Op het moment niet, heb er ff uitgeleend aan een oud-tante van me...wrote:
Heb je een depressieve put?
Je tante in Marokko toch? In Afrika kunnen ze wel een put gebruiken.wrote:Op het moment niet, heb er ff uitgeleend aan een oud-tante van me...wrote:
Heb je een depressieve put?
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
www.partybussen.nlwrote:BMUPwrote:Weet iemand een website waar je goedkope busreizen kan reserveren (heen en terug). Ongeveer 20 a 25 man, besloten groep (dus niemand van buiten) met drank in bus toegestaan.
C
Vind Dream Dust nou niet bepaald nuttig...wrote:Maar z'n eerste nuttige post moet nog komen.
Misschien haalt Dysphoria z'n 1000ste post nog wel in z'n eerste maand
,
kom ik aan met m'n 1000 per jaar
Edit: woehoe! ik ben Veteran zie ik nu
kom ik aan met m'n 1000 per jaar
Edit: woehoe! ik ben Veteran zie ik nu
Hij dus wel...wrote:Vind Dream Dust nou niet bepaald nuttig...wrote:Maar z'n eerste nuttige post moet nog komen.
Zoiets ziet er wel leuk uit, maar er is vast wel iets goedkopers?wrote:http://www.partybussen.nlwrote:BMUPwrote:Weet iemand een website waar je goedkope busreizen kan reserveren (heen en terug). Ongeveer 20 a 25 man, besloten groep (dus niemand van buiten) met drank in bus toegestaan.
C
meh, de partytent van de buren heeft het luchtruim gekozen...
mooi deze wind
mooi deze wind
wrote:woehoee ik leef weer half ..
Zijn gewoon pro-anti-dip-kings!
Je ging wel lweer lekker he volgens mijwrote:jah jah maar kan nog komen
Weer voor een middagje thuis, laatste dag Fifa 11 voor mij, morgen is m'n broer jarig en dan krijgt hij Fifa 12 voor ze verjaardag, schijnt als je die in een omgebouwde xbox gooit dat hij hem automatisch update en dat hij dan niet meer omgebouwd is, dan word het dus tijd om xbox live te halen en battlefield 3 binnenkort! 
dan heb ik echt nog nooit gehoordwrote:morgen is m'n broer jarig en dan krijgt hij Fifa 12 voor ze verjaardag, schijnt als je die in een omgebouwde xbox gooit dat hij hem automatisch update en dat hij dan niet meer omgebouwd is, dan word het dus tijd om xbox live te halen en battlefield 3 binnenkort!
Nee joh, positief blijven denkenwrote:jah jah maar kan nog komen
Hou Biscuit aangelijnd, nieuw 16-jarig meisje op HT gesignaleerd...
E

wat the fack. Google plaatst meer onzin als ads
2 maten van me die xbox hebben omgebouwd probeerde originele fifa 12 te spelen, vervolgens deed hij een update en kon hij geen gedownloade spellen meer spelen, beter want ik wil online kunnenwrote:dan heb ik echt nog nooit gehoordwrote:morgen is m'n broer jarig en dan krijgt hij Fifa 12 voor ze verjaardag, schijnt als je die in een omgebouwde gooit dat hij hem automatisch update en dat hij dan niet meer omgebouwd is, dan word het dus tijd om xbox live te halen en battlefield 3 binnenkort!
Dan maar 60 euro betalen voor een spel, campaigns vervelen
Kan idd niet meer met orginele xbox spellen met et nieuwe dashboard en een omgebouwde xbox. Daarvoor moet je hem eerst laten updaten naar iExtreme 3. Trouwens de spellen moet je daarna branden met een iHAS brander (60 eu), anders werkt het ook niet meer. Veel te veel gedoe, ik denk dat ik maar nieuwe xbox ga kopen, ombouwen kost me nu bijna meer..
G
IEwrote:
wat the fack. Google plaatst meer onzin als ads
klopt maar ik heb hem al omgebouwd, maar ik hoorde dat als je met een omgebouwde xbox op xbox live gaat, dat ze je dan kunnen bannen, daarom wil ik eigenlijk een gewone xbox, maar het schijnt dus dat als je originele fifa 12 erin doet (of een ander nieuw spel) dat hij automatisch een update doet en dan kan je geen gedownloade spellen meer doen, dan ga ik dus xbox live halen!wrote:Kan idd niet meer met orginele xbox spellen met et nieuwe dashboard en een omgebouwde xbox. Daarvoor moet je hem eerst laten updaten naar iExtreme 3. Trouwens de spellen moet je daarna branden met een iHAS brander (60 eu), anders werkt het ook niet meer. Veel te veel gedoe, ik denk dat ik maar nieuwe xbox ga kopen, ombouwen kost me nu bijna meer..
G
trololol
ik zat te zoeken naar mn pot pindakaas, ik denk: ffffuuuuuu waar is die pindakaas
ik kan em niet vinden 
geef ik het op, staat ie voor me

@P141: heeft allemaal met compabiliteit te maken: IE verneukt alle websites
geef ik het op, staat ie voor me
@P141: heeft allemaal met compabiliteit te maken: IE verneukt alle websites
-15 terwijl deze best wel sterk is imo.. Helemaal als je het vergelijkt met sommige troep die het tot de hot page weet te schoppen :')