helden
WE ALL LOVE THE MODZ!!!!! 
Denk dat hij na die tijd dat hij gebanned is geweest wel effe stopt met jouw zogenoemde ''onzin'' 
Citaat:
announces/beleid-faq-update-2-januari-2012-t20683.html
In het verleden hebben we vaker te maken gehad met mensen die het niet eens waren met hun ban en vrolijk terug kwamen onder andere account namen. Hier letten wij op en mochten wij een gebande gebruiker hier op betrappen wordt zijn ban iedere keer met 2 weken verlengt. Blijft dit lang doorgaan, of blijft deze gebruiker ons irriteren, dan zal zijn account permanent verwijdert worden en zal de gebruiker permanent van Hardtraxx worden geweerd. Dit soort mensen hoeven wij hier niet te hebben.
Mijn dag is weer helemaal goed!wrote:Hoi Biscuit, 2 weken ban erbij. Toedels!![]()
G
BAM BAM BAM BAMwrote:only 1 shot will kill.......time to kill another onewrote:Headshot.....
en wel te grappig van dat biscuitje dat uit de trommel is gegooid
C
Ach, we pakken hem altijd net zo hard terug op z'n uitspraken..wrote:Denk dat hij na die tijd dat hij gebanned is geweest wel effe stopt met jouw zogenoemde ''onzin''
Hoevaak het woord 14-jarige hier wel niet geassocieert werd met Biscuit is ook al niet meer op 2 handen te tellen zegmaar...
Ik vond die Cleopatra al wat verdacht
wat een dwaashaas is ie Biscuit toch ook 
als hij nu z'n kruimels ook maar meeneemt en opruimt..wrote:BAM BAM BAM BAMwrote:only 1 shot will kill.......time to kill another onewrote:Headshot.....![]()
heerlijke plaat!
en wel te grappig van dat biscuitje dat uit de trommel is gegooid
G1ll, of een andere moderator (ik zie dat G1ll nu hier gekeken heeft, vandaar dat ik hem noem): als je geband wordt, kun je dan niet op je account maar wel nog rondneuzen? Of kun je dan de site niet meer openen?
hoe zouden ze je dat moeten verbieden? je kan niet meer op je account maar wel op de website. anders moeten ze kloten met je ip ofso.wrote:G1ll, of een andere moderator (ik zie dat G1ll nu hier gekeken heeft, vandaar dat ik hem noem): als je geband wordt, kun je dan niet op je account maar wel nog rondneuzen? Of kun je dan de site niet meer openen?
Vind je 't gek met die uitspraken van hem, dat is juist de reden waarom iedereen er op zo'n manier op reageert, gek dat we hem nu (eindelijk) een ban hebben gegevenwrote:Ach, we pakken hem altijd net zo hard terug op z'n uitspraken..wrote:Denk dat hij na die tijd dat hij gebanned is geweest wel effe stopt met jouw zogenoemde ''onzin''
Hoevaak het woord 14-jarige hier wel niet geassocieert werd met Biscuit is ook al niet meer op 2 handen te tellen zegmaar...
Nee, je kunt de site niet meer bezoeken. Op een andere pc kan dit wel, maar kun je niet meer inloggenwrote:G1ll, of een andere moderator (ik zie dat G1ll nu hier gekeken heeft, vandaar dat ik hem noem): als je geband wordt, kun je dan niet op je account maar wel nog rondneuzen? Of kun je dan de site niet meer openen?
Pfoe gelukkig. Mag van stage waarschijnlijk 2 dagen in de week eerder weg om te werken en op vrijdag van 8 tot 12:30. Kan ik dan ook mooi werken.
C

daar ligt ie dan, onze biscuit...
slecht hoor

zo ziet hij eruit in reallife voor degenen die het niet wisten

zo ziet hij eruit in reallife voor degenen die het niet wisten

Last edited by The Venator on , edited 1 time in total.
Oké G1ll, thanks voor de info in ieder geval. Dan weet ik al helemaal zeker dat ik moet zorgen dat ik niet geband word
Waar kun je trouwens zien hoeveel waarschuwingen je hebt
?
bij je opties staat het onder je posts aantalwrote:Oké G1ll, thanks voor de info in ieder geval. Dan weet ik al helemaal zeker dat ik moet zorgen dat ik niet geband wordWaar kun je trouwens zien hoeveel waarschuwingen je hebt
?
Klik maar op je gebruikersnaam
https://hardtraxx.com/member/Daveytl/ zie je 't rechts boven bij je statistieken!
https://hardtraxx.com/member/Daveytl/ zie je 't rechts boven bij je statistieken!
C
Kheb er 2... blugh, kun je ze ook weg-verdienen btw?
Door goed gedrag?
Door goed gedrag?
Haha bedankt. Gelukkig nog geen, komt hopelijk ook geen verandering in.
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
ik vond biscuit altijd al een irritant mannetje. en hoelang zit ik op dit forum? niet lang dus dat geeft ookal wat aan. moet je nagaan wat jullie met hem mee hebben gemaakt. 
ja idd ik heb er 1, ziet er ook zo lullig uitwrote:Kheb er 2... blugh, kun je ze ook weg-verdienen btw?
Door goed gedrag?