ik op die gast op de achtergrond let 
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Dat is nandowrote:Krijg ook een instand smile als ik op die gast op de achtergrond let
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Lijkt me leuk om nog eens met Nando te gaan springen.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Je weet dat je nu met Mr Lellebel en Nando als avatar rondloopt, he?wrote:Dat filmpje kan ik altijd zo van genieten! dat moet geëerd worden
Als deze jongons zo heerlijk kunnen losgaan lijkt het me een eer om ze op me ava te hebben 
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Nando kan dat wel, lellebel loopt het hele feest alleen maar andermans oksels te ruiken.wrote:Als deze jongons zo heerlijk kunnen losgaan lijkt het me een eer om ze op me ava te hebben
Lellebel doet dat alleen voor de camera..
wrote:Nando kan dat wel, lellebel loopt het hele feest alleen maar andermans oksels te ruiken.wrote:Als deze jongons zo heerlijk kunnen losgaan lijkt het me een eer om ze op me ava te hebben
Last edited by Mr Lellebel on , edited 2 times in total.
PNXRMX gaat daar harder los dan David en Nando hoor
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Filmpje ?wrote:PNXRMX gaat daar harder los dan David en Nando hoor
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 11 hours ago
Hahaha mooi dit.
In Jordyfcg z'n avawrote:Filmpje ?wrote:PNXRMX gaat daar harder los dan David en Nando hoor
Hij krijgt bijna rake klappe vriend.
A
Wat doe je daar nou, Nan
Jo nando & lellebel. eeuh.
DM mij even waar je dat pep weghaalt
@mods dit is natuurlijk niet serieus
Stompt iemand op de grond.wrote:Wat doe je daar nou, Nan
M
Moet je khadber even pm´n.wrote:Jo nando & lellebel. eeuh.![]()
Khadber pfff...wrote:Moet je khadber even pm´n.wrote:Jo nando & lellebel. eeuh.![]()
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 2 hours ago
Waarom gaan er in eens extreem veel meisjes op vakantie?
Edit*
Een vriendin van me heeft het uitgelegd, mannen verenigt U!
Het is weer eens tijd om met alle vrouwen te strijden tegen borstkanker. We herinneren ons allemaal nog wel het spel dat we vorig jaar deden en waarbij we allemaal de kleur van onze BH of plek waar we het liefst onze handtas lieten op Facebook postten. Vorig jaar haalde deze actie zelfs het nieuws! Zegt tegen geen enkele man waar we dit jaar mee bezig zijn! Dit jaar dien je de maand en de dag waarop je geboren bent te kiezen en dit bericht ALLEEN aan vrouwen door te sturen. In je status dient bv te staan: "Ik ga 21 dagen naar México". Je geboortedat geeft aan hoeveel dagen je gaat. Januari: México. Februari: Las Vegas. Maart: Miami. April: Dominicaanse Republiek. Mei: Frankrijk. Juni: Puerto Rico. Juli: China. Augustus: Rusland. September: New York. Oktober: Jamaica. November: Canada. December: Tokyo.
--------------------
Wat een onzin zeg, doneer gewoon lekker 5 euro als je iets tegen borstkanker wilt doen...
Edit*
Een vriendin van me heeft het uitgelegd, mannen verenigt U!
Het is weer eens tijd om met alle vrouwen te strijden tegen borstkanker. We herinneren ons allemaal nog wel het spel dat we vorig jaar deden en waarbij we allemaal de kleur van onze BH of plek waar we het liefst onze handtas lieten op Facebook postten. Vorig jaar haalde deze actie zelfs het nieuws! Zegt tegen geen enkele man waar we dit jaar mee bezig zijn! Dit jaar dien je de maand en de dag waarop je geboren bent te kiezen en dit bericht ALLEEN aan vrouwen door te sturen. In je status dient bv te staan: "Ik ga 21 dagen naar México". Je geboortedat geeft aan hoeveel dagen je gaat. Januari: México. Februari: Las Vegas. Maart: Miami. April: Dominicaanse Republiek. Mei: Frankrijk. Juni: Puerto Rico. Juli: China. Augustus: Rusland. September: New York. Oktober: Jamaica. November: Canada. December: Tokyo.
--------------------
Wat een onzin zeg, doneer gewoon lekker 5 euro als je iets tegen borstkanker wilt doen...
Last edited by Nijidik on , edited 1 time in total.