Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1318, 1319, 1320, 1321, 1322, 1323, 1324 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 19:36 

Hardtraxx Veteran

Noisecontrollers - So High.. wat een gigantische plaat vind ik dat zeg.. lijkt wel of dat nummer me steeds meeneemt ergens ver boven de wolken :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 19:37 

Donateur

urbandesigner schreef:
Robert.... You made my day :lol:

<3
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 19:38 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
urbandesigner schreef:

<3

Loveyou :kiss: :loving:
Wil je nou echt een keer zien op Hard Bass :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 19:39 

Hardtraxx Veteran

Just another day in da Hardtraxx hood, en zoals altijd is er 1 iemand het middelpunt... laat hem alstublieft z'n account afhandig maken. Ik luister nog liever naar een schijtende neushoornvogel dan naar zijn geneuzel. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 19:41 

Bierkoning

Just another day at the hardtraxx office :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 19:41 

Eyz Pommer
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 19:42 

Donateur

urbandesigner schreef:
roberttt schreef:
urbandesigner schreef:

<3

Loveyou :kiss: :loving:
Wil je nou echt een keer zien op Hard Bass :P

Zien of het lukt haha

Hardtraxx Veteran

Hee Almighty

Eyz Urban
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 19:43 

Bierkoning

Almighty schreef:
Eyz Pommer

Abend

Nog steeds hard aan verslagen bezig :( En moet ook nog leren voor mn her morgen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 19:45 

Hardtraxx Veteran

Pff tempo waarmee er hier nieuwe pagina's bij komen... Gaat zo onderhand al sneller dan de pitch die omhoog gaat in Audiofreq nummers :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 19:47 

Hardtraxx Addict

ik vind het nog wel meevallen het is wel eens anders geweest xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 19:50 

Hardtraxx Veteran

Martin schreef:

Laatste tijd gaat het opzich best hard xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 19:56 

Hardtraxx Beheerder

urbandesigner schreef:
Martin schreef:

Laatste tijd gaat het opzich best hard xd

zou je denken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 20:00 

Hardtraxx Veteran

Nee hoor :whistle: . M'n postcount begint ook aardig toe te nemen de laatste tijd :P. Mag ook wel , ben vandaag officieel 2 jaar lid, eerste jaar haast niks gepost :(.

Heuh 2 jaar lid :yay: :yay: :yay: :yay: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 20:02 

Hardtraxx Addict

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 20:02 

Hardtraxx Veteran

GVD! :mad:
Krijg ik mailtje van stage, krijg ik te horen dat een stagevergoeding niet mogelijk is omdat het bedrijf in zwaar weer zit. :mad:
De rest van mn klas krijgen allemaal tussen de 300 en 400 in de maand en ik niets? :/
Hoe moet ik dan in godsnaam rond komen als ik daar 5 dagen in de week zit van 8 tot 5. En komen ze zo laat mee dat een nieuwe stageplek zoeken geen zin meer heeft.
Wat denken ze wel niet, dat ik een vrijwilliger ben? Ik ga er veel tijd en energie insteken en krijg er niets voor terug? Wat een onzin!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 20:03 

Re-Re-Re-REPOST! HAH!

Ben ik weer, schoon en vol... :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 20:05 

Hardtraxx Addict

Martin schreef:

:lol: :lol: :lol:

xd :worship: Geweldig dit, I'm Elmo and i Know it..
Dat dansje er ook bij :yay: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 20:06 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
GVD! :mad:
Krijg ik mailtje van stage, krijg ik te horen dat een stagevergoeding niet mogelijk is omdat het bedrijf in zwaar weer zit. :mad:
De rest van mn klas krijgen allemaal tussen de 300 en 400 in de maand en ik niets? :/
Hoe moet ik dan in godsnaam rond komen als ik daar 5 dagen in de week zit van 8 tot 5. En komen ze zo laat mee dat een nieuwe stageplek zoeken geen zin meer heeft.
Wat denken ze wel niet, dat ik een vrijwilliger ben? Ik ga er veel tijd en energie insteken en krijg er niets voor terug? Wat een onzin!

Stage is zoiezo gelijk aan slavernij. Uurloon van anderhalve euro of wat dan ook, ze proberen alleen maar van je te profiteren. Daarnaast hou je zo goed als nooit tijd over voor ander werk, wordt straks een feest als ze studiefinanciƫring willen gaan afschaffen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 20:08 

Hardtraxx Veteran

Kut kabinet.... Pff PVV zak in de strond met je achterlijke anti cultuur en onderwijs beleid :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 20:08 

Hardtraxx Veteran

XtD schreef:
Stage is zoiezo gelijk aan slavernij. Uurloon van anderhalve euro of wat dan ook, ze proberen alleen maar van je te profiteren. Daarnaast hou je zo goed als nooit tijd over voor ander werk, wordt straks een feest als ze studiefinanciƫring willen gaan afschaffen.

Ik wou dat ik uurloon van anderhalve euro kreeg. Krijg dus waarschijnlijk he-le-maal niets. :/
Dan kan ik je verzekeren dat ik niet netjes van 8 tot 5 daar ben. Ga ik mooi eerder naar huis om te werken. Moet toch wel geld verdienen om in ieder geval mn vaste kosten te betalen. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 20:10 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
XtD schreef:

Ik wou dat ik uurloon van anderhalve euro kreeg. Krijg dus waarschijnlijk he-le-maal niets. :/
Dan kan ik je verzekeren dat ik niet netjes van 8 tot 5 daar ben. Ga ik mooi eerder naar huis om te werken. Moet toch wel geld verdienen om in ieder geval mn vaste kosten te betalen. :/

Woon je op jezelf?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 20:14 

Ohja, wacht, dat wetsvoorstel om Stufi af te schaffen..
lijkt net of Nederland lekker naar de klote geholpen gaat worden en dat we over 10 jaar er net zo bij zitten als Griekenland, Spanje en Portugal..

Rijk zijn = studeren
Niet rijk zijn is laag loontjes baan
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 20:18 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:

Woon je op jezelf?[/quote]
Nee, godzijdank niet. Maar heb wel vaste kosten als telefoon en sport. Met studiefinanciering hou ik op die 2 dingen 30 euro over. Lekker dan 30 euro om van rond te komen in de maand. Dat wordt geen auto meer rijden en geen leuke dingen meer doen. En zomervakantie kan ik dan ook wel op mn buik schrijven. Kan ik nooit genoeg voor sparen van die 30 euro wat ik over hou.
Vorige  1 ... 1318, 1319, 1320, 1321, 1322, 1323, 1324 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic