En, moet je aan de bril?wrote:ben net terug van de opticien
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
G
haha nee nieuwe lenzen gehaald 
heb jij lenzen ? vandaar dat je ogen zo groot zijn als ik je zie
En ik altijd maar denken dat je iets anders had.
G
ja ik doe altijd pikzwarte contactlenzen in bij feesten, daarom ben ik soms ook nbeetje onstabiel, dan zie ik gewoon nikswrote:heb jij lenzen ? vandaar dat je ogen zo groot zijn als ik je zieEn ik altijd maar denken dat je iets anders had.
de rest allemaal op gehoor.
:')
btw: HARDCORE TOP 40 OPNEMEN! HEEEEEUUUUUUUY
D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2011
BAMBAMBAMwrote:ja ik doe altijd pikzwarte contactlenzen in bij feesten, daarom ben ik soms ook nbeetje onstabiel, dan zie ik gewoon nikswrote:heb jij lenzen ? vandaar dat je ogen zo groot zijn als ik je zieEn ik altijd maar denken dat je iets anders had.
de rest allemaal op gehoor.
:')
btw: HARDCORE TOP 40 OPNEMEN! HEEEEEUUUUUUUY
straks trainen daarna geheime zender avond in de kantine
piratenhits 
vanavond setje op nemen, hopelijk gaat het nu is goed. Zodat ie gepost kan worden 
Iedereen zit al klaar met bier en popcorn voor voetbal strakkies? Ikke wel iedergeval 
Ik zeg dat oranje wint met 2-0, in een saaie wedstrijd. 
G
voetbal? wasda?wrote:Iedereen zit al klaar met bier en popcorn voor voetbal strakkies? Ikke wel iedergeval
geen ideewrote:voetbal? wasda?wrote:Iedereen zit al klaar met bier en popcorn voor voetbal strakkies? Ikke wel iedergeval
T
Dat is die sport met die stok weetje welwrote:voetbal? wasda?wrote:Iedereen zit al klaar met bier en popcorn voor voetbal strakkies? Ikke wel iedergeval
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
ik dacht met die vliegenmepper dingenwrote:Dat is die sport met die stok weetje welwrote:voetbal? wasda?wrote:Iedereen zit al klaar met bier en popcorn voor voetbal strakkies? Ikke wel iedergeval
T
Kan ook nog als je wilt
R
Hardtraxx Veteran
egt waar?wrote:Kan ook nog als je wilt
T
Ja manwrote:egt waar?wrote:Kan ook nog als je wilt
R
Hardtraxx Veteran
wtf? kreeg ineens uit het niets pijn boven me maag bij me slokdarm als ik iets drink/eet of een boer laat 
D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2011
B2B aan het draaien met djpatt 
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Slokdarmkramp?wrote:wtf? kreeg ineens uit het niets pijn boven me maag bij me slokdarm als ik iets drink/eet of een boer laat
do you want bass, hier knullen binkiewrote:B2B aan het draaien met djpatt
R
Hardtraxx Veteran
zal wel geen ideewrote:Slokdarmkramp?wrote:wtf? kreeg ineens uit het niets pijn boven me maag bij me slokdarm als ik iets drink/eet of een boer laat
Ik heerlijk ga,bier drinken vanavond..maat van me midweek alleen thuis 
D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2011
wordt de lucht maarwrote:do you want bass, hier knullen binkiewrote:B2B aan het draaien met djpatt
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
En een dikke spliff roken?wrote:Ik heerlijk ga,bier drinken vanavond..maat van me midweek alleen thuis