Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Almighty wrote:Ja, met die brillo die neergedjakt werd :cool:
TAKE MEEE, TAKE MEEEEEEEEEEEEEEE

Held xd Was een beetje de Upham van BiA
A
Upham... Kan het nog steeds niet uitstaan dat ie die Nazi niet meteen door zijn kop had geschoten. Hij heeft gewoon de dood van die jood en die andere achter dat machinegeweer op zijn naam... Vind ik dan
Bierkoning
last seen Aug 2026
Almighty wrote:Upham... Kan het nog steeds niet uitstaan dat ie die Nazi niet meteen door zijn kop had geschoten. Hij heeft gewoon de dood van die jood en die andere achter dat machinegeweer op zijn naam... Vind ik dan
Hij heeft nooit de kans gehad om hem te doden toch, alleen toen die Nazi gepakt werd toen ie Wade had vermoord, maar toen had ie ze alleen over gehaald om hem te laten gaan. Hij heeft nooit de kans gehad om te schieten op hem. Of bedoel je toen ie daar op die trap stond te janken.
C
Almighty wrote:Saving Private Ryan, moet je minstens 40x gezien hebben :worship:
Het is stil hier btw
View on YouTube
A
Als hij meteen naar boven was gesprint had ie hem door zijn harses geschoten, en als klap op de vuurpijl laat ie hem nog doorlopen op die trap ook. Stomme nerd dat het is, wel props voor hem dat ie hem alsnog (Na enige aarzeling) alsnog killde
Bierkoning
last seen Aug 2026
Almighty wrote:Als hij meteen naar boven was gesprint had ie hem door zijn harses geschoten, en als klap op de vuurpijl laat ie hem nog doorlopen op die trap ook. Stomme nerd dat het is, wel props voor hem dat ie hem alsnog (Na enige aarzeling) alsnog killde
Ja oke, maar wie leefden er ook weer allemaal nog van die groep, alleen Upham, Ryan & die Ben Affleck look a like toch?

Ik was echt verdrietig toen Jackson dood ging :cry:
A
Ja en hoe... Wist niet dat een Tiger zo hoog kon mikken :P
Bierkoning
last seen Aug 2026
Kutnazi's :(
Weet je wat ik alleen niet snapte, als die brug zo belangrijk was, konden ze hem toch ook gewoon opblazen voor dat die duitsers kwamen, of moesten ze ze zo nodig dood maken eerst.
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
https://twitter.com/#!/Noisecontroller/ ... 16/photo/1

Looool. Over 10 jaar gaat die gast denken.. Hmm, hardstyle was toen vet, (en wellicht nu nog) maar die tattoo ging wel wat te ver :p
A
G1LL wrote:https://twitter.com/#!/Noisecontroller/status/157972793294729216/photo/1

Looool. Over 10 jaar gaat die gast denken.. Hmm, hardstyle was toen vet, (en wellicht nu nog) maar die tattoo ging wel wat te ver :p
Weer een stumper erbij :lol: Wedden om een kratje dat het om een Italiaan of Duitser gaat?
Pommer wrote:Kutnazi's :(
Weet je wat ik alleen niet snapte, als die brug zo belangrijk was, konden ze hem toch ook gewoon opblazen voor dat die duitsers kwamen, of moesten ze ze zo nodig dood maken eerst.
Anders was de film geen drol aan :P
G
G1LL wrote:https://twitter.com/#!/Noisecontroller/status/157972793294729216/photo/1

:worship:
iig wel mensen die respect verdienen
beter als een tatoo van de Abductards ofzo
A
KSwoosh wrote:

:worship:
iig wel mensen die respect verdienen
beter als een tatoo van de Abductards ofzo
There's a fine line between genius and insanity :P
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen Sep 2026
Beb terinf At
G
wieder zurusten hardtraxx!
E
Belgen sporen niet: Omleiding: omlegging
een nachtwinkel.= een supermatkt waar je nachts boodschappen kunt doen.
in dat gat Kinrooi zijn t er alleen in 1 straat al 7 stuks.
vraag me af wanneer hij koopavond heeft :')
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
Nog HT'ers die wakker zijn hier?? :D
Donateur
3580 posts member since 2009
last seen Nov 2021
Wakker al wel :P. pff kater gek!
Hardtraxx Elite
2474 posts member since 2009
last seen Apr 2016
menthal theo gister op twitter
#tvoh ik gooi mijn laptop door mijn plasma als @Charlyluske niet doorgaat !!!!
#TVOH kut kut kut kut !!!!!! ik ga het nu doen , godv !!!
#TVOH uit respect voor @Charlyluske , ik ga je helpen met een super single ! hier is mijn kapotte plasma http://pic.twitter.com/uCzJpu7T
resultaat :

Het grote almachtig zever topic #2

ervoor :

Het grote almachtig zever topic #2
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Goeie, morgen mensen :)
Donateur
last seen Nov 2021
Da's een leuk telefoontje :D.
Bierkoning
last seen Aug 2026
Mentale Theo :')

Goeiemorgen trouwens, ga ik het doen, ga ik voor het eerst in m'n leven op zaterdag aan school werken... Moet eigenlijk wel door al dat uitstellen :(
C
De malloot met z'n tv!
Donateur
last seen Nov 2021
Laat het dan toch lekker gebeuren. Lekker spannend :D
Bierkoning
last seen Aug 2026
mandy wrote:
Lowrenz wrote:Da's een leuk telefoontje :D.
ja en ik ben echt heel erg nieuwsgierig. moet en zal er achter komen waar we heen gaan :P
hij wil het niet zeggen tot het moment dat we op het vliegveld zijn godverrrr haha
Kan ik niet mee :P Dat vakantie boeken met de vriendengroep duurt ook eeuwen zeg.
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Ik heb weer kort haar. dat is koud op de fiets. :oh:

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 17 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago