Nou ging over iemandwrote:Waarom nietwrote:Neeee!?
Staat die foto soms op Hardtraxx
?
Godverdegodver, vandaag mn tentamen verneukt, hele dag weer geleerd, dan thuis komen en weer zo'n geweldige PM binnen hebben:

Verder heeft ie nog geen berichten hier geplaatst???? Zou er dan eindelijk iemand zijn die zich speciaal voor mij aangemeld heeftjij valt me het meest op als je tracks beoordeeld wat ik me nu af vraag wat vind jou écht vette tracks want volgens mij komt er maar bar weinig uit wat je wel tof vind of niet
gr. Matthijs
A
wrote:Godverdegodver, vandaag mn tentamen verneukt, hele dag weer geleerd, dan thuis komen en weer zo'n geweldige PM binnen hebben:
Verder heeft ie nog geen berichten hier geplaatst???? Zou er dan eindelijk iemand zijn die zich speciaal voor mij aangemeld heeftjij valt me het meest op als je tracks beoordeeld wat ik me nu af vraag wat vind jou écht vette tracks want volgens mij komt er maar bar weinig uit wat je wel tof vind of niet
gr. Matthijs
Sick mind als je daar een PM voor stuurt, hahaha. Is ie nog druk geweest als hij kritisch is, HAATTRAXX!11!!!elf!!wrote:Verder heeft ie nog geen berichten hier geplaatst???? Zou er dan eindelijk iemand zijn die zich speciaal voor mij aangemeld heeftjij valt me het meest op als je tracks beoordeeld wat ik me nu af vraag wat vind jou écht vette tracks want volgens mij komt er maar bar weinig uit wat je wel tof vind of niet
gr. Matthijs
Jammer Roberto, ze heeft al bijna een jaar een vriend
.
Tsja.. Alles kan kapotwrote:Jammer Roberto, ze heeft al bijna een jaar een vriend.
Moet je eerst langs mijwrote:Tsja.. Alles kan kapotwrote:Jammer Roberto, ze heeft al bijna een jaar een vriend.
A
Faal ze!wrote:Trusten boys, morgen lekker een tentamen verneuken!
Ik ga ook maar eens slapen, dit keer met een kussen onder mijn voet.. Grafzooi
Mag ik niet danwrote:Moet je eerst langs mijwrote:Tsja.. Alles kan kapotwrote:Jammer Roberto, ze heeft al bijna een jaar een vriend.
G
dan gaan we wel samen robertwrote:Moet je eerst langs mijwrote:Tsja.. Alles kan kapotwrote:Jammer Roberto, ze heeft al bijna een jaar een vriend.
G
kiek em springen en chickies versieren
Laten we het 'inkomkutten' noemen
. Meestal geen zin om meteen vol gas te gaan, eerste uur meestal bier zuipen en kutten 
G
ik ken het welwrote:Laten we het 'inkomkutten' noemen. Meestal geen zin om meteen vol gas te gaan, eerste uur meestal bier zuipen en kutten
heerlijk feest was dat ook zeg, en wat hadden we weer geluk met het lekkere weer!
LOL IK STAA ER OOK OP
Ja top weer was het toen! En Sasha F was zelfs nog 's ochtends, kreeg je daarna meteen al die sloopset van Titan
. Was je daar ook bij?
Waar sta je Roberto?
Waar sta je Roberto?
vooraan bij gele shirt, je ziet me niet maar stond daar wel
Aangezien dat Chukkels is
Jammer dat ik je niet ziewrote:vooraan bij gele shirt, je ziet me niet maar stond daar welAangezien dat Chukkels is
Maar wat sta ik er belachelijk op
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Ook een belachelijk dikke plaat 
Ik vind het wel baas hoe je doetwrote: Maar wat sta ik er belachelijk op
G
doet me denken aan zon filmpje van G1LL en nog iemand, ook op Decibel volges mij, maar dan van een jaar eerderwrote:Ik vind het wel baas hoe je doetwrote: Maar wat sta ik er belachelijk op
die ook zo mooi stonden te stampen