Active topics in Off-Topic

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 13 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
RAW-vizion wrote:
dj-rico01 wrote:laatste post van mij op hardtraxx, fijn leven verder allen :beer:
ga je weg? :cry:
Sleep well move better, denk dat dat na je zelf moord poging niet meer opgaat hoor.
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
dj-rico01 wrote:laatste post van mij op hardtraxx, fijn leven verder allen :beer:
Het verstandigste wat ik vandaag gelezen heb in dit topic :lol:
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
wel jammer
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
Rico waar moet je dan terecht? :aww:
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 12 hours ago
:(
C
Ai... u leaving... :cry:
Hardtraxx Crew
30630 posts member since 2010
last seen 13 hours ago
En we zwaaien met zn allen...

Nee is het serieus?? :(
R
Hardtraxx Veteran
Parvuz wrote:
:(
hij is slachtoffer van de wachttijd tussen posts geworden :cry:
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
hahaha of course :lol:
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Rik wrote:
Het verstandigste wat ik vandaag gelezen heb in dit topic :lol:
:lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2014
Hij vind het leuk om iedereen te horen zeggen dat ie 't jammer vindt denk ik. :corn:
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Ga je Traxxhard beginnen, rico? :P
moet je wel je Hardtraxx shirt aanpassen. :P
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
ik citeer het volgende van rico: "Ik ben dankbaar voor alles wat ik heb mogen meemaken, van pussy tot epische meetings. Van bier van Robertt tot een goede vriend. Maar het wordt nu tijd me te concentreren op boeiende dingen en daar past hardtraxx (in zijn huidige vorm) niet tussen."

en: hij heeft zn wachtwoord veranderd door oneindig op zn toetsenbord te rammen. en vervolgens uitgelogd
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
djpatt wrote:ik citeer het volgende van rico: "Ik ben dankbaar voor alles wat ik heb mogen meemaken, van pussy tot epische meetings. Van bier van Robertt tot een goede vriend. Maar het wordt nu tijd me te concentreren op boeiende dingen en daar past hardtraxx (in zijn huidige vorm) niet tussen."

en: hij heeft zn wachtwoord veranderd door oneindig op zn toetsenbord te rammen. en vervolgens uitgelogd
Wat een baas. :P
C
djpatt wrote:en: hij heeft zn wachtwoord veranderd door oneindig op zn toetsenbord te rammen. en vervolgens uitgelogd
Dat laatste doet het um!
Hardtraxx Addict
1418 posts member since 2011
last seen May 2013
:lol:
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
djpatt wrote:ik citeer het volgende van rico: "Ik ben dankbaar voor alles wat ik heb mogen meemaken, van pussy tot epische meetings. Van bier van Robertt tot een goede vriend. Maar het wordt nu tijd me te concentreren op boeiende dingen en daar past hardtraxx (in zijn huidige vorm) niet tussen."

oke als dit waar is.
Doei Rico! :beer:
R
Hardtraxx Veteran

:cry: mijn onderschrift toont respect -.-
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
robkuh1990 wrote:
djpatt wrote:en: hij heeft zn wachtwoord veranderd door oneindig op zn toetsenbord te rammen. en vervolgens uitgelogd
Dat laatste doet het um!

Dat kan niet.. Je moet 2 keer je wachtwoord in vullen ^^ Dus hij weet hem wel dan ;)
Hardtraxx Addict
1418 posts member since 2011
last seen May 2013
En nu het welkom forum in de gaten houden om te zien onder welk account hij terugkeert. :P

@ Roberttttttttttt: raggen in word, copy paste.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
RAW-vizion, je kan ook overdrijven, maar je bent nu natuurlijk wel je spammaatje kwijt. :')
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023

:oh:
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2014
robkuh1990 wrote:
Dat laatste doet het um!
:lol: :lol: :lol: :lol:

Advies voor alle WOW & Runescape verslaafden :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
roberttt wrote:
robkuh1990 wrote:
Dat laatste doet het um!

Dat kan niet.. Je moet 2 keer je wachtwoord in vullen ^^ Dus hij weet hem wel dan ;)
Haha, busted! :)
Hardtraxx Crew
30630 posts member since 2010
last seen 13 hours ago
Image