hoppa vroeg thuis van school!
G
Hmm zo maar weer eens GTA4 doen ofzo 
gister gedownloadwrote:Hmm zo maar weer eens GTA4 doen ofzo
Wow nicewrote:gister gedownloadwrote:Hmm zo maar weer eens GTA4 doen ofzoDachten hetzelfde awesome
Ik heb hem gedownload met deze gedachte:
Installeren
Save game downloaden erop gooien
Random mensen neerknallen]
ps3 al uitgespeeld :p
Installeren
Haha lekker
. Is gewoon leuk, groepje mensen inlopen en dan een granaat laten ontploffen
.
Of bij een tankstation, je auto tegen de pomp zetten, op de auto klimmen, granaatje laten ontploffen en dan vlieg je echt gigaver
. Soms overleefde ik t gewoon terwijl ik 3 flatgebouwen enzo overvloog
,.
Of bij een tankstation, je auto tegen de pomp zetten, op de auto klimmen, granaatje laten ontploffen en dan vlieg je echt gigaver
wrote:Haha lekker. Is gewoon leuk, groepje mensen inlopen en dan een granaat laten ontploffen
.
Of bij een tankstation, je auto tegen de pomp zetten, op de auto klimmen, granaatje laten ontploffen en dan vlieg je echt gigaver. Soms overleefde ik t gewoon terwijl ik 3 flatgebouwen enzo overvloog
,.
Geweldig, zulke spellen
Lekker knallenwrote:wrote:Haha lekker. Is gewoon leuk, groepje mensen inlopen en dan een granaat laten ontploffen
.
Of bij een tankstation, je auto tegen de pomp zetten, op de auto klimmen, granaatje laten ontploffen en dan vlieg je echt gigaver. Soms overleefde ik t gewoon terwijl ik 3 flatgebouwen enzo overvloog
,.
![]()
![]()
![]()
Geweldig, zulke spellen
Airport tycoon vind ik ook erg leuk
Net ff theorie geleerd volgende week donderdag mag ik er voor
Nu maar ff potje pokeren
Nu maar ff potje pokeren
Sterkte, tuin niet in die streken van het CBR ;')wrote:Net ff theorie geleerd volgende week donderdag mag ik er voor![]()
Nu maar ff potje pokeren
D
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI
Hoi mr offtopicwrote:HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI
D
Artist
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
That awkward moment....
When your mom has facebook
When your mom has facebook
G
beter ga je dan Blur kopen, https://www.castlegames.nl/shop/5996/pc/activision/blurwrote:Ik heb hem gedownload met deze gedachte:
Installeren
er is namelijk weer een lading spelers bij gekomen omdat ie laatst heel goedkoop te krijgen was.
en dan die mensen online pwnen
D
Artist
last seen Apr 2019
wrote:Speltip 1: Voeg nooit je moeder toe op Facebook.
Ze voegde mij toe... denk je ergens veilig te zijn om te posten wat je wilt. Krijg je dit... NOOOOOO
Elke status die ik nu neerzet komt geheid m'n ma met een reactie...
Kswoosh, ik weet al waarom die gast van Rebirth me toevoegde op FB, kijk maar bij genietmomentjes! 
theorie zal nog wel mee vallen toch?wrote:Sterkte, tuin niet in die streken van het CBR ;')wrote:Net ff theorie geleerd volgende week donderdag mag ik er voor![]()
Nu maar ff potje pokeren
praktijk moet erger zijn wat ik gehoord heb
D
Artist
last seen Apr 2019
FML....
Ja weigeren... je ma weigeren en dan? Zolang ze niet elke keer op elke status reageert vind ik t best.
Ik dacht laatst nog bij mezelf, heerlijk dat mn broer geen facebook meer heeft en mn ouders het niet hebben, kan rustig mn gang gaan. Maar ik was vergeten dat God een mega aars is en een hekel aan mij heeft.
Ja weigeren... je ma weigeren en dan? Zolang ze niet elke keer op elke status reageert vind ik t best.
Ik dacht laatst nog bij mezelf, heerlijk dat mn broer geen facebook meer heeft en mn ouders het niet hebben, kan rustig mn gang gaan. Maar ik was vergeten dat God een mega aars is en een hekel aan mij heeft.
Verkijk je er niet opwrote:theorie zal nog wel mee vallen toch?wrote:Sterkte, tuin niet in die streken van het CBR ;')wrote:Net ff theorie geleerd volgende week donderdag mag ik er voor![]()
Nu maar ff potje pokeren
praktijk moet erger zijn wat ik gehoord heb
D
Artist
last seen Apr 2019
Agh pure overdrijving, als je gewoon kunt autorijden slaag je met vlag en wimpel. Als je breindood bent niet, lijkt me logisch. Mensen die zakken komen altijd met smoesjes 
Te irritant, moeders op facebook. Gaat ze in m'n status over Sunny Beach 2012 reageren: Wanneer kom je naar huis, donderdag of vrijdag? En hoe gaat het op school?wrote:wrote:Speltip 1: Voeg nooit je moeder toe op Facebook.
Ze voegde mij toe... denk je ergens veilig te zijn om te posten wat je wilt. Krijg je dit... NOOOOOO
D
Artist
last seen Apr 2019
I feel your pain man... ja ik weet nu al dat het drama gaat worden. De hyves periode deed ze gelukkig niet veel bij mijn hyves, maar meer omdat zij daar mega actief was en ik totaal niet. Op facebook ben ik wel heel actief. Dus dit wordt denk ik echt drama, maar even met d'r pratenwrote:Te irritant, moeders op facebook. Gaat ze in m'n status over Sunny Beach 2012 reageren: Wanneer kom je naar huis, donderdag of vrijdag? En hoe gaat het op school?wrote:wrote:Speltip 1: Voeg nooit je moeder toe op Facebook.
Bij mij reageert ze gelukkig ook al bijna niet meer, na het in het begin wel te hebben gedaan. Het toppunt was wel m'n vader, zag hij dat een meisje ergens godverdomme op zette, hij kent dat meisje niet, gaat hij 'pardon' er neer zetten
.
Daarna maar lief gevraagd of ze zich aub met hun eigen facebook wilden bemoeien. Maat van me had een foto van een fruitautomaat gemaakt waar ik 100 euro op had gewonnen, kreeg ik weer gezeik van m'n moeder
.
Daarna maar lief gevraagd of ze zich aub met hun eigen facebook wilden bemoeien. Maat van me had een foto van een fruitautomaat gemaakt waar ik 100 euro op had gewonnen, kreeg ik weer gezeik van m'n moeder
Zal Henk-Jan leuk vinden dat je dat zegt, kerel is 3 keer gezakt volgens mijwrote:Agh pure overdrijving, als je gewoon kunt autorijden slaag je met vlag en wimpel. Als je breindood bent niet, lijkt me logisch. Mensen die zakken komen altijd met smoesjes
D
Artist
last seen Apr 2019
hahaha, is toch gewoon zo. Bijna iedereen die een rijbewijs heeft kan wel beamen dat zowel theorie als praktijk niet veel voorstelde. Als je logisch nadenkt haal je theorie en als je normaal kunt rijden haal je praktijk.wrote:Zal Henk-Jan leuk vinden dat je dat zegt, kerel is 3 keer gezakt volgens mijwrote:Agh pure overdrijving, als je gewoon kunt autorijden slaag je met vlag en wimpel. Als je breindood bent niet, lijkt me logisch. Mensen die zakken komen altijd met smoesjes