ik ben nog niet weg hoor. was als reactie op Parvuz maar jij ook doei danwrote:Nu gaan we je zeker stalken![]()
Ik doe met je mee, trusten hardtraxx, tot in de morgen maar weerwrote:DOEI
Kom dan jonge!wrote:pfft ik ben niet bang voor jullieIk ga gewoon met Just 100% Hardstyle jullie ass whoopen

hahaha waar haal je het allemaal vandaan?wrote:wist nie dat je al terug was... mijn excuses voor de valse beschuldiging van erectie problemen
wanneer gaan we weer gezellig een paar snoeppies eten maat?
hahahahaha drugs... eerst ff niet 
2012 al genoeg gehad .. 2013 misschien weer
C
VAT, VAT.. vat... vwat...
Doe normaal mafkees...wrote:hahahahaha drugs... eerst ff niet
Ik word hier trouwens helemaal leip van me eigen stinklucht gadverdamme dit stinkt
GAAAAAAAAAAASSSSTTTT, dat hoeven we dus echt NIET te weten hier hahahawrote: Ik word hier trouwens helemaal leip van me eigen stinklucht gadverdamme dit stinkt
Maar okee ik moest wel lachen
ps: luister nu Fear FM voor mijn hardstyle set, mochten jullie bitches hier toch nog blijven lantefanteren
Dan blijf ik ook nog ffies wakker
Ouwewrote:GAAAAAAAAAAASSSSTTTT, dat hoeven we dus echt NIET te weten hier hahahawrote: Ik word hier trouwens helemaal leip van me eigen stinklucht gadverdamme dit stinkt
ps: luister nu Fear FM voor mijn hardstyle set, mochten jullie bitches hier toch nog blijven lantefanteren
Dan blijf ik ook nog ffies wakker
hatelijk, want ik blijf ze maar laten, nu gelukkig ff rustig...
Jij vind het nodig om ons dit te laten weten?wrote:hatelijk, want ik blijf ze maar laten, nu gelukkig ff rustig...
D
sjors jonge lekkere informatie 
D
wat zijn die posts hier soms toch heerlijk 
C
Dude, jij ook al... ik ben al 3x weesten schijten vandaag... en die lucht was ook niet te harden..wrote:Ouwewrote:GAAAAAAAAAAASSSSTTTT, dat hoeven we dus echt NIET te weten hier hahahawrote: Ik word hier trouwens helemaal leip van me eigen stinklucht gadverdamme dit stinkt
Dan blijf ik ook nog ffies wakker![]()
hatelijk, want ik blijf ze maar laten, nu gelukkig ff rustig...
vooral als je er een laat onder de dekens en dan zo'n warme lucht + schijtlucht combi krijgt
Ik heb twitter maar daar post ik dit niet, daar zitten chickzzwrote:Jij moet echt Twitter nemen.. Ik zie al jouw tweets al voor me
Maar jullie schrik ik graag af je weet maar nooit wat er tussen zit haha
Maat, jou moet ik een box geven, dit precies!wrote: Dude, jij ook al... ik ben al 3x weesten schijten vandaag... en die lucht was ook niet te harden..
vooral als je er een laat onder de dekens en dan zo'n warme lucht + schijtlucht combi krijgt
zo fucking herkenbaar
D
@sjors: hier zitten ook chickzzz hoor
en oohh ja dat is herkenbaar warme lucht plus bouten dan overleef je het maar net 
C
vooral fijn als je Eieren met bruine bonen combi ophebt als lunch en 's avonds bloemkool krijgt met champignon/kaassaus
damn, dan is het 3 dagen uit mijn buurt blijven
damn, dan is het 3 dagen uit mijn buurt blijven
You 2, get a roomwrote:Maat, jou moet ik een box geven, dit precies!wrote: Dude, jij ook al... ik ben al 3x weesten schijten vandaag... en die lucht was ook niet te harden..
zo fucking herkenbaar
Is er ook nog iemand die wat boeiends te melden heeft?
C
Nemen we jou toch meewrote:You 2, get a roomwrote:Maat, jou moet ik een box geven, dit precies!wrote: Dude, jij ook al... ik ben al 3x weesten schijten vandaag... en die lucht was ook niet te harden..
zo fucking herkenbaar![]()
![]()
Boeie, geen chickzz waar ik wat mee ga beginnen hahawrote:@sjors: hier zitten ook chickzzz hooren oohh ja dat is herkenbaar warme lucht plus bouten dan overleef je het maar net
Jawrote:jij bent SossieGonzalez?
D
nee niet echt aan de posts hier te lezenwrote:Is er ook nog iemand die wat boeiends te melden heeft?
D
Boeie, geen chickzz waar ik wat mee ga beginnen hahawrote:wrote:@sjors: hier zitten ook chickzzz hooren oohh ja dat is herkenbaar warme lucht plus bouten dan overleef je het maar net
oww dus op twitter ben je met elk meisje wat aan het beginnen?
En dan?? Moet ik in een hoekje zitten om jullie stinklucht te ruiken??wrote: Nemen we jou toch mee
En ik ben geen ladyboy, noem mezelf liever een MOOIboy, ik ben ook stiekem die jongen op de foto met z'n iPad. Kewl ofnie dan??
Pas op jij hewrote:Haha ladyboy sunrise
Last edited by Black Sunrise on , edited 1 time in total.