Wie, Dysphoria (geen Hyves, kan niet checken)? Moet wel een troll zijn...
Last edited by The Indicator on , edited 1 time in total.
die hyves van dysphoria?wrote:Is toch nep man
dat had ik direct ook al door want anders heb je ook wel meer als 1 vriend lijkt mij
of je bent
Wordt gewoon gedaan om een reactie uit te lokken ofzowrote:Wie, Dysphoria (geen Hyves, kan niet checken)? Moet wel een troll zijn...
Ja godverdomme, ligt mij ff in danwrote:Wordt gewoon gedaan om een reactie uit te lokken ofzowrote:Wie, Dysphoria (geen Hyves, kan niet checken)? Moet wel een troll zijn.... Kunnen we het erna allemaal teruglezen op Hardtraxx, die geile privétikken tussen Biscuit en Dysphoria
. Robert of Chukkels hadden t nog over een troll die ze uit wilden voeren
.
ik denk dat ze dan wel een andere troll doenwrote:Wordt gewoon gedaan om een reactie uit te lokken ofzowrote:Wie, Dysphoria (geen Hyves, kan niet checken)? Moet wel een troll zijn.... Kunnen we het erna allemaal teruglezen op Hardtraxx, die geile privétikken tussen Biscuit en Dysphoria
.
Nee zelfs Christian en Robert maken geen 10 topics aan in het actueel gedeelte..wrote:Wordt gewoon gedaan om een reactie uit te lokken ofzowrote:Wie, Dysphoria (geen Hyves, kan niet checken)? Moet wel een troll zijn.... Kunnen we het erna allemaal teruglezen op Hardtraxx, die geile privétikken tussen Biscuit en Dysphoria
.
Martin waarom check jij zijn hyves
Last edited by mrazura on , edited 1 time in total.
ik zag het staan in mijn lijst want hij staat tussen mijn vriendenwrote:Nee zelfs Christian en Robert maken geen 10 topics aan in het actueel gedeelte..wrote:Wordt gewoon gedaan om een reactie uit te lokken ofzowrote:Wie, Dysphoria (geen Hyves, kan niet checken)? Moet wel een troll zijn.... Kunnen we het erna allemaal teruglezen op Hardtraxx, die geile privétikken tussen Biscuit en Dysphoria
.
Martin waarom check jij zijn hyves
en toen zag ik julian is vrienden geworden met dysphoria
dus ik dacht ff kijken wie nou die dysphoria is
Is gewoon een persoon die zich toevallig zo noemt.
Waarschijnlijk had Biscuit gewoon Dysphoria opgezocht @ Hyves in de hoop iets te vinden
Waarschijnlijk had Biscuit gewoon Dysphoria opgezocht @ Hyves in de hoop iets te vinden
Heb dat plaatje hier wel een keer op HT gezienwrote:Is gewoon een persoon die zich toevallig zo noemt.
Haha vanuit die invalshoek had ik het nog niet bekekenwrote:Is gewoon een persoon die zich toevallig zo noemt.
Komt mij ook bekend voor jawrote:Heb dat plaatje hier wel een keer op HT gezienwrote:Is gewoon een persoon die zich toevallig zo noemt.
Verder;
http://bipolar.about.com/cs/faqs/f/faq_dysphoria.htm
Hardtraxx TV : 3
Spamhoer zoekt Spamhoer
Spamhoer zoekt Spamhoer
Doorzoek het mooiboy topicwrote:Klopt. Volgens mij is die ooit een keer via via gevonden in het mooiboy-topique.wrote:Heb dat plaatje hier wel een keer op HT gezienwrote:Is gewoon een persoon die zich toevallig zo noemt.
Volges mij is biscuit ook gewoon dyspgoria
Biscuit heeft gewoon een gespleten persoonlijkheid 
wrote:Biscuit heeft gewoon een gespleten bilnaad
E
stelletje hoeren,
dat is een of ander vaag account van Rob. wat die bar die als spot staat is in valkenswaard.....
rob is hier aan het trollen. ik speel alleen het spel mee.
anus
dat is een of ander vaag account van Rob. wat die bar die als spot staat is in valkenswaard.....
rob is hier aan het trollen. ik speel alleen het spel mee.
anus
E
ga jij eens zeepjes rapen.wrote:Toch wel een teleurstelling he dan, dat Dysphoria geen 16 jarig meisje is? Dan had je wel gewoon je soulmate gevonden..
W
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2010
last seen Nov 2012
Zou ik ook zeggenwrote: ik speel alleen het spel mee.
E
jij weet niet waar t over gaat.
W
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2010
last seen Nov 2012
jawel hoor, dat ik niet post wil niet zeggen dat ik het niet leeswrote:jij weet niet waar t over gaat.
E
not everyonewrote:Everyone knows koekje