iddwrote:Je kent de definitie van het woord 'gierig'?
G
E
wrote:Wellicht de moeders ook, je weet maar nooit met Biscuit en de vrouwen die hier dagelijks op het forum komen en mysterieus verdwijnen...
wrote:Ze gaan op biscuit jacht
dan gaan JULLIE op milfen-jacht ja.
MF-`ers
Snel nog paar films downloaden via Piratebay voordat het ook via onze glasvezel provider het niet meer mag haha. 
Haha zou je niet teveel zorgen maken, TPB vind altijd wel weer een manier om online te komen.wrote:Snel nog paar films downloaden via Piratebay voordat het ook via onze glasvezel provider het niet meer mag haha.
wrote:iddwrote:Je kent de definitie van het woord 'gierig'?
E
wrote:mijn zussen op Facebook
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
www.spotplanet.orgwrote:Gebruik het haast niet meer sinds FTD weg is en Spotnet niet meer ververst bij mijwrote:Lrn2usenetwrote:Noooooo hoor net op het nieuws dat Ziggo en XS4All The Piratebay moeten blokkeren van de rechter
wrote:geef je niet veel kans :')wrote:wrote:mijn zussen op Facebook
E
Haha ik maak me ook geen zorgen. Haha.wrote:Haha zou je niet teveel zorgen maken, TPB vind altijd wel weer een manier om online te komen.wrote:Snel nog paar films downloaden via Piratebay voordat het ook via onze glasvezel provider het niet meer mag haha.
Beterwrote:Haha ik maak me ook geen zorgen. Haha.wrote:Haha zou je niet teveel zorgen maken, TPB vind altijd wel weer een manier om online te komen.wrote:Snel nog paar films downloaden via Piratebay voordat het ook via onze glasvezel provider het niet meer mag haha.
E
Heet er eentje toevallig: Erinke? uit Utrecht?wrote:wrote:![]()
wrote: Haha ik maak me ook geen zorgen. Haha.
no shit, ziet er goed uit.
Boeie, sommige woorden gebruik ik nou eenmaal anderswrote:Je kent de definitie van het woord 'gierig'?
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
wrote:Weet je zeker dat je Julian Wendler als vriend wilt verwijderen?
Ja.
D
Artist
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
kon het niet laten cafe noir koekjes te laten liggen toen ik erlangs liep bij boodschappen doen... 
Zo ook maar eens boodschappen doen 
wrote:wrote:Banthum

(paintskills
heel erg mooi gemaaktwrote:wrote:wrote:Banthum
(paintskills)
E
wrote:Weet je zeker dat je Julian Wendler als vriend wilt verwijderen?
Ja.
was ook iets te ja.... sorry.
Zit eraan te denken om kaarten te kopen voor Bert Visscher. Kijken wie er mee wil. 
om 7 uur feestje vanwege mijn 2000e post 
Ben jij Julian Wendler?? Ik dacht al, wie is dat nou op facebookwrote:wrote:Weet je zeker dat je Julian Wendler als vriend wilt verwijderen?
Ja.![]()
was ook iets te ja.... sorry.
Toen maar toegevoegd vanwege de prachtige voornaam
wrote:om 7 uur feestje vanwege mijn 2000e post