Moest welroberttt wrote:dat topic waar slaat dat op
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
wattan snap het neit :pdj-rico01 wrote:Moest welroberttt wrote:dat topic waar slaat dat op
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
Jij bent snel vandaag :proberttt wrote:Ooh kassie op rank 1![]()
![]()
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
jow lekker weer 
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
bewolkt en kou dhierRAW-vizion wrote:jow lekker weer
-
RHardtraxx Veteran
strak blauwe lucht en zon hierdj-rico01 wrote:bewolkt en kou dhierRAW-vizion wrote:jow lekker weer
-
G
who knowsProject 141 wrote:Wat is je volgende doel, swoosh?
-
G
dat was mn doel al veel eerder, maar:oostzaner wrote:een groene naam?
Er is op het moment geen behoefte aan meer admins.
-
RHardtraxx Veteran
vind het eigenlijk juist nodig dat er meer komen!KSwoosh wrote:dat was mn doel al veel eerder, maar:oostzaner wrote:een groene naam?Er is op het moment geen behoefte aan meer admins.
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
Mwa neit zozeer meer, taken moeten beter verdeeld worden en ze moeten kswoosh stijl online zijn
Ja inderdaad
1tje die 24 uur p/dag online is like me 
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
is dat een hint?roberttt wrote:Ja inderdaad1tje die 24 uur p/dag online is like me
-
G
ik vind ook dat admins startposts moeten bijhouden, maarja...dj-rico01 wrote:Mwa neit zozeer meer, taken moeten beter verdeeld worden en ze moeten kswoosh stijl online zijn
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
denk dat ik dan binnen een week verbannen benroberttt wrote:ja
en dubbelposters moeten harder aangepakt wordenKSwoosh wrote:ik vind ook dat admins startposts moeten bijhouden, maarja...dj-rico01 wrote:Mwa neit zozeer meer, taken moeten beter verdeeld worden en ze moeten kswoosh stijl online zijn
Last edited by dj-rico01 on 28 Mar 2011 17:32, edited 1 time in total.
dat doen wij, maar wij hebben ook niet alle tijd van de wereld, maar laat maar want dit heb ik al zo vaak tegen je gezegd.KSwoosh wrote:ik vind ook dat admins startposts moeten bijhouden, maarja...dj-rico01 wrote:Mwa neit zozeer meer, taken moeten beter verdeeld worden en ze moeten kswoosh stijl online zijn
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
Blijkbaar faalt het huidige beleid dus
Dus geef mij die functie maaroostzaner wrote:dat doen wij, maar wij hebben ook niet alle tijd van de wereld, maar laat maar want dit heb ik al zo vaak tegen je gezegd.KSwoosh wrote:ik vind ook dat admins startposts moeten bijhouden, maarja...dj-rico01 wrote:Mwa neit zozeer meer, taken moeten beter verdeeld worden en ze moeten kswoosh stijl online zijn
heerlijk... conclusies trekken terwijl je de situatie niet kent.dj-rico01 wrote:Blijkbaar faalt het huidige beleid dus
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
noem 1 excuus om niet goed te modereren 
Saaiste, kutste, rotdag van de week weer achter de rug 
-
RHardtraxx Veteran
dat betekent dat er meer mods moeten komen...oostzaner wrote:dat doen wij, maar wij hebben ook niet alle tijd van de wereld, maar laat maar want dit heb ik al zo vaak tegen je gezegd.KSwoosh wrote:ik vind ook dat admins startposts moeten bijhouden, maarja...dj-rico01 wrote:Mwa neit zozeer meer, taken moeten beter verdeeld worden en ze moeten kswoosh stijl online zijn
*kuch* hint *kuch*