Sleep well move better, denk dat dat na je zelf moord poging niet meer opgaat hoor.RAW-vizion wrote:ga je weg?dj-rico01 wrote:laatste post van mij op hardtraxx, fijn leven verder allen
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Het verstandigste wat ik vandaag gelezen heb in dit topicdj-rico01 wrote:laatste post van mij op hardtraxx, fijn leven verder allen
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Rico waar moet je dan terecht? 
dj-rico01 wrote:laatste post van mij op hardtraxx, fijn leven verder allen
-
C
Ai... u leaving...dj-rico01 wrote:laatste post van mij op hardtraxx, fijn leven verder allen
En we zwaaien met zn allen...
Nee is het serieus??
Nee is het serieus??
-
RHardtraxx Veteran
hij is slachtoffer van de wachttijd tussen posts gewordenParvuz wrote:dj-rico01 wrote:laatste post van mij op hardtraxx, fijn leven verder allen
Rik wrote:Het verstandigste wat ik vandaag gelezen heb in dit topicdj-rico01 wrote:laatste post van mij op hardtraxx, fijn leven verder allen
Hij vind het leuk om iedereen te horen zeggen dat ie 't jammer vindt denk ik. 
Ga je Traxxhard beginnen, rico? 
moet je wel je Hardtraxx shirt aanpassen.
moet je wel je Hardtraxx shirt aanpassen.
ik citeer het volgende van rico: "Ik ben dankbaar voor alles wat ik heb mogen meemaken, van pussy tot epische meetings. Van bier van Robertt tot een goede vriend. Maar het wordt nu tijd me te concentreren op boeiende dingen en daar past hardtraxx (in zijn huidige vorm) niet tussen."
en: hij heeft zn wachtwoord veranderd door oneindig op zn toetsenbord te rammen. en vervolgens uitgelogd
en: hij heeft zn wachtwoord veranderd door oneindig op zn toetsenbord te rammen. en vervolgens uitgelogd
Wat een baas.djpatt wrote:ik citeer het volgende van rico: "Ik ben dankbaar voor alles wat ik heb mogen meemaken, van pussy tot epische meetings. Van bier van Robertt tot een goede vriend. Maar het wordt nu tijd me te concentreren op boeiende dingen en daar past hardtraxx (in zijn huidige vorm) niet tussen."
-
C
Dat laatste doet het um!djpatt wrote:en: hij heeft zn wachtwoord veranderd door oneindig op zn toetsenbord te rammen. en vervolgens uitgelogd
oke als dit waar is.djpatt wrote:ik citeer het volgende van rico: "Ik ben dankbaar voor alles wat ik heb mogen meemaken, van pussy tot epische meetings. Van bier van Robertt tot een goede vriend. Maar het wordt nu tijd me te concentreren op boeiende dingen en daar past hardtraxx (in zijn huidige vorm) niet tussen."
Doei Rico!
-
RHardtraxx Veteran
djpatt wrote:ik citeer het volgende van rico: "Ik ben dankbaar voor alles wat ik heb mogen meemaken, van pussy tot epische meetings. Van bier van Robertt tot een goede vriend. Maar het wordt nu tijd me te concentreren op boeiende dingen en daar past hardtraxx (in zijn huidige vorm) niet tussen."
robkuh1990 wrote:Dat laatste doet het um!djpatt wrote:en: hij heeft zn wachtwoord veranderd door oneindig op zn toetsenbord te rammen. en vervolgens uitgelogd
Dat kan niet.. Je moet 2 keer je wachtwoord in vullen
En nu het welkom forum in de gaten houden om te zien onder welk account hij terugkeert. 
@ Roberttttttttttt: raggen in word, copy paste.
@ Roberttttttttttt: raggen in word, copy paste.
RAW-vizion, je kan ook overdrijven, maar je bent nu natuurlijk wel je spammaatje kwijt. :')
djpatt wrote:ik citeer het volgende van rico: "Ik ben dankbaar voor alles wat ik heb mogen meemaken, van pussy tot epische meetings. Van bier van Robertt tot een goede vriend. Maar het wordt nu tijd me te concentreren op boeiende dingen en daar past hardtraxx (in zijn huidige vorm) niet tussen."
robkuh1990 wrote:Dat laatste doet het um!djpatt wrote:en: hij heeft zn wachtwoord veranderd door oneindig op zn toetsenbord te rammen. en vervolgens uitgelogd
Advies voor alle WOW & Runescape verslaafden
Haha, busted!roberttt wrote:robkuh1990 wrote:Dat laatste doet het um!djpatt wrote:en: hij heeft zn wachtwoord veranderd door oneindig op zn toetsenbord te rammen. en vervolgens uitgelogd
Dat kan niet.. Je moet 2 keer je wachtwoord in vullenDus hij weet hem wel dan