en ondertussen ook nog actief op msn etc..wrote:pff, het kost je een dag, maar dan heb je ook wat: een script dat je twitter timeline uitleest, gps coordinaten afleest of aanmaakt voor elk bericht en die vervolgens uitzet in een lijstje.
Next step:
google maps integration.
G
jazekerwrote:en ondertussen ook nog actief op msn etc..
het komt het werktempo alleen niet echt ten geoede
en je reactiesnelheid op msn ook niet..wrote:jazekerwrote:en ondertussen ook nog actief op msn etc..
het komt het werktempo alleen niet echt ten geoede
een hele geile goede avond!wrote:Avond Hardtraxx!
Held van de dag.
Ruubiie zegt
stel het word wat..
en ik leg op bed met der, en ik wil hem derin steken
dan denk ik;
godverdomme
die kut rampestamper is me voor geweest
Rampestamper zegt
you just made my day hahahaha

Ruubiie zegt
stel het word wat..
en ik leg op bed met der, en ik wil hem derin steken
dan denk ik;
godverdomme
die kut rampestamper is me voor geweest
Rampestamper zegt
you just made my day hahahaha
Last edited by Rampestamper on , edited 1 time in total.
Haha, is duidelijk te merkenwrote:ik denk overal overna!
je treed in zijn voe.....lulsporenwrote:ik denk overal overna!
Hahahahahhahahahahahaa made my day tooo

ho ho ho, zo ver is het nog lang niet!wrote:je treed in zijn voe.....lulsporenwrote:ik denk overal overna!
maar je hebt er al over nagedacht dus enigzins heb je het al gedaan soort vanwrote:ho ho ho, zo ver is het nog lang niet!wrote:je treed in zijn voe.....lulsporenwrote:ik denk overal overna!
hmm, true that! vroeg me al af waar die natte vlekken vandaan kwamen vanmorgen in mn bed
zaten maar wat te ouwehoeren op msn
je moet wat te doen hebben op je zondagmiddag
A
Engels is easy 
sta op het punt om iets te doen, waar ik denk ik zelf het beste bij gebaat ben..
Edit: done it..
Net weer even Rollercoaster Tycoon gedaan, wat blijft dat toch heerlijk 
A
wrote:sta op het punt om iets te doen, waar ik denk ik zelf het beste bij gebaat ben..

Welke? 2?wrote:Net weer even Rollercoaster Tycoon gedaan, wat blijft dat toch heerlijk
Tuurlijk 2, wordt nooit meer een beter spel gemaakt dan dat!wrote:Welke? 2?wrote:Net weer even Rollercoaster Tycoon gedaan, wat blijft dat toch heerlijk
+ FUCKING 1 wat een gaaf spel thx dat je erover begint ik heb hem ook nog ergens liggen, maar eens even installerenwrote:Tuurlijk 2, wordt nooit meer een beter spel gemaakt dan dat!wrote:Welke? 2?wrote:Net weer even Rollercoaster Tycoon gedaan, wat blijft dat toch heerlijk