Zo, ik ga slapen, om mijn ritme weer op orde te brengen.
Dit is mijn ritme helaas...wrote:Zo, ik ga slapen, om mijn ritme weer op orde te brengen.
Dit is mijn ritme helaas...wrote:Zo, ik ga slapen, om mijn ritme weer op orde te brengen.
Join the club. Ik idem xDwrote:Ik ga proberen mijn ritme weer wat aan te passen. Ben nu steeds pas om 12 uur op, beetje zonde van de dag
idd :pwrote:Ik ga proberen mijn ritme weer wat aan te passen. Ben nu steeds pas om 12 uur op, beetje zonde van de dag
Nobody leaves the club. Not alive.wrote:Ik wil uit de club
just like 9gagwrote:Nobody leaves the club. Not alive.wrote:Ik wil uit de club
Dat lijkt er al meer op.wrote:Nu maar naar bed danwrote:Nobody leaves the club. Not alive.wrote:Ik wil uit de club
is 200 duur?
M'n ma is druk vandaag en ik wil eigenlijk vandaag nog FIFA 12 spelen tenzij me broer bezig is natuurlijkwrote:wrote:M'n broer is jarig,
Hij wou FIFA 12 hebben dus ging me ma gister ff naar intertoys om hem te halen, haalt ze PES 12![]()
Vanmiddag dus ff ruilen als het kan en nooit meer mijn ma een game laten halen![]()
dat heet ONLINE bestellenveel beter en vaak goedkoper (als je het zelf doet)
je ma kan je gewoon naar de winkel sturen, kost jouw dan weer niks
geintereesseerd is een groot woord :pwrote:200,- vind ik zelf een mooie prijs. heb zelf nog nieuwprijs opgezocht en dan zit je al redelijk tegen de 1000,- aan.
en dat ding is wel gebruikt, en licht zo goed als nieuw
ik neem aan geïnteresseerd?
Nobody said it was easy.wrote:Nobody leaves the club. Not alive.wrote:Ik wil uit de club