Stinkjanus schreef:
mrazura schreef:
http://www.geenstijl.nl/archives/images/henkiespermatankie.pdf
Helemaal gelezen wtf, zaterdagavond verveling

En wat vond je ervan? Ik zoek het niet te lezen, maar vind je het terecht een 10? Lijkt me zo onwaarschijnlijk dat dit een objectief oordeel is. Niet dat ik nou zo'n liefhebber ben van de PVV, maar ik vind dat ze wel in hun waarde moeten worden gelaten. Ik vind het toch nog steeds een beetje SP met communisten vergelijken bij wijze van spreken.
Uhm het onderwerp is vrij dynamisch, dus iedereen heeft een andere uitleg voor de definitie fascisme. Hij beschrijft een aantal denkwijzen en uitgangspunten en de auteur zelf maakt de keuze om de richtlijn te kiezen welke hem ondersteunt een correlatie tussen beide onderwerpen te leggen. Hij stelt dat er een aantal fasen zijn en de pvv in een vroege fase zit. Hij maakt geen vergelijking met Ihet bestuur van talië en Hitler(dit is een latere fase).
Je kunt duidelijk zien dat de student zelf op onderzoek is uit gegaan en hij bekijkt het van een aantal perspectieven. Vind ik het een 10 waard? Nee dat vind ik niet. Waarom? De conclusie uit het onderzoek is zoals ik eerder al zei dynamisch en hij trekt te snel een conclusie. Hij biedt zijn eigen bevinding aan als een feit. Als je de straat opgaat en je vraagt willekeurig aan 30 mensen wat fascisme is dan krijg je ook 30 verschillende antwoorden. Maar nogmaals hij wordt niet alleen beoordeeld op het resultaat maar ook over het onderzoek als geheel, wat wilt zeggen de gehele procedure van de opzet tot uitvoer.
Geert Wilders heeft er natuurlijk al op gereageerd en hij doet huilie huilie zonder het gelezen te hebben

Henk-Jan schreef:
2 dagen

Nog geen reden om je zorgen te make. Mijne is wel is 5 dagen weg gebleven.