dat is je geradenwrote:Nee het ging om El Mare maar het was meer een jokewrote:@sjors: mij niet meer meeten?nu ben ik erg verdrietig
![]()
Ik wil jullie allemaal wel meeten!![]()
jupp wij gaan meeten en ik trakteer je op een biertje niet 1
dat is je geradenwrote:Nee het ging om El Mare maar het was meer een jokewrote:@sjors: mij niet meer meeten?nu ben ik erg verdrietig
![]()
Ja natuurlijk, dit was 1 groot trollfestijnwrote:maakt niet uit wat iemand drinkt zolang je hetzelf amar lekker vindwrote:Ik snap niet dat je het met al die Heinikendrinkers hier gezellig vind
Zo zeg, jij krabbelt snel terugwrote:Nee het ging om El Mare maar het was meer een jokewrote:@sjors: mij niet meer meeten?nu ben ik erg verdrietig
![]()
Jor-D PMenwrote:Lees wat posts terug, daar staat dat ik toch nog ffies blijf om m'n eigen setje op Fear FM af te luisteren. En uiteraard is het hier nog TE gezelligwrote: Jij ging toch slapen?
Omdat m'n DJ naam Black Sunrise is, daar wil ik hem dan dus ook in veranderenwrote:hoezo dat nou weer?wrote:Bij wie/waar kan ik terecht als ik mijn username wil wijzigen??
wrote:dat is je geradenwrote: Nee het ging om El Mare maar het was meer een joke![]()
nee had wel door dat het een joke was!
En mij niet, alhoewel, als ze hier ook Heiniken schenken, dan laat maarwrote:dat is je geradenwrote:Nee het ging om El Mare maar het was meer een jokewrote:@sjors: mij niet meer meeten?nu ben ik erg verdrietig
![]()
Mijn excuseswrote: @ El Mare: trolfestijn is alleen toegestaan in het trollenbos
Vent, maak dan een raam open.wrote:wrote:dat is je geradenwrote: Nee het ging om El Mare maar het was meer een joke![]()
jupp wij gaan meeten en ik trakteer je op een biertje niet 1![]()
Dan krijg je er ook een paar van mij!
Maar nu ff serieus, ik word duizelig van deze lucht!
aight lekkerwrote:wrote:dat is je geradenwrote: Nee het ging om El Mare maar het was meer een joke![]()
jupp wij gaan meeten en ik trakteer je op een biertje niet 1![]()
Dan krijg je er ook een paar van mij!
Maar nu ff serieus, ik word duizelig van deze lucht!
Mwahhhhh Hertog Jan zullen ze vermoedelijk niet heel snel schenken op hs/hc feesten en als dat wel zo is, dan zuip ik me voor het eerst helemaal klem op een feestwrote:@ El Mare: dan zou ik jou trakteren op je favo biertje! en ook niet 1 maar gezellig een paar drinken
Goed idee pik!wrote:keertje hardtraxx meeting buiten een feest. kan iedereen komen.
dommelsch of euroshopper?wrote:mijn favoriete pils is de goedkoopste.
goed idee alleen waar? iedereen woont zover vn elkaar afwrote:keertje hardtraxx meeting buiten een feest. kan iedereen komen.
wrote:mijn favoriete pils is de goedkoopste.

wrote:mijn favoriete pils is de goedkoopste.
hoezo doede gij Pills...wrote:mijn favoriete pills is de goedkoopste.
dan duiken we toch na het feest een cafe in als die ng open zijn of voor het feestwrote:Mwahhhhh Hertog Jan zullen ze vermoedelijk niet heel snel schenken op hs/hc feesten en als dat wel zo is, dan zuip ik me voor het eerst helemaal klem op een feestwrote:@ El Mare: dan zou ik jou trakteren op je favo biertje! en ook niet 1 maar gezellig een paar drinken
Euroshopper is nog wel te drinken, maar Dommelsch juist niet, dat is nog erger dan Heinikenwrote:dommelsch of euroshopper?wrote:mijn favoriete pils is de goedkoopste.dommelsch is opzich wel lekker maar euroshopper is niet te drinken.. zwerverbier
doei doei.wrote:Nou ik ga nu echt slapen, welterusten lieve vriendjes & vriendinnetjes
Van mij heb je na 1 track geen last meerwrote:Ik drink elke soort bier als het moet behalve Bavaria, ik heb wel voorkeuren en er zijn ook wel verschillen maar dat gedoe van het ene bier is hemels en het andere is slootwater (op bavaria na) slaat nergens op.
Btw kunnen jullie niet ff in de shout verder spammen ofzo, in de tijd dat ik dit typte waren er alweer 8 posts bij ofzo :')
slaaplekkerwrote:Nou ik ga nu echt slapen, welterusten lieve vriendjes & vriendinnetjes
ik weet het zeker jij hebt echt geen smaak nogwattuswrote:Euroshopper is nog wel te drinken, maar Dommelsch juist niet, dat is nog erger dan Heinikenwrote:dommelsch of euroshopper?wrote:mijn favoriete pils is de goedkoopste.dommelsch is opzich wel lekker maar euroshopper is niet te drinken.. zwerverbier