Haha, en wel gewoon extra kosten erbij opgeteld zeker?wrote:Wajow, de kapster heeft gewoon echt een stukje van mn oor afgeknipt.Gelukkig niet het kraakbeen.
G
epicfailwrote:Wajow, de kapster heeft gewoon echt een stukje van mn oor afgeknipt.Gelukkig niet het kraakbeen.
zal wel pijn gedaan hebben?
D
dan had ik gezegd.. vergeet je geld maarwrote:Wajow, de kapster heeft gewoon echt een stukje van mn oor afgeknipt.Gelukkig niet het kraakbeen.
C
Ey, niet zo, morgen komt de kapster hier ook :|
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
hmm ouders weg en moet zelf eten fixen, zal ik gewoon mac drivie pakken ? 
Dan een boer laten en je hebt weer hongerwrote:hmm ouders weg en moet zelf eten fixen, zal ik gewoon mac drivie pakken ?
Nee bel de shoarmaboer opwrote:hmm ouders weg en moet zelf eten fixen, zal ik gewoon mac drivie pakken ?
Kapsalon bestellen natuurlijkwrote:hmm ouders weg en moet zelf eten fixen, zal ik gewoon mac drivie pakken ?
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Ik vertrouw al die shoarma hier in de buurt niet meer
laatste 2x kwam alles er weer uit 
Nee, dan ben je dalik ook een stuk van je oor kwijt!wrote:Kapsalon bestellen natuurlijkwrote:hmm ouders weg en moet zelf eten fixen, zal ik gewoon mac drivie pakken ?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha jah daar moest ik ook aan denken toen ik het teruglas 
yessss 1 vd beste family guy afleveringen ooit

Welke? Dezelfde als gisteravond?wrote:yessss 1 vd beste family guy afleveringen ooit![]()
Nee niet echt. Prikte een beetje, een minuutje of zo. Daarna was het alleen bloeden haha. Nu zie je helemaal een deukje, waar stukje is weggeknipt.wrote:epicfailwrote:Wajow, de kapster heeft gewoon echt een stukje van mn oor afgeknipt.Gelukkig niet het kraakbeen.
zal wel pijn gedaan hebben?
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
hoi 
Indian Scullwrote:Welke? Dezelfde als gisteravond?wrote:yessss 1 vd beste family guy afleveringen ooit![]()
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
net naar de kapper geweest..
Still have ears?wrote:net naar de kapper geweest..
Haha die is ook leuk jah, door Meg dr kontwrote:Indian Scullwrote:Welke? Dezelfde als gisteravond?wrote:yessss 1 vd beste family guy afleveringen ooit![]()
Maar dit is die dat er inbrekers in huis zijn en dat ie dan allemaal verhalen gaat vertellen terwijl ze bijna dood gaan
Jah, die is echt geniaal. Inderdaad 1 van de beste afleveringen, zo niet DE beste aflevering, van Family Guy. Was gisteravond op TV inderdaad 
we've got your son!
it's a girl...
really?

it's a girl...
really?
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
ZO METEEN FRIETEN!!! 
Heeeuuu frieten patatten!wrote:ZO METEEN FRIETEN!!!
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Lol junkiewrote:lekker joint roken zometeen