het origneel van coldplay - nobody said it was easy klinkt romantischer 
Daar ben ik het met u eenswrote:het origneel van coldplay - nobody said it was easy klinkt romantischer
Daar ben ik het met u eenswrote:het origneel van coldplay - nobody said it was easy klinkt romantischer
oud six flags + q-dance= defqon.1!!
haha sowiesowrote:Lijkt me ubervet om die een keer live te horen
en hij woont in de buurt bij mijwrote:piaa is elektricien?
hendig om te weten!
vooruitwrote:Hoelaat moet de klok achteruit/vooruit?
uur vooruit dacht ikwrote:Hoelaat moet de klok achteruit/vooruit?
Welke tijdwrote:vooruitwrote:Hoelaat moet de klok achteruit/vooruit?

vooruit van 2 naar 3 of later op de dag een uur als je nachts om 2 uur alle klokken wilt verzetten. ik probeer wakker te blijven om het op mn laptop mee te maken.wrote:uur vooruit dacht ikwrote:Hoelaat moet de klok achteruit/vooruit?
fijn...... lig hier met een stijve in bed..... maa nu ik zo lig te denken: die zal wel flink gladjes zijn van onder!wrote:
hahaha ik probeer ook wakker te blijvenwrote:vooruit van 2 naar 3 of later op de dag een uur als je nachts om 2 uur alle klokken wilt verzetten. ik probeer wakker te blijven om het op mn laptop mee te maken.wrote:uur vooruit dacht ikwrote:Hoelaat moet de klok achteruit/vooruit?
Ik doe met je mee!wrote:vooruit van 2 naar 3 of later op de dag een uur als je nachts om 2 uur alle klokken wilt verzetten. ik probeer wakker te blijven om het op mn laptop mee te maken.wrote:uur vooruit dacht ikwrote:Hoelaat moet de klok achteruit/vooruit?
wrote:denk dat ze idd haar benen heeft geschoren ja

wrote:wrote:denk dat ze idd haar benen heeft geschoren ja