Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1290, 1291, 1292, 1293, 1294, 1295, 1296 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 20:34 

Zeker en dan voor 10K, das opzich nog goedkoop ook..
+ vanaf dit jaar ga je betalen naar uitstoot/gewicht ratio..

Dus schat dat er genoeg mensen meer gaan betalen en dus op de zuinigere auto's gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 20:50 

Hardtraxx Beheerder

Chris Two schreef:

Dus schat dat er genoeg mensen meer gaan betalen en dus op de zuinigere auto's gaan

jep idd. en heel veel (kleine) auto's zijn best goedkoop en hebben weinig uitstoot. je ziet steeds meer zulke dingen rijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 21:00 

Hardtraxx Veteran

Vanavond lekker rammen bij Rawmadness met Daveytl :yay: , al gaat hij niet rammen. Maar dat ga ik wel goedmaken! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 21:01 

Hardtraxx Veteran

WTF, de duifmeneer gaat een nummer opnemen.
Laat hem maar lekker duiven melken, zijn succes hoeft niet uitgemolken te worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 21:05 

Case Dj schreef:
Chris Two schreef:

jep idd. en heel veel (kleine) auto's zijn best goedkoop en hebben weinig uitstoot. je ziet steeds meer zulke dingen rijden.

zoals die van mij......
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 21:12 

Wat rijd je ook alweer Biscuit?

Trouwens nu de Decibel CD aan met die aftermix, heb mijn bassbox is opengezet voor de gein, maar de tering.. dat klapt erop nu
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 21:16 

Chris Two schreef:

Trouwens nu de Decibel CD aan met die aftermix, heb mijn bassbox is opengezet voor de gein, maar de tering.. dat klapt erop nu

205 1.4
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 21:18 

biscuit schreef:
Chris Two schreef:

205 1.4

Welk jaar? want hoe ouder de motor, hoe vuiler die dan is, daar ga je naar betalen he!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 21:20 

Chris Two schreef:
biscuit schreef:
Chris Two schreef:

205 1.4

Welk jaar? want hoe ouder de motor, hoe vuiler die dan is, daar ga je naar betalen he!

03-1997
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 21:25 

Hardtraxx Veteran

Zo samen met Swooooooooshie naar Euphoria!!!!!!
WE HEBBEN DR ZIN AN!!!!!!!!
:bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 21:31 

Hardtraxx Veteran

Wie mijn onderschrift raadt krijgt ook een koekje op xxl :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 21:37 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Wie mijn onderschrift raadt krijgt ook een koekje op xxl :D

Wavolizer- Debt of Blood natuurlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 22:07 

Hardtraxx Veteran

Oke :P
Pff, wie heeft er nog meer zo episch veel zin in XXL Raw, is alweer veels te lang geleden dat ik een feestje heb gehad :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 22:10 

Donateur

Henk-Jan schreef:
Pff, wie heeft er nog meer zo episch veel zin in XXL Raw, is alweer veels te lang geleden dat ik een feestje heb gehad :(

Ikke! Maqr kan helaas nie
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 22:35 

Aldus vannacht, stond na een avondje in Moergestel buiten het centrum te wachten om de taxi te onderscheppen. Algoed hadden we wat kartonnen posters van evenementen van bouwhekken gerukt. Staan we daar midden op de weg, komt een auto aan geraced. Auto rijd ons voorbij en stopt. Mongool stapt uit, loopt op mij af, schreeuwt "een beetje alles slopen hier hé!?" Wil mij een tik verkopen maar ik slaat op de een of andere manier tegen dat stuk karton. Ik was nogal hoogmoedig van de alcohol en mep dat stuk karton in z'n gezicht. Hij draait zich om en rent richting de auto. Wil instappen alleen zijn maten in de auto doen de deur op slot en na een paar pogingen van die gast die mij wouw slaan om in te stappen rijden ze weg, de hoek om. De buitenstaander holt er achteraan en nadat ie de hoek om was niks meer van gehoort. Wat een faalhaas :lol:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 22:43 

haha.... epic!

Vanavond indrinken: 2 flessen rum, 1 fles whiskey..
moeten op..
ugh, wordt een zware met maar 5 man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 23:28 

Hardtraxx Addict

Ik zit hier op zaterdag avond braaf met mijn schoolboekjes stiekem om hoog te kijken naar het Hardbass ticket dat boven mijn bureau hangt. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 23:34 

Hardtraxxer

Henk-Jan schreef:

Nou dat had ik wel, maar gaat niet meer door :/ tering geld.

En nu zit ik ook al lekker thuis, hmmmm! Wel goed voor m'n schoolwerk overigens :') lekker slapen zo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 23:36 

Hardtraxx Addict

Project 141 schreef:
Ik zit ook met mijn schoolboekjes stiekem omhoog te kijken.. uit het dakraam :(

Morgenochtend half 9 staat de wekker, nog een dagje bikkelen. :x Nu maar ff Killer Elite kijken en dan slapen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 23:39 

Hardtraxx Veteran

Morgen kwart voor 8 op staan. Badminton :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 23:40 

Hardtraxx Addict

Project 141 schreef:
Kettingzaag schreef:
Project 141 schreef:
Ik zit ook met mijn schoolboekjes stiekem omhoog te kijken.. uit het dakraam :(

Morgenochtend half 9 staat de wekker, nog een dagje bikkelen. :x Nu maar ff Killer Elite kijken en dan slapen.

Half 9? Die hard xd Ik sta half 11 op ofzo :P En dan dinsdag gassen op het tentamen, en dan weer vol gas leren voor de vrijdag :(

Het is ook eigenlijk meer een voornemen xd Maar moet best veel leren, maar woensdag pas tentamen en dan volgende week zaterdag nog één, die gaat ook wel fkin moeilijk worden. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 00:26 

Hardtraxx Veteran

Mijn progress met het uitzoeken van Butterfly VIP:

Toch verdomd lastig om een pianopartij uit te zoeken. Wel heel goed voor mijn gehoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 00:41 

Hardtraxx Addict

Project 141 schreef:
Overigens wel weer een geniale zet van mij om mijn xbox bij mijn moeder thuis te laten staan. Anders zat ik nu zeker weten Fifa te spelen in plaats van te leren xd

Goede zet! Heb mijn xbox maar verkocht :P Speelde alleen FIFA online en zat in divisie 2 ofzo maar ik was dat enorme gelag en die verdedigers die over elkaar heen struikelden zo enorm beu dat ik FIFA er ook maar bij heb verkocht. Werd ONLINE, en ook offline soms echt gek van dat spel. Hopelijk heeft de volgende wat minder van die enorme mankementen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 01:52 

Hardtraxx Veteran

Kettingzaag schreef:
Werd ONLINE, en ook offline soms echt gek van dat spel.

Heb ik ook, vandaag nog, alsof ik gewoon niet MAG winnen... Met ultimate team opzich een goed team (Torres, Mata, Carrick, Giggs, Barry, Lennon, Evra, Jose Enrique, Carragher, Ricards/Johnson, Pepe Reina) met 100 TG, moet je tegen iemand met wat slechtere namen en een TG van 30, hij 6 schoten waarvan 4 doelpunten en ik 20 schoten waarvan 2 doelpunten, zaten echt intikkers in die ze tegen de keeper schieten.. Onbegrijpelijk (Met heel veel wedstrijden), maar morgen weer een kans :D

Gewoon doorzetten :cool:

Nu zo eens richting huis en langzaam aan naar bed, begin best moe te worden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 02:24 

stefaneke schreef:
Aldus vannacht, stond na een avondje in Moergestel buiten het centrum te wachten om de taxi te onderscheppen. Algoed hadden we wat kartonnen posters van evenementen van bouwhekken gerukt. Staan we daar midden op de weg, komt een auto aan geraced. Auto rijd ons voorbij en stopt. Mongool stapt uit, loopt op mij af, schreeuwt "een beetje alles slopen hier hé!?" Wil mij een tik verkopen maar ik slaat op de een of andere manier tegen dat stuk karton. Ik was nogal hoogmoedig van de alcohol en mep dat stuk karton in z'n gezicht. Hij draait zich om en rent richting de auto. Wil instappen alleen zijn maten in de auto doen de deur op slot en na een paar pogingen van die gast die mij wouw slaan om in te stappen rijden ze weg, de hoek om. De buitenstaander holt er achteraan en nadat ie de hoek om was niks meer van gehoort. Wat een faalhaas :lol:.

daas unne hommo jonge...
Vorige  1 ... 1290, 1291, 1292, 1293, 1294, 1295, 1296 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic