Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 23:16 

Donateur

Nando schreef:
Doe je goed. :D

Nou niet ekt
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 23:17 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
207 eu tering :x ik moet binnenkort mijne betalen 76 euro maar ik stel het zo lang mogelijk uit xd zo zonde 76 euro :/

niet te lanf uitstellen hé. Dan komt er weer wat bij. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 23:19 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
djpatt schreef:
pff 27 op papier dus je reed 35 op de teller te hard.
dat ze jou een rijbewijs hebben gegeven

was dus al bijna je 1e puntje. als ze je aangehouden hadden

Ja boeiend red fucking niemand op de weg zoals altijd hier na 8en. Stond er ineens zon hond

Als dat het motto zou zijn van iedere Nederlandse weggebruiker zou het snel een chaos zijn op de weg...

Hier in het dorp zie je dat ook vaak, in de bebouwde kom waar je 50 mag rijden ze soms 70 en dan kijken ze raar op als ze vol tegen een lantaarnpaal aanknallen.

Provinciale weg is nog erger, daar vliegt sowieso iedere week minstens een auto uit de bocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 23:20 

Donateur

Ach als je met 50 op een lantaarnpaal jankt ben je ook dood. Of verlamd. Risico van het vak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 23:27 

Hardtraxx Addict

Wat een onzin...

Nederlandse lantaarnpalen zijn erop gemaakt om tegenaan gerost te worden. Rij je ertegenaan geeft 'ie zo erg mee dat je voldoende remweg krijgt om ''veilig'' tot stilstand te komen.

Iemand heeft dit zelfs ooit nog eens gedemonstreerd. Was bij Top Gear of zo. Die ging in een auto zitten en roste vrijwillig met een kilometer of 60 tegen een lantaarnpaal. Zonder kleerscheuren eruit.

Gaat ook niet persé om je eigen veiligheid maar dat van anderen. Als jij met 50 uit de bocht vliegt is dat zuur en als je een kind schept dan verwond je die. Vlieg je met 70 de bocht uit lig je zelf helemaal in de kreukels en is het kind dood...

Edit:

En je weet dat(stel dat een lantaarnpaal wel dodelijk zou zijn) de kans om er tegenaan te knallen groter is bij 70 dan bij 50 he?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 23:30 

Donateur

Wil niet veel zeggen, schep je een kind met 50 mors dood. Laatst waren er nog 2 meisjes dood gereden, door iemand met een gang van 30 !

Dus droom lekker verder ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 23:31 

hangt er natuurlijk wel vanaf watvoor paal :P
zon dikke, die zal niet veel meegeven :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 23:43 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
Wil niet veel zeggen, schep je een kind met 50 mors dood. Laatst waren er nog 2 meisjes dood gereden, door iemand met een gang van 30 !

Daar gaat het toch niet om, als je te hard rijdt neemt dat extra risico met zich mee, als je dat niet inziet snap ik niet dat je je rijbewijs hebt. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 23:46 

Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
hangt er natuurlijk wel vanaf watvoor paal :P
zon dikke, die zal niet veel meegeven :P

Zijn als het goed is wel regels voor. Een dikke, niet meegevende paal zul je wss niet vinden zonder vangrail oid eromheen.
roberttt schreef:

Hangt er uiteraard ook vanaf hoe de kinderen geraakt worden en door wat voor auto. Komen ze eronder dan is het idd gauw gebeurd.

Hier was niet al te lang geleden een meisje geschept met 50 ofzo, traumaheli en weet ik 't allemaal aan te pas maar ze leefde nog... Kan je nagaan wat er was gebeurd met 70.

Droom lekker verder als je denkt dat met 70 rijden net zo risico is als met 50(overigens gaat het niet over het verschil tussen 50 en 70, maar zo een verschil in het algemeen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 23:49 

Donateur

Hidden Source schreef:
roberttt schreef:

Daar gaat het toch niet om, als je te hard rijdt neemt dat extra risico met zich mee, als je dat niet inziet snap ik niet dat je je rijbewijs hebt. -.-

Dat begrijp ik wel :') Maar wou alleen zeggen dat iemand bij 50 ook DOOD is. En ik reed te hard omdat het daar kon, alleen mocht het niet. Maar laat ook maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 23:50 

hidde schreef:
Zijn als het goed is wel regels voor. Een dikke, niet meegevende paal zul je wss niet vinden zonder vangrail oid eromheen.

dus jij denkt dat als je tegen zon lantaarnpaal van 40 cm minstes aan rost, van een verstevigde, voet van ongeveer 2 meter boven de grond, en een nog langere hals, dat ie dan mee geeft?

ga ergens anders je 12 jarige wijsheid verspreiden
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 23:53 

Subtiel, zeg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 23:55 

Almighty schreef:
Subtiel, zeg...

Subtiel is my 23048723942nd name.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 00:05 

KSwoosh schreef:
hidde schreef:

KSwoosh has sproken :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 00:14 

Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
hidde schreef:

dus jij denkt dat als je tegen zon lantaarnpaal van 40 cm minstes aan rost, van een verstevigde, voet van ongeveer 2 meter boven de grond, en een nog langere hals, dat ie dan mee geeft?

Ik zeg niet dat die meegeven?

Edit:

altijd komisch om te zien hoe mensen me om mn leeftijd proberen aan te vallen in een normale discussie trouwens. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 00:21 

Bierkoning

mensen mensen

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 00:23 

Hardtraxx Veteran

Lantaarnpalen buigen netjes mee :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 00:24 

hidde schreef:
altijd komisch om te zien hoe mensen me om mn leeftijd proberen aan te vallen in een normale discussie trouwens. :')

normale discussie?

volges mij zit ik tegen een kindje te praten

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 00:26 

Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
hidde schreef:

normale discussie?

volges mij zit ik tegen een kindje te praten

:')

Jij bent wel volwassen bezig?

Deze discussie was normaal ja. Tot jij het nodig vond om dan maar proberen te beledigen?

Slaat weer 3 keer nergens op. Als ik m'n leeftijd hier niet had opgeschreven had je niet eens geweten dat ik bijna 15 was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 00:27 

hidde schreef:
Jij bent wel volwassen bezig?

Tuurlijk.

Ik ben KSwoosh.

Ik ben je meester.

I am the Creator.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 00:31 

Hardtraxx Veteran

Wat een gezelligheid weer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 00:32 

Donateur