dat is niet mooi
dat is gewoon kut
dat is gewoon kut
ik heb wel es gehad, wanneer ik eens vroeg op bed ging. dat ik in slaap viel en dat ik later weer wakker werd dacht ik hmm wtf waarom zijn mijn ouders nog beneden? is het 20 minuten later, maar dan lijkt het toch wel 3 uur later hawrote:dat is niet mooi
dat is gewoon kut
Paradox.wrote:hahaha hijs wel minder leuk
als je er nou bv nog een stukje voor deed met duifmeneer ofsoietswrote:Paradox.wrote:hahaha hijs wel minder leuk
Nog eisen stelen ook. T is wat.wrote: als je er nou bv nog een stukje voor deed met duifmeneer ofsoietsdat het nog net wat duidelijker overkomt.
wrote:Nog eisen stelen ook. T is wat.wrote: als je er nou bv nog een stukje voor deed met duifmeneer ofsoietsdat het nog net wat duidelijker overkomt.
Precies t zelfde, maar dan met 16.15, waarom?wrote:Keek op m'n wekker; 11 uur, draai me om, kijk nog een keer op me wekker; 17.30
Omdat het nodig was denk ikwrote:Precies t zelfde, maar dan met 16.15, waarom?wrote:Keek op m'n wekker; 11 uur, draai me om, kijk nog een keer op me wekker; 17.30
Omdat HIJ(de vent ergens daarboven) met draadjes speelt waar wij aan hangen. zijn wil is ons lot!wrote:Precies t zelfde, maar dan met 16.15, waarom?wrote:Keek op m'n wekker; 11 uur, draai me om, kijk nog een keer op me wekker; 17.30
oke manwrote:Omdat HIJ(de vent ergens daarboven) met draadjes speelt waar wij aan hangen. zijn wil is ons lot!wrote:Precies t zelfde, maar dan met 16.15, waarom?wrote:Keek op m'n wekker; 11 uur, draai me om, kijk nog een keer op me wekker; 17.30
Wij zijn maar poppetjes, net als die voodoo-poppen.
Ik geloof in voodoo.wrote:What the fuck Biscuit?

View on YouTubewrote:Ik geloof in voodoo.wrote:What the fuck Biscuit?
Omdat ze allemaal de plaats van darkestsymphony als grootste meeloper willen overnemen nu hij er niet meer is.wrote:Waarom hebben heel veel mensen diezelfde ava?
Is die er niet meer?wrote:Omdat ze allemaal de plaats van darkestsymphony als grootste meeloper willen overnemen nu hij er niet meer is.wrote:Waarom hebben heel veel mensen diezelfde ava?
https://hardtraxx.com/member/DarkestSymphony/ nopewrote:Is die er niet meer?wrote:Omdat ze allemaal de plaats van darkestsymphony als grootste meeloper willen overnemen nu hij er niet meer is.wrote:Waarom hebben heel veel mensen diezelfde ava?
wrote: https://hardtraxx.com/member/DarkestSymphony/ nope