Moest welwrote:dat topic waar slaat dat op
D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2011
3,722 postssince 2009
wattan snap het neit :pwrote:Moest welwrote:dat topic waar slaat dat op
D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2011
3,722 postssince 2009
Jij bent snel vandaag :pwrote:Ooh kassie op rank 1![]()
![]()
R
Hardtraxx Veteran
6,778 postssince 2010
jow lekker weer 
D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2011
3,722 postssince 2009
bewolkt en kou dhierwrote:jow lekker weer
R
Hardtraxx Veteran
6,778 postssince 2010
strak blauwe lucht en zon hierwrote:bewolkt en kou dhierwrote:jow lekker weer
G
who knowswrote:Wat is je volgende doel, swoosh?
G
dat was mn doel al veel eerder, maar:wrote:een groene naam?
Er is op het moment geen behoefte aan meer admins.
R
Hardtraxx Veteran
6,778 postssince 2010
vind het eigenlijk juist nodig dat er meer komen!wrote:dat was mn doel al veel eerder, maar:wrote:een groene naam?Er is op het moment geen behoefte aan meer admins.
D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2011
3,722 postssince 2009
Mwa neit zozeer meer, taken moeten beter verdeeld worden en ze moeten kswoosh stijl online zijn
Ja inderdaad
1tje die 24 uur p/dag online is like me 
D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2011
3,722 postssince 2009
is dat een hint?wrote:Ja inderdaad1tje die 24 uur p/dag online is like me
G
ik vind ook dat admins startposts moeten bijhouden, maarja...wrote:Mwa neit zozeer meer, taken moeten beter verdeeld worden en ze moeten kswoosh stijl online zijn
D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2011
3,722 postssince 2009
denk dat ik dan binnen een week verbannen benwrote:ja
en dubbelposters moeten harder aangepakt wordenwrote:ik vind ook dat admins startposts moeten bijhouden, maarja...wrote:Mwa neit zozeer meer, taken moeten beter verdeeld worden en ze moeten kswoosh stijl online zijn
Last edited by dj-rico01 on , edited 1 time in total.
dat doen wij, maar wij hebben ook niet alle tijd van de wereld, maar laat maar want dit heb ik al zo vaak tegen je gezegd.wrote:ik vind ook dat admins startposts moeten bijhouden, maarja...wrote:Mwa neit zozeer meer, taken moeten beter verdeeld worden en ze moeten kswoosh stijl online zijn
D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2011
3,722 postssince 2009
Blijkbaar faalt het huidige beleid dus
Dus geef mij die functie maarwrote:dat doen wij, maar wij hebben ook niet alle tijd van de wereld, maar laat maar want dit heb ik al zo vaak tegen je gezegd.wrote:ik vind ook dat admins startposts moeten bijhouden, maarja...wrote:Mwa neit zozeer meer, taken moeten beter verdeeld worden en ze moeten kswoosh stijl online zijn
heerlijk... conclusies trekken terwijl je de situatie niet kent.wrote:Blijkbaar faalt het huidige beleid dus
D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2011
3,722 postssince 2009
noem 1 excuus om niet goed te modereren 
Saaiste, kutste, rotdag van de week weer achter de rug 
R
Hardtraxx Veteran
6,778 postssince 2010
dat betekent dat er meer mods moeten komen...wrote:dat doen wij, maar wij hebben ook niet alle tijd van de wereld, maar laat maar want dit heb ik al zo vaak tegen je gezegd.wrote:ik vind ook dat admins startposts moeten bijhouden, maarja...wrote:Mwa neit zozeer meer, taken moeten beter verdeeld worden en ze moeten kswoosh stijl online zijn
*kuch* hint *kuch*