Nee! Dat zou niet lief zijnwrote:ik kan mijn vrienden van hardtraxx niet zomaar in de steek latenwrote:
Aah oké! Gezellig
Someren is blauw en wit, en is een club waar pit in zit 
Nog nooit van Someren gehoordwrote:Spakenburg is blauw en wit, en is een club waar pit in zit
E
regen....
Wij komen van Zummere, van Zummere en nie bang 
Ligt in Limburg als ik me niet vergis toch?? Ben er een keer op kamp geweest in de 1e vd middelbare schoolwrote:Nog nooit van Someren gehoordwrote:Spakenburg is blauw en wit, en is een club waar pit in zit
ps:
Roberttt negeert mij op msn, das ook niet lief
JIJ SCHELD MIJ UIT???
LIMBURG??????
HOORDE IK DAT GOED??????????
BRABANT JONGEN
LIMBURG??????
HOORDE IK DAT GOED??????????
BRABANT JONGEN
dus ga ik hier weer een beetje klierenwrote:Nee! Dat zou niet lief zijnwrote:ik kan mijn vrienden van hardtraxx niet zomaar in de steek latenwrote:
Aah oké! Gezellig
SOMEREN IN LIMBURG???wrote:Ligt in Limburg als ik me niet vergis toch?? Ben er een keer op kamp geweest in de 1e vd middelbare schoolwrote:Nog nooit van Someren gehoordwrote:Spakenburg is blauw en wit, en is een club waar pit in zit
ps:
Roberttt negeert mij op msn, das ook niet lief![]()
Ben blij dat ik niet bij die kolonie Duitse aarslikkers hoor.. Takke Nederweert. Stinkmoffen
C
Dawasiknie wenst mij dood omdat ik hem begroet met Hallo Jumbo!
Ligt in de stedelijke driehoek Eindhoven - Helmond - Weertwrote:Nog nooit van Someren gehoordwrote:Spakenburg is blauw en wit, en is een club waar pit in zit
Komen The Indicator en ik vandaan
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Terechte wens.. Wie groet er nou met hallo jumbowrote:Dawasiknie wenst mij dood omdat ik hem begroet met Hallo Jumbo!
C
Ik omdat hij dat reclamebord elke dag ziet!wrote:Terechte wens.. Wie groet er nou met hallo jumbowrote:Dawasiknie wenst mij dood omdat ik hem begroet met Hallo Jumbo!
A
O fu...wrote:fuck weer te laatHalf 8 opstaan
DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEI!wrote:Slapenn... Welterusten
Goeiemorgen Hardtraxx
Vandaag een lange dag voor de boeg : les van 8.30u - 18.15u Pfff
Vandaag een lange dag voor de boeg : les van 8.30u - 18.15u Pfff
https://partyflock.nl/albumelement/8229 ... 68453.htmlwrote:Hey Kasper, had je eigenlijk nog fotos van mij op TD? Heb ze nog steeds niet gezien
Of iemand anders dan
hier jong
Wie is diegene die er een beetje voorhangt?
hahaha, Ruubiiewrote:Wie is diegene die er een beetje voorhangt?