ze heeft 80c ofzoietswrote:Waar?wrote:tettewrote:
E
T
Hij is er wel geweest ja, maar er was niemandwrote:biscuit al wel naar bed geweest?
E
jawrote:biscuit al wel naar bed geweest?
E
1421 post tot 946 vorige week.
T
Waarom denk je dat ik iedere keer wakkerblijfwrote:wtf dat wakker blijven heeft wel iets goeds.
1421 post tot 946 vorige week.
G
wrote:wrote:denk dat ze idd haar benen heeft geschoren ja
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
jow wesskeej, Patt, Beschuit, Skitzo, weer zin om te spammen na vanacht? 
T
Vanacht maar optijd naar bed toe morgen weer een lange dag volgend weekend gaan we er weer tegen aanwrote:jow wesskeej, Patt, Beschuit, Skitzo, weer zin om te spammen na vanacht?
R
Hardtraxx Veteran
is goedwrote:Vanacht maar optijd naar bed toe morgen weer een lange dag volgend weekend gaan we er weer tegen aanwrote:jow wesskeej, Patt, Beschuit, Skitzo, weer zin om te spammen na vanacht?
G
moeie goggelwrote:goeiemorgen
R
Hardtraxx Veteran
negromwrote:moeie goggelwrote:goeiemorgen
C
Heuy!
net wakker van Hard Nature! KNAL feestje...
Jack of Sound pleurde een volwaardige Donkey Rollers mash-up erdoor!
The Pitcher knalde ook een lekkere set en B-front... oh B-front die heeft er voor gezorgt dat de Effenaar 20cm lager in de grond zit en dat de specie tussen de voegen uit is!
en Zany sloot af.. maar die kon B-front helaas niet overtreffen dus ik ben naar Pavo gegaan en die was heeeeeeerlijk!
Daarnaast een mooie Loudness poster gescoort en die heb ik zo verknipt dat ie op mijn deur past!
net wakker van Hard Nature! KNAL feestje...
Jack of Sound pleurde een volwaardige Donkey Rollers mash-up erdoor!
The Pitcher knalde ook een lekkere set en B-front... oh B-front die heeft er voor gezorgt dat de Effenaar 20cm lager in de grond zit en dat de specie tussen de voegen uit is!
en Zany sloot af.. maar die kon B-front helaas niet overtreffen dus ik ben naar Pavo gegaan en die was heeeeeeerlijk!
Daarnaast een mooie Loudness poster gescoort en die heb ik zo verknipt dat ie op mijn deur past!
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
ouw mn armen doen zeer 
wrote:is goedwrote:Vanacht maar optijd naar bed toe morgen weer een lange dag volgend weekend gaan we er weer tegen aanwrote:jow wesskeej, Patt, Beschuit, Skitzo, weer zin om te spammen na vanacht?

:')
G
3 persoonsbank heeft ie wel mooi ffwrote:
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
Een een mooi uitzichtwrote:3 persoonsbank heeft ie wel mooi ffwrote:
D
Hardtraxx Veteran