Jan Paperazzi 
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Jup. Was net namelijk op de radio.robkuh1990 wrote:Euphoria?
-
C
Heb uhm al in de downloadroberttt wrote:Liveset Ran-D Voor Robkuh Klik Hier
ouwehoeren met fake hyves account XD
" Hee jonge. Ik weet niet wat voor doel je wil berijken met van die onzin. Hou lekker iemand anders voor de gek. Word een beetje vlouw van je. Kan wel boos worden maar jij bent toch te bang om af te spreken. Dus wat berijk je er mee helemaal niks. Hou je kop dan gewoon en haal die foto van je hyves "
als reactie van een agressief ventje, had de foto van zn vriendin op mn hyves gezet met "mn meisje
" erbij
dus ik stuur terug:
"alleen als jij het vorige berichtje opnieuw wilt zturen sonder zpelvouten aub"
krijg ik daarna een reactie terug:
"Hee jonge. Ik weet niet wat voor doel je wil berijken met van die onzin. Hou lekker iemand anders voor de gek. Word een beetje flouw van je. Kan wel boos worden maar jij bent toch te bang om af te spreken. Dus wat berijk je er mee helemaal niks. Hou je kop dan gewoon en haal die foto van je hyves
zo goed jonge?"

" Hee jonge. Ik weet niet wat voor doel je wil berijken met van die onzin. Hou lekker iemand anders voor de gek. Word een beetje vlouw van je. Kan wel boos worden maar jij bent toch te bang om af te spreken. Dus wat berijk je er mee helemaal niks. Hou je kop dan gewoon en haal die foto van je hyves "
als reactie van een agressief ventje, had de foto van zn vriendin op mn hyves gezet met "mn meisje
dus ik stuur terug:
"alleen als jij het vorige berichtje opnieuw wilt zturen sonder zpelvouten aub"
krijg ik daarna een reactie terug:
"Hee jonge. Ik weet niet wat voor doel je wil berijken met van die onzin. Hou lekker iemand anders voor de gek. Word een beetje flouw van je. Kan wel boos worden maar jij bent toch te bang om af te spreken. Dus wat berijk je er mee helemaal niks. Hou je kop dan gewoon en haal die foto van je hyves
zo goed jonge?"
hahaha,
Trouwens iemand enig idee hoe ik spotnet instel?
Trouwens iemand enig idee hoe ik spotnet instel?
usenet/newsgroup server + inlog gegevens er neer zetten geloof ik
hmm ik wil afsluiten met een aantal even postst vandaag
bij deze
bij deze
oke welterusten dan maardjpatt wrote:hmm ik wil afsluiten met een aantal even postst vandaag
bij deze
welterusten prrrrrrdjpatt wrote:hmm ik wil afsluiten met een aantal even postst vandaag
bij deze
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
View on YouTube
Wat een heerlijke track
Hele poos niet meer gehoord en net ff in het ondergewaardeerde tracks topic gekeken en toen had iemand het over de hhz remix maar deze is veel fijner

Wat een heerlijke track
Hele poos niet meer gehoord en net ff in het ondergewaardeerde tracks topic gekeken en toen had iemand het over de hhz remix maar deze is veel fijner
Heb ze allebei in 1 van me laatste setjes gebruiktMartin wrote:View on YouTube
Wat een heerlijke track![]()
Hele poos niet meer gehoord en net ff in het ondergewaardeerde tracks topic gekeken en toen had iemand het over de hhz remix maar deze is veel fijner![]()
![]()
sws de HHZ remix in me laatste
Haha zal eens ff kijken dan
maar vind de black & white remix beter
ik kruip ook mn bed in, morgen heerlijk naar het Museum Het Valkhof in Nijmegen

Jah ik ookMartin wrote:Haha zal eens ff kijken dan![]()
Maar de hhz remix hoor ik echt nooooit, B&W mix af en toe nog
ik hoor ze eerlijk gezegd allebei nooitPommer wrote:Jah ik ookMartin wrote:Haha zal eens ff kijken dan![]()
maar vind de black & white remix beter![]()
Maar de hhz remix hoor ik echt nooooit, B&W mix af en toe nog
zal black & white mix in me volgende doen oke 
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
zo net terug van ajax was weer leuk