Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 6 hours ago
Chris Two wrote:hijn 120 euro boete, lask facbok!

ugj ik hb hier morg spijht vahn

gaj toh s;pn.. doei
Wist niet dat jij Fries sprak?
Hardtraxx Veteran
14701 posts member since 2009
last seen 6 hours ago
Haha heerlijk dat The Voice Of Holland zo onderuit gaat. :lol:
http://www.spitsnieuws.nl/archives/ente ... r-te-staan
Maar de commerciële zender bouwt het hele circus natuurlijk niet helemaal op voor één uurtje livetelevisie. Nee, de sing-offs werden gisteren na de reguliere uitzending nog even opgenomen.

In een wereld die steeds meer gedomineerd wordt door Facebook en Twitter, blijft niets geheim. Zeker niet met zo'n duizend mensen in het publiek.

Wij besparen u de moeite om vanavond opnieuw in te schakelen op RTL 4. Door naar de halve finale zijn Iris Kroes, Erwin Nyhoff, Chris Hordijk en Wouter Vink. Dat betekent dat voor Bart Brandjes, Laura Estevez, Marloes van Ommen en Michelle Flemming vanavond tussen 20.00 en 21.00 uur het doek valt.
:lol:
Mja John de Mol lacht wel als laatste. Rijke stinkerd. :P
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Parvuz wrote:Haha heerlijk dat The Voice Of Holland zo onderuit gaat. :lol:
Maar de commerciële zender bouwt het hele circus natuurlijk niet helemaal op voor één uurtje livetelevisie. Nee, de sing-offs werden gisteren na de reguliere uitzending nog even opgenomen.

In een wereld die steeds meer gedomineerd wordt door Facebook en Twitter, blijft niets geheim. Zeker niet met zo'n duizend mensen in het publiek.

Wij besparen u de moeite om vanavond opnieuw in te schakelen op RTL 4. Door naar de halve finale zijn Iris Kroes, Erwin Nyhoff, Chris Hordijk en Wouter Vink. Dat betekent dat voor Bart Brandjes, Laura Estevez, Marloes van Ommen en Michelle Flemming vanavond tussen 20.00 en 21.00 uur het doek valt.
Wow TVOH failt weer eens zo hard
G
Hardtraxx Veteran
14701 posts member since 2009
last seen 6 hours ago
KSwoosh wrote:http://www.dumpert.nl/mediabase/1922691/c617095d/dumpert_muziek_somebody_that_i_used_to_know.html
:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
Helden! :worship:
D
Hardtraxxer
405 posts member since 2011
last seen Jun 2012
Morgen Hardtraxx, dalijk me nieuwe poster ophangen van Q-Base:)
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2014
KSwoosh wrote:http://www.dumpert.nl/mediabase/1922691/c617095d/dumpert_muziek_somebody_that_i_used_to_know.html
:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
Wow heel erg vet dit!
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026

Dit is nog niks, als ik de verhalen van mn zus zo hoor is alles zo 'corrupt' als de nete daar. Uitslagen die van te voren zijn bepaald, deelnemers die zelf hun nummerr mogen kiezen terwijl de rest nummers krijgt toegewezen, enzovoorts.
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
Pommer wrote: Dit is nog niks, als ik de verhalen van mn zus zo hoor is alles zo 'corrupt' als de nete daar. Uitslagen die van te voren zijn bepaald, deelnemers die zelf hun nummerr mogen kiezen terwijl de rest nummers krijgt toegewezen, enzovoorts.
Heb een tijdje in deze bizz meegelopen (paar jaar geleden voor een afvalprogramma) en ik kan maar 1 ding zeggen: KLOPT. Niets gaat er eerlijk aan toe en (vrijwel) alles staat al vast. Er word helaas niets aan het toeval overgelaten :(
El Mare wrote:Ownee, idd toch niet, eerst wel >.<
En nu weer wel haha :P
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Idd xD
Hardtraxx Veteran
5255 posts member since 2011
last seen Jul 2026
Middag HT! :woot:
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen 1 day ago
Pommer wrote:

Dit is nog niks, als ik de verhalen van mn zus zo hoor is alles zo 'corrupt' als de nete daar. Uitslagen die van te voren zijn bepaald, deelnemers die zelf hun nummerr mogen kiezen terwijl de rest nummers krijgt toegewezen, enzovoorts.
en toch zijn er mensen die het nog graag hadden willen zien ongeacht of het corrupt is ofnie...mja dan gaak maar wat anders kijke vanaaf aangezien hier al blij vermeld word wie er doorgaan ;)
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Hoi.
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
Project 141 wrote:Eigenlijk is alleen Dysphoria zijn titel echt waard: ''Hardtraxx Addict'' :x
Meer zoiets van: "grote spammert" :x
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
Zo, even op verjaardag.. Vanavond nog een verjaardag en vannacht ook weer! Heeeerlijk dagje :thumbsup:
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 20 hours ago
STAN- wrote:Zo, even op verjaardag.. Vanavond nog een verjaardag en vannacht ook weer! Heeeerlijk dagje :thumbsup:
Duur dagje, qua cadeaus, denk ik? :P
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2026
Black Sunrise wrote:
Project 141 wrote:Eigenlijk is alleen Dysphoria zijn titel echt waard: ''Hardtraxx Addict'' :x
Meer zoiets van: "grote spammert" :x
Maar nog meer; "Lid met de hoogste kwaliteit/kwantiteit ratio"
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
Toch juist niet dan?
Als hij zoo ongelooflijk veel berichten stuurt. met vele daarvan: hoi. oid. is de kwaliteit/kwantiteit ratio toch neit zo hoog? of begrijp ik het nu verkeerd?
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2026
Het grote almachtig zever topic #2
Hardtraxx Addict
1522 posts member since 2011
last seen Jan 2015
Diaspora zou eens hier moeten kijken.
D
Jullie ook een goedemiddag!
Hardtraxx Crew
30643 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
Pff, ik heb de griep volgens mij goed te pakken, voel me echt slecht :sick:
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
Dysphoria wrote:Jullie ook een goedemiddag!
Hoi hoi.

wootum wrote:Pff, ik heb de griep volgens mij goed te pakken, voel me echt slecht :sick:
beterschap :thumbup:
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2014
Dysphoria wrote:Jullie ook een goedemiddag!
Een hele goede middag Dysphoria!
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 29 days ago
Draidy wrote:
wootum wrote:Pff, ik heb de griep volgens mij goed te pakken, voel me echt slecht :sick:
beterschap :thumbup:

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 41 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 2 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 20 hours ago