Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Chris Two wrote:Heb nu ook http://www.fusionbv.com/product/t-shirt ... melange/17 besteld haha
na-aper!
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen Sep 2026
roberttt wrote:
Chris Two wrote:Heb nu ook http://www.fusionbv.com/product/t-shirt ... melange/17 besteld haha
na-aper!
Dagjesmens!
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
hoer
Hardtraxx Addict
1781 posts member since 2008
last seen 3 days ago
mensen liefde

Het grote almachtig zever topic #2
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen Sep 2026
Sorry Robert :cry:
C
roberttt wrote:
na-aper!
Pfff, ik weet zeker dat jij 1 ding hebt wat ik wel heb!
Hardtraxx Addict
1453 posts member since 2011
last seen Jul 2020
Bah kreeg een mailtje van nusport dat het feyenoord shirt niet meer leverbaar is..
moest ik kiezen tussen een ac milan, barcelona en man utd shirt als vervangend cadeau..

Toch maar gekozen voor het ac milan shirt, barca en man utd shirt vind ik niet bepaald mooi dit jaar.
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
Ik vind deze wel vet :)
http://theracords.spreadshirt.nl/men-s- ... ze/color/4

zou het alleen vetter vinden als Happy face op de voorkant staat en het theracords logo op de achterkant. maar dat is vast niet mogelijk :(
Hardtraxx Veteran
14701 posts member since 2009
last seen 5 hours ago
Best moeilijk om een geschikte camping te vinden in Italië voor mn vriendin en mij. :(
We willen in een stacaravan of bungalow en er naar toe vliegen.
Dat is allemaal nog wel te regelen. Maar het vervoer van vliegveld naar camping is een probleem. Denk dat met taxi beetje duur gaat worden maar het zou wel kunnen. Hoe duur zou dat zijn in Italië met taxi gaan, zo'n 25 km? :P
D
Hoi hoi lieve mensjes! :D
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
Parvuz wrote:Hoe duur zou dat zijn in Italië met taxi gaan, zo'n 25 km? :P
Ik gok dat je dan iets van 50 euro kwijt bent in totaal ofzo. Misschien iets meer. Ligt eraan waar je heengaat in Italie natuurlijk :)
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago
Black Sunrise wrote:
Parvuz wrote:Hoe duur zou dat zijn in Italië met taxi gaan, zo'n 25 km? :P
Ik gok dat je dan iets van 50 euro kwijt bent in totaal ofzo. Misschien iets meer. Ligt eraan waar je heengaat in Italie natuurlijk :)
Gardameer. Vliegen naar Verona.
50 euro is nog redelijk denk ik. Beter dan een auto huren die we totaal niet gebruiken verder.
D
Morgen alweer vrijdag. Week gaat snel! :yay:
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago
Hahahahaha Katamaran is op dit moment zn playstation aan het uitschelden. Volgens mij kan hij niet winnen. Ik hoor m boven zn muziek uit! Schelden met woorden die ik niet echt netjes vind om te gebruiken.
Wel leuk dat hij nog niet heeft gereageerd op mn tweets hahaha. :P
U Mad Bro? :P
C
Parvuz wrote:Best moeilijk om een geschikte camping te vinden in Italië voor mn vriendin en mij. :(
We willen in een stacaravan of bungalow en er naar toe vliegen.
Dat is allemaal nog wel te regelen. Maar het vervoer van vliegveld naar camping is een probleem. Denk dat met taxi beetje duur gaat worden maar het zou wel kunnen. Hoe duur zou dat zijn in Italië met taxi gaan, zo'n 25 km? :P
Wist niet dat caravans en bungalows konden vliegen.... :huh:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
@ Parvuz

Als ik je een tip mag geven: Bella Italia, was een hele chille camping bij het gardameer, ook superveel Nederlanders. Alleen heeft het gardameer wel een grindstrand, dat was het enige nadeel. Het meer zelf daar in tegen is echt heerlijk.
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago
Chris Two wrote: Wist niet dat caravans en bungalows konden vliegen.... :huh:
>.<
D
Chris Two, vliegen doe je met een vliegtuig, stommert.
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago
Pommer wrote:@ Parvuz

Als ik je een tip mag geven: Bella Italia, was een hele chille camping bij het gardameer, ook superveel Nederlanders. Alleen heeft het gardameer wel een grindstrand, dat was het enige nadeel. Het meer zelf daar in tegen is echt heerlijk.
Wij hebben 3 jaar terug op camping daarnaast gestaan dus ik ken daar alles al haha. En Bella Italia is beetje te duur voor ons haha :P Hebben we al naar gekeken.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Parvuz wrote:
Pommer wrote:@ Parvuz

Wij hebben 3 jaar terug op camping daarnaast gestaan dus ik ken daar alles al haha. En Bella Italia is beetje te duur voor ons haha :P Hebben we al naar gekeken.
Oh oke, ik was er 3 jaar geleden ook haha :P Welke zat je dan, Piani di Claudia (ofzo?)

Edit: Oh nee, dat is alweer 4 jaar geleden. De tijd vliegt haha.
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago
Nee camping Cappuccini. Wat kleinere camping daarnaast aan de kant van Peschiera.
S
Parvuz wrote:Peschiera.
Hey, daar heb ik afgelopen jaar ook gezeten.
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Haha kwam thuis. Dacht: Ik ga voor de verandering eens speedcore mixen. Dus ik heb zieke herrie zitten maken. Blijkt dat mijn moeder de hele tijd supervisie aan het geven was.
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Parvuz wrote:Hahahahaha Katamaran is op dit moment zn playstation aan het uitschelden. Volgens mij kan hij niet winnen. Ik hoor m boven zn muziek uit! Schelden met woorden die ik niet echt netjes vind om te gebruiken.
Wel leuk dat hij nog niet heeft gereageerd op mn tweets hahaha. :P
U Mad Bro? :P
Wut? Was maar heel even? Kan ook niet voorstellen dat je het hoorde. :P Hoeren EA server gaat er altijd uit op de naarste momenten. Man man man, vreselijk.

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 hours ago