Of iniedergeval een naam die met een R begintRAW-vizion wrote:oh rly?roberttt wrote:okeBen bang dat je mij er ook mee bedoeld
![]()
![]()
Robkuhh
Raw-Vizion
Roberttt
(rico)
Ligt gewoon aan de R
Of iniedergeval een naam die met een R begintRAW-vizion wrote:oh rly?roberttt wrote:okeBen bang dat je mij er ook mee bedoeld
![]()
![]()
je vergeet er 1, R-Kswooshroberttt wrote:Of iniedergeval een naam die met een R begintRAW-vizion wrote:oh rly?roberttt wrote:okeBen bang dat je mij er ook mee bedoeld
![]()
![]()
![]()
Robkuhh
Raw-Vizion
Roberttt
(rico)
Ligt gewoon aan de R![]()
![]()
roberttt wrote:Of iniedergeval een naam die met een R begintRAW-vizion wrote:oh rly?roberttt wrote:okeBen bang dat je mij er ook mee bedoeld
![]()
![]()
![]()
Robkuhh
Raw-Vizion
Roberttt
Rjpatt
Ridde
Rcukkels
(rico)
Ligt gewoon aan de R![]()
![]()
+1p-stylez wrote:Kansloos..
-1 maakt 0KSwoosh wrote:+1p-stylez wrote:Kansloos..
zegt numro 1 op de spamlijstKSwoosh wrote:+1p-stylez wrote:Kansloos..
nee nee, mijn stem is onaantastbaar.roberttt wrote:-1 maakt 0KSwoosh wrote:+1p-stylez wrote:Kansloos..
Like me!roberttt wrote:Dat kan niet, dan moet je em freezen. En dat kunnen alleen pokemon trainers
cool story broChukkels wrote:Ik geef wel weer een +1 hoor Swoozie
Like me!roberttt wrote:Dat kan niet, dan moet je em freezen. En dat kunnen alleen pokemon trainers
trueKSwoosh wrote:Maarja, boeie of je kan freezen of niet.
Ik vind het gewoon kansloos omdat HT wel meer is als alleen de zever, en om nou op zulke wijze te stoppen.
Sorry, maar vind ik beetje kansloos.
Neem dan gewoon de discipline om minder te bezoeken.
http://www.crunchyroll.com/pulse/pokemo ... r_20110221roberttt wrote:Dat kan niet, dan moet je em freezen. En dat kunnen alleen pokemon trainers
idd vind het ook wel beetje triest om zote stoppen :')roberttt wrote:trueKSwoosh wrote:Maarja, boeie of je kan freezen of niet.
Ik vind het gewoon kansloos omdat HT wel meer is als alleen de zever, en om nou op zulke wijze te stoppen.
Ben er ook mee begonnen, net seizoen 1 af. Morgen beginnen met 2.oostzaner wrote:Nieuwe avatar + onderschrift.
Nice maar jij als crew moet toch weten dat je nu aan het wist je datten bentoostzaner wrote:Nieuwe avatar + onderschrift.
ook (gedeeltelijk) nieuw onderschriftoostzaner wrote:Nieuwe avatar + onderschrift.
Maar voor sommige mensen is het gewoon een keiharde drug. Once you pop, you can't stop.KSwoosh wrote:Maarja, boeie of je kan freezen of niet.
-83848484 voor je avataroostzaner wrote:Nieuwe avatar + onderschrift.
Hoofdcoach wrote:-83848484 voor je avataroostzaner wrote:Nieuwe avatar + onderschrift.
APPLE JWZ!!!oostzaner wrote:ANDROID JWZ!!!