Sleep well move better, denk dat dat na je zelf moord poging niet meer opgaat hoor.wrote:ga je weg?wrote:laatste post van mij op hardtraxx, fijn leven verder allen
Het verstandigste wat ik vandaag gelezen heb in dit topicwrote:laatste post van mij op hardtraxx, fijn leven verder allen
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
Rico waar moet je dan terecht? 
wrote:laatste post van mij op hardtraxx, fijn leven verder allen
C
Ai... u leaving...wrote:laatste post van mij op hardtraxx, fijn leven verder allen
En we zwaaien met zn allen...
Nee is het serieus??
Nee is het serieus??
R
Hardtraxx Veteran
hij is slachtoffer van de wachttijd tussen posts gewordenwrote:wrote:laatste post van mij op hardtraxx, fijn leven verder allen
wrote:Het verstandigste wat ik vandaag gelezen heb in dit topicwrote:laatste post van mij op hardtraxx, fijn leven verder allen
Hij vind het leuk om iedereen te horen zeggen dat ie 't jammer vindt denk ik. 
Ga je Traxxhard beginnen, rico? 
moet je wel je Hardtraxx shirt aanpassen.
moet je wel je Hardtraxx shirt aanpassen.
ik citeer het volgende van rico: "Ik ben dankbaar voor alles wat ik heb mogen meemaken, van pussy tot epische meetings. Van bier van Robertt tot een goede vriend. Maar het wordt nu tijd me te concentreren op boeiende dingen en daar past hardtraxx (in zijn huidige vorm) niet tussen."
en: hij heeft zn wachtwoord veranderd door oneindig op zn toetsenbord te rammen. en vervolgens uitgelogd
en: hij heeft zn wachtwoord veranderd door oneindig op zn toetsenbord te rammen. en vervolgens uitgelogd
Wat een baas.wrote:ik citeer het volgende van rico: "Ik ben dankbaar voor alles wat ik heb mogen meemaken, van pussy tot epische meetings. Van bier van Robertt tot een goede vriend. Maar het wordt nu tijd me te concentreren op boeiende dingen en daar past hardtraxx (in zijn huidige vorm) niet tussen."
C
Dat laatste doet het um!wrote:en: hij heeft zn wachtwoord veranderd door oneindig op zn toetsenbord te rammen. en vervolgens uitgelogd
oke als dit waar is.wrote:ik citeer het volgende van rico: "Ik ben dankbaar voor alles wat ik heb mogen meemaken, van pussy tot epische meetings. Van bier van Robertt tot een goede vriend. Maar het wordt nu tijd me te concentreren op boeiende dingen en daar past hardtraxx (in zijn huidige vorm) niet tussen."
Doei Rico!
R
Hardtraxx Veteran
wrote:ik citeer het volgende van rico: "Ik ben dankbaar voor alles wat ik heb mogen meemaken, van pussy tot epische meetings. Van bier van Robertt tot een goede vriend. Maar het wordt nu tijd me te concentreren op boeiende dingen en daar past hardtraxx (in zijn huidige vorm) niet tussen."
wrote:Dat laatste doet het um!wrote:en: hij heeft zn wachtwoord veranderd door oneindig op zn toetsenbord te rammen. en vervolgens uitgelogd
Dat kan niet.. Je moet 2 keer je wachtwoord in vullen
En nu het welkom forum in de gaten houden om te zien onder welk account hij terugkeert. 
@ Roberttttttttttt: raggen in word, copy paste.
@ Roberttttttttttt: raggen in word, copy paste.
RAW-vizion, je kan ook overdrijven, maar je bent nu natuurlijk wel je spammaatje kwijt. :')
wrote:ik citeer het volgende van rico: "Ik ben dankbaar voor alles wat ik heb mogen meemaken, van pussy tot epische meetings. Van bier van Robertt tot een goede vriend. Maar het wordt nu tijd me te concentreren op boeiende dingen en daar past hardtraxx (in zijn huidige vorm) niet tussen."
wrote:Dat laatste doet het um!wrote:en: hij heeft zn wachtwoord veranderd door oneindig op zn toetsenbord te rammen. en vervolgens uitgelogd
Advies voor alle WOW & Runescape verslaafden
Haha, busted!wrote:wrote:Dat laatste doet het um!wrote:en: hij heeft zn wachtwoord veranderd door oneindig op zn toetsenbord te rammen. en vervolgens uitgelogd
Dat kan niet.. Je moet 2 keer je wachtwoord in vullenDus hij weet hem wel dan