Geniaal!!! 
hoort dit niet in filmpjes topic 
Gezellig
Vind het wel vet om zulke filmen te kijken
Beetje kennis over de oorlog kan geen kwaad 
D
Is wel interessant om te kijken.
wrote:Is wel interessant om te kijken.
vecht scènes dan :p
D
Sadist. 
Kanaal 1 van mijn djm-800 gaat zojuist kapot
Hij doet het nog wel, maar laat het geluid veeeels te hard binnenkomen en daarmee dus ook veeeels te hard uitsturen
Hij doet het nog wel, maar laat het geluid veeeels te hard binnenkomen en daarmee dus ook veeeels te hard uitsturen
E
even een niewe schuif bestellen, oude los solderen, nieuwe plaatsen, vast solderen, klaar.
Nee het gaat niet om de schuif maar om de RCA aansluiting van m'n digital ingang kanaal 1.wrote:even een niewe schuif bestellen, oude los solderen, nieuwe plaatsen, vast solderen, klaar.
Ene keer doet die het wel, andere keer dus onjuist
D
Weet het al.
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Heb iets opgestuurd naar Bax om te laten repareren (garantie). Iemand enig idee hoe lang dat ongeveer duurt?
Sturen ze het niet gewoon naar de fabrikant?wrote:Heb iets opgestuurd naar Bax om te laten repareren (garantie). Iemand enig idee hoe lang dat ongeveer duurt?
Reken iig maar op 2 weken, kan het altijd meevallen.
Wat anders, de usernames van sommige nieuwe gebruikers hier
Voorbeelden??wrote: Wat anders, de usernames van sommige nieuwe gebruikers hier
Poepleegwrote:Voorbeelden??wrote: Wat anders, de usernames van sommige nieuwe gebruikers hier
GebakkenEi
lolol er zijn er nog wel meer:O maar weet het zo niet.wrote:Poepleegwrote:Voorbeelden??wrote: Wat anders, de usernames van sommige nieuwe gebruikers hier
GebakkenEi
Ik ga is lekker vroeg op bed.. welterusten 
Slaap lekker Robertttwrote:Ik ga is lekker vroeg op bed.. welterusten
En morgen weer lekker stemmetjes tellen
Last edited by sjobie on , edited 1 time in total.
Trustewrote:Ik ga is lekker vroeg op bed.. welterusten
Iedereen is in love met roberttt?