Ziten de ruiten er nog wel in vanwege die hoge frequentie?wrote:Bedoel pitch(a). Man tis een wonder dat het dak hier nog op het huis zit, of dat jezus nog leeft, zo hoog gaan zewrote:Kicks? Welke kicks? Ik hoorde geen enkele kick in die plaat hoor.s
Sowieso onderschriftwaardigwrote:Man tis een wonder dat het dak hier nog op het huis zit, of dat jezus nog leeft, zo hoog gaan ze
Pas maar op dan!
Waverider
Waverider
Stuiterballen alert!!!In a few moments @audiofreqdj and I will upload a HQ preview of our new track "TMU"!! Stay alert ;-)
Heeeuuuuhhhwrote:Sowieso onderschriftwaardigwrote:Man tis een wonder dat het dak hier nog op het huis zit, of dat jezus nog leeft, zo hoog gaan ze
Beetje zout water op de ruit doen, dan bevriest die nietwrote:helpt niet bij zijruit en achterruit he!wrote:Dekentje?wrote:Goeiemorgen... Tis vroeg....
De ruit van mijn auto was niet het enige wat ik moest krabben
Wij hebben gewoon zo'n spray in de auto liggen. Keer spuiten, bang!!! en het vuil is weg!
C
Ik zoek voor dinsdag 21 februari iemand die me thuis wil brengen na de afsluiter van carnaval.
Ik weet nu al dat shots 1 euro zullen zijn en heb denk een euro of 70 al apart gelegd daarvoor..
EN ik ben alleen thuis, dus wie wil me thuisbrengen haha
Ik weet nu al dat shots 1 euro zullen zijn en heb denk een euro of 70 al apart gelegd daarvoor..
De vraag is eerder, welk meisje NEEM je mee naar huis?wrote:Ik zoek voor dinsdag 21 februari iemand die me thuis wil brengen na de afsluiter van carnaval.
wrote:De vraag is eerder, welk meisje kots je onder thuis?wrote:Ik zoek voor dinsdag 21 februari iemand die me thuis wil brengen na de afsluiter van carnaval.
Ooit van een taxi gehoord? Of een fietswrote:Ik zoek voor dinsdag 21 februari iemand die me thuis wil brengen na de afsluiter van carnaval.
C
Pff, taxi en fiets ga ik me niet aan wagen dan... denk dat ik dan weer 3x kan waterfietsen met 4 uur omweg ofzo...
meisje.. weet niet, misschien wel een meid of een milf xD
Carnaval 2008, vrouw van 25 versierd die 2 weken later ging trouwenwrote:Pff, taxi en fiets ga ik me niet aan wagen dan... denk dat ik dan weer 3x kan waterfietsen met 4 uur omweg ofzo...
wrote:Carnaval 2008, vrouw van 25 versierd die 2 weken later ging trouwenwrote:Pff, taxi en fiets ga ik me niet aan wagen dan... denk dat ik dan weer 3x kan waterfietsen met 4 uur omweg ofzo...
Carnaval 2011, vrouw van 26 die ook paar weken later ging trouwen 
net tentamen boekhouden gehad, wat een fucking drama was dat zeg. Ik hoop dat ik het ooit ga snappen, haha!
Herkansing is pas in juni gelukkig.
Nu onderweg naar mijn meisje, ff lekker avondje chillen.
Herkansing is pas in juni gelukkig.
Nu onderweg naar mijn meisje, ff lekker avondje chillen.
Heldwrote:Carnaval 2011, vrouw van 26 die ook paar weken later ging trouwen
Wat voor wijf ben je dan, ben je mooi klaar mee als toekomstig echtgenoot 
ja echtwrote:Wat voor wijf ben je dan, ben je mooi klaar mee als toekomstig echtgenoot
Ze zei tegen mij iets als; ach ik weet dat mijn verloofde nu hetzelfde aan het doen is, dus wat kan mij het schelen? Ik vond het ook niet erg.wrote:Wat voor wijf ben je dan, ben je mooi klaar mee als toekomstig echtgenoot
Totdat ik zag dat mijn achternicht er aan kwam, en doodleuk aan d'r vriendin ging vragen waarom ze mij zoende
Audiofreq schijnt zn naam verandert te hebben in Highfreq.
Haha heb je ook lekker veel uit te leggenwrote:Ze zei tegen mij iets als; ach ik weet dat mijn verloofde nu hetzelfde aan het doen is, dus wat kan mij het schelen? Ik vond het ook niet erg.wrote:Wat voor wijf ben je dan, ben je mooi klaar mee als toekomstig echtgenoot
Totdat ik zag dat mijn achternicht er aan kwam, en doodleuk aan d'r vriendin ging vragen waarom ze mij zoendeHeb dat nog aan moeten horen op een verjaardag terwijl mijn ouders er bij zaten
![]()
Had met koninginnedag m'n schoonzusje redelijk zat gevoerd, ook vaak zat terug moeten horen
De vraag achteraf is dan nog altijd, was het ook wat?wrote:Ze zei tegen mij iets als; ach ik weet dat mijn verloofde nu hetzelfde aan het doen is, dus wat kan mij het schelen? Ik vond het ook niet erg.wrote:Wat voor wijf ben je dan, ben je mooi klaar mee als toekomstig echtgenoot
Totdat ik zag dat mijn achternicht er aan kwam, en doodleuk aan d'r vriendin ging vragen waarom ze mij zoendeHeb dat nog aan moeten horen op een verjaardag terwijl mijn ouders er bij zaten
![]()
C
hhaha, dan word je mooi voor lul gezet...
Heb eigenlijk nooit iets met carnaval gedaan... ik ben echt veel veranderd van de brave jongen naar zuipzak...
Heb eigenlijk nooit iets met carnaval gedaan... ik ben echt veel veranderd van de brave jongen naar zuipzak...
Alcoholisme.
Heel Nederland is alcoholist, dus je valt toch niet op tussen de mensen.
Heel Nederland is alcoholist, dus je valt toch niet op tussen de mensen.